Neįtikėtini „
Renault“ bolidų startai vos ne kiekvienų „Formulės-1“ lenktynių pradžioje kitąmet taps istorija – britų žurnalas „Autosport“ pranešė, kad
FIA (Tarptautinė automobilių federacija) sugriežtins reikalavimus starto procedūrai.
Organizacija tokį žingsnį esą motyvuoja noru padidinti piloto vaidmenį lemiant lenktynių baigtį. Reikalavimai starto procedūrai griežtinami aiškiai įvardinant, kad pilotas privalo vienas, be pašalinės pagalbos, kontroliuoti ir keisti sankabos padėtį.
Šiemet „Renault“ buvo sukūrusi sistemą, kuri pilotams padėdavo starto metu užfiksuoti idealią sankabos padėtį ir išlaikyti ją iki pajudant bolidui. Be to, greičiau pajudėti padėdavo ir labiau į galą nei konkurentų orientuotas bolido svorio balansas.
2005 m. pilotams padėti negalės jokia kompiuterinė sistema: ji negalės parodyti ar užfiksuoti idealios sankabos padėties. Ji bus valdoma tik piloto ranka.
Analoges „Renault“ sistemai tobulino ir kitos komandos, tačiau prancūzai ją ištobulino žymiai geriau nei konkurentai. Vis dėl to, pasak kai kurių kitų ekipų lenktynininkų, starte sunkiau taps visiems.
„Kai pajudi iš vietos su įprastu automobiliu, nenuostabu koja maigyti sankabos pedalą. Tačiau daryti tai ranka nėra taip lengva ir reikės kiek pasimokyti, kad pasiruošti kitų metų sezono startui“, – pareiškė BAR pilotas Takuma Sato.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).