„Renault F1“ vadovas Cyrilas Abiteboulas neslepia, jog gamintojas iš Prancūzijos nenori artimiausioje ateityje pradėti kurti visiškai naują variklio projektą.
Dar pernai buvo paskelbti pirmieji siūlymai ateityje išlaikyti V6 1,6 l hibridinių variklių koncepciją, bet atsisakyti MGU-H. Daugiau detalių apie tai, kokius variklius norima naudoti ateityje, kol kas nebuvo atskleista.
C. Abiteboulas neslepia, jog kardinalūs pokyčiai gamintojo iš Prancūzijos nebūtų įvertinti teigiamai.
„Mes norėtume išvengti tokios situacijos, kai viską reikia pradėti iš naujo. Pakanka prisiminti kiek buvo investuota pinigų į dabartinius variklius, kiek buvo sugaišta laiko bandant pasivyti varžovus. Bet dabar situacija yra geresnė. F-1 reikia tokios situacijos, kai variklis komandai nėra kliūtis nugalėti lenktynėse. Tad mintys apie tai, jog artimiausioje ateityje gali tekti vėl viską pradėti iš naujo, mane truputi gąsdina“, - sakė C. Abiteboulas.
Pastarojo teigimu, tik sulaukęs daugiau detalių apie planuojamus pokyčius, gamintojas sutiks įsipareigoti F-1 ilgesniam laikui.
„Manau, kad visi yra nusiteikę konstruktyviam dialogui ir nori kuo greičiau priimti sprendimus. Nežinodami kaip atrodys F-1 2021 metais, negalėsime duoti jokių garantijų, kad gaminsime naujos kartos variklius.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |