Fernando Alonso sprendimas nuo 2007 metų lenktyniauti „McLaren“ komandoje paakino gandus, esą jau po kito sezono iš „Formulės-1“ pasitrauks „
Renault“ ekipa.
Tokie pamąstymai anksčiau ar vėliau pasiekdavo dienos šviesą nuo pat to laiko, kai „Renault“ vadovu tapo žymusis kaštų mažintojas Carlosas Ghosnas, anksčiau vadovavęs „Nissan“. Jis niekada negarsėjo kaip dalyvavimo „Formulės-1“ varžybose šalininkas.
„Renault“ autosporto vadovas Patrickas Faure „Bloomberg“ naujienų agentūrai patvirtino, kad įmonės išlaidos sportui kitąmet bus gerokai sumažintos, tiesa, „Formulės-1“ komandos biudžetas turėtų išlikti nepakitęs.
„Renault“ komandos biudžetas ir dabar nėra labai didelis – jis neprilygsta daugiausiai išleidžiančioms ekipoms. Jei jis būtų sumažintas, gali kilti grėsmė ekipos konkurencingumui.
C.Ghosnas pabrėžė, kad „Renault“ dalyvavimo „Formulės-1“ varžybose sėkmė bus matuojama ne pasiektomis pergalėmis ar pelnytais čempiono titulais, o parduotais automobiliais.
„Pagrindinis tikslas – automobilių pirkėjams sukelti asociacijas su šiuo pergalingu automobiliu, pergalinga komanda“, – neseniai jis pareiškė žurnalistams.
„Kampanija, skelbianti mūsų sėkmę, artimiausiu metu taps intensyvesnė – stengsimės vartotojams pademonstruoti, kad mūsų „Formulės-1“ bolidų patikimumas ir techninis tobulumas būdingas ir mūsų parduodamiems automobiliams. Be to, turime pasinaudoti šia sėkme tose rinkose, kur mūsų žinomumas yra mažas – parodyti žmonėms, kas yra „Renault“, kad „Renault“ yra čempionai“, – aiškino C.Ghosnas.
„Renault“ planai dėl ateities „Formulėje-1“ taps aiškesni kitąmet, kai išvysime, ieškos ar ne komanda adekvataus pakaitalo išeinančiam Fernando Alonso.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).