„Renault“ pasirengę atnaujinti derybas su „Andretti“ (1)

„Renault“ pasirengę atnaujinti derybas su „Andretti“
logo Sausio 06 d. 13:06, Genaral Motors

Koncernas „Renault“ yra pasirengęs atnaujinti derybas dėl galimo bendradarbiavimo su „Andretti Global“ bei „General Motors“, amerikiečių projekto partneriais, jei bus patenkinta jų bendra paraiška dalyvauti „Formulės-1“ pasaulio čempionate.

FIA „Andretti Cadillac“ paraišką patvirtino dar praėjusį rudenį, iškart po po „General Motors“ korporacija pranešė, kad jie gali tapti jėgos agregatų tiekėju „Formulei-1“ nuo 2028 metų. Ir nors susitarimas su FOM kol kas nepasiektas, o be jo tolimesnis šio projekto judėjimo kelias yra uždarytas, naujojo projekto autoriai sako, kad jie į F-1 gali ateiti jau kitais metais, vėliausiai – nuo 2026 metų.

Tam reikia amerikiečiams pasirašyti sutartį su kokiu nors jėgainių gamintoju, o „Alpine“ viceprezidentas Bruno Famenas leido suprasti, kad bendradarbiavimo tema nėra užbaigta.

„Mes palaikome ryšius tiek su „Andretti“, tiek ir su „General Motors“, - sakė B. Famenas. - Jei jų paraiška bus patenkinta, mes su džiaugsmu atnaujinsime derybas dėl jėgainių. Galima sakyti, kad šiuo metu viskas yra sustabdyta, bet tai ne dėl mūsų, o todėl, kad šis procesas yra užsitęsęs ilgiau nei visi tikėjosi.

Tai visų pirma atsitiko dėl FIA, kadangi federacijai prireikė daugiau laiko atsakymui duoti, nei tai buvo žadama iš pradžių. Dabar kamuolys yra „Formulės-1“ aikštės pusėje. Jei „Andretti“ projektui bus pritarta, mes su džiaugsmu atnaujinsime su jais derybas.

Anksčiau esu kalbėjęs, kad mes turėjome pirminį susitarimą, bet jo galiojimo laikas baigėsi. Formaliai mes neturime jokių įsipareigojimų prieš juos. Bet mes su malonumu vėl galime sėstis prie derybų stalo ir kartu pažiūrėti, ko galima imtis. Jei „Andretti“ pageidavimai bus patenkinti ir jie įrodys, kad nauja komanda galės padidinti „Formulės-1“ vertę ir jos atėjimas neigiamai nepaveiks pasaulio čempionato ir kitų komandų interesų“.

FOM iki šiol delsia ir nesako, kokie terminai numatyti priimti sprendimą dėl „Andretti“, tačiau kalbama, kad F-1 vadovybė tai nori susieti su nauja Konkordo sutartimi, kurioje numatyta, kad naujai ateinančios komandos startinis mokestis turi būti nuo 200 mln. dolerių padidintas dvigubai ir jį privalės sumokėti kiekviena nauja komanda.

Šie pinigai vėliau turėtų būti paskirstyti tarp egzistuojančių komandų kaip kompensacija už tai, kad skirstant prizines išmokas, pyragą reiktų dalinti ne į dešimt, o į vienuolika dalių.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
…….
IP: d398528 | 01/06 15:02 Atsakyti
Andretti patekti be šansų, kai meanwhile yra tokia beviltiška ir nereikšminga komanda kaip hass…
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983