„
Renault“ inžinieriai galutinai nutarė gaminti visiškai naujos konstrukcijos įprasto tipo variklį savo „Formulės-1“ komandai, kuris pakeis nepavykusį revoliuciniu turėjusį tapti 110 laipsnių kampo tarp cilindrų modelį.
Dabar prancūzų ekipos naudojami varikliai gerokai nusileidžia galia savo konkurentams. Kalbama, kad atsilikimas siekia beveik 150 AG – „Renault“ variklio galia tėra 760 AG, o pagrindinių konkurentų siekia net 900 AG.
110 laipsnių kampo tarp cilindrų „Renault“ variklio modelis debiutavo 2001-aisias ir buvo montuojamas į tuometinės „Benetton“ (dabar – „Renault“) ekipos bolidus. Nuo pat pradžių agregatas buvo nepatikimas, sukeldavo problemų konstruojant bolidą bei nusileido galia konkurentams.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).