„Renault“ nenori didelių permainų „Formulėje-1“ (4)

„Renault“ nenori didelių permainų „Formulėje-1“
logo 2018 Vasario 06 d. 00:13, Renault Sports

Renault F1“ vadovas Cyrilas Abiteboulas neslepia, jog gamintojas iš Prancūzijos nenori artimiausioje ateityje pradėti kurti visiškai naują variklio projektą.

Dar pernai buvo paskelbti pirmieji siūlymai ateityje išlaikyti V6 1,6 l hibridinių variklių koncepciją, bet atsisakyti MGU-H. Daugiau detalių apie tai, kokius variklius norima naudoti ateityje, kol kas nebuvo atskleista.

C. Abiteboulas neslepia, jog kardinalūs pokyčiai gamintojo iš Prancūzijos nebūtų įvertinti teigiamai.

„Mes norėtume išvengti tokios situacijos, kai viską reikia pradėti iš naujo. Pakanka prisiminti kiek buvo investuota pinigų į dabartinius variklius, kiek buvo sugaišta laiko bandant pasivyti varžovus. Bet dabar situacija yra geresnė. F-1 reikia tokios situacijos, kai variklis komandai nėra kliūtis nugalėti lenktynėse. Tad mintys apie tai, jog artimiausioje ateityje gali tekti vėl viską pradėti iš naujo, mane truputi gąsdina“, - sakė C. Abiteboulas.

Pastarojo teigimu, tik sulaukęs daugiau detalių apie planuojamus pokyčius, gamintojas sutiks įsipareigoti F-1 ilgesniam laikui.

„Manau, kad visi yra nusiteikę konstruktyviam dialogui ir nori kuo greičiau priimti sprendimus. Nežinodami kaip atrodys F-1 2021 metais, negalėsime duoti jokių garantijų, kad gaminsime naujos kartos variklius.“


Komentarai (4)
Klepsidra
| 02/06 11:24 Atsakyti
Life
02/06 11:09

Per paskutinius 4 metus Honda su Reanault nelabai priartėjo prie Mercedes, nei pagal galią, nei pagal patikimumą. Šitą problemą išspręstų reglamento supaprastinimas, nes nebrangius ir paprastus V8 variklius Renault gamino labai panašius į Mercedes pagal visus parametrus.

Honda yra atskiras klausimas, o Renault priartejo ir dar kaip, ypac lenktyniniame rezime. Patikimumo prasme galejo ir labiau priarteti. Kad Renault neturi kvalifikacijos rezimo - kitas reikalas
Life
| 02/06 11:09 Atsakyti
Klepsidra
02/06 10:53

Kitaip tariant Renault nori sanso pasivyti, nes 100 kartu irodyta, kad drastiskai nekeiciant taisykliu atstumai tarp komandu mazeja.

Per paskutinius 4 metus Honda su Reanault nelabai priartėjo prie Mercedes, nei pagal galią, nei pagal patikimumą. Šitą problemą išspręstų reglamento supaprastinimas, nes nebrangius ir paprastus V8 variklius Renault gamino labai panašius į Mercedes pagal visus parametrus.
Klepsidra
| 02/06 10:53 Atsakyti
Life
02/06 10:09

Kitaip tariant Renault nori toliau likti Mercedes ir Ferrari šėšėlyje.

Kitaip tariant Renault nori sanso pasivyti, nes 100 kartu irodyta, kad drastiskai nekeiciant taisykliu atstumai tarp komandu mazeja.
Life
| 02/06 10:09 Atsakyti
Kitaip tariant Renault nori toliau likti Mercedes ir Ferrari šėšėlyje.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas