„Renault“: pirmą kartą šį sezoną panaudosime visą variklio galią

„Renault“: pirmą kartą šį sezoną panaudosime visą variklio galią
logo 2014 Birželio 04 d. 21:01, Renault Sport
Variklių tiekėjas „Renault“ teigia, kad šį savaitgalį paruošė jėgainės atnaujinimų, kurie leis šią pilnai išnaudoti. Nuo pat pirmųjų žiemos testų prancūzų gamintojas susidūrė su begale problemų ir smarkiai atsiliko nuo savo varžovų „Mercedes“. „Red Bull“ komanda pastarosiose lenktynėse pradėjo didinti spaudimą, tačiau variklių tiekėjas yra įsitikinęs, kad Kanadoje pavyks išspausti viską iš jėgainių.
„Sezono pradžioje sakėme, kad pilną variklio pajėgumą galėsime išvysti Kanados GP. Keliose paskutinėse lenktynėse atlikome keletą atnaujinimų ir užbaigsime šį procesą Monrealyje. O tai mums leis pirmą kartą pasilyginti su konkurentais,“- kalbėjo „Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.
„Paruošėme kelias detales, kurios turėtų pagerinti patikimumą. Tuo tarpu anksčiau atnaujinimai buvo labiau susiję su programine įranga bei energijos valdymu,“- sakė prancūzas.
„Be to, ištyrėme Monake įvykusius gedimus ir ėmėmės visų priemonių, kad tai nepasikartotų. Visų pirma peržiūrėjome su kokiu gedimu susidūrė Sebastianas Vettelis, bei nustatėme, kad tai buvo mechaninės jėgainės problemos. Ši dalis yra atnaujinta bei patikrinta ir dabar ji turėtų būti patvari. Išmetimo problemos, kurias patyrė „Toro Rosso“, taip pat buvo ištirtos kartu su komanda. Dėl atliktų diagnostikos patobulinimų bei gilesnių žinių, kaip veikia išmetimo sistema bolide, žinosime kaip tokių bėdų išvengti ateityje,“- teigė R. Taffinas.
Vis dėlto ilgos Kanados trasos tiesiosios bus palankesnės galingesniam „Mercedes“ varikliui ir „Renault“ žino koks iššūkis jų laukia.
„Monrealis bus sunkiausias išbandymas varikliams. Ilgos tiesiosios reikalauja maksimalios galios didžiąją dalį rato, todėl bus smarkiai apkraunamas vidaus degimo variklis. Tikimės, kad greitis viršys 330 km/h, todėl turėsime pasikliauti elektros jėgainėmis, kurios turėtų padėti tiek įsibėgėjant, tiek siekiant didesnio maksimalaus greičio,“- sakė „Renault“ darbuotojas.
„Kadangi trasoje yra tik keletas posūkių, kuriuose galima kaupti kinetinę energiją, bus labiau akcentuojama energijos regeneravimas iš išmetamųjų dujų. Čia reiks naudoti kuo daugiau elektros jėgainę, nes gali kilti problemų dėl kuro sunaudojimo. Bandysime parinkti tinkamą balansą tarp tradicinės ir elektros galių, kuris leistų naudoti kurą efektyviausiu būdų,“- teigė R. Taffinas.
„Nepaisant to, kad konkurencija yra labai didelė, vykstame į Monrealį teigiamai nusiteikę. Turime būti paprasti. Tai bus geras išbandymas, kuris parodys kiek toli nužengėme po sunkių žiemos bandymų ir kiek darbo dar turime atlikti.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140