„Renault“ pristatys dar vieną jėgainės versiją šiemet (9)

„Renault“ pristatys dar vieną jėgainės versiją šiemet
logo Vasario 24 d. 11:09, Renault Sport

Iš vienos pusės -  „Renault“ planuoja iki minimumo sumažinti 2020  metų mašinos modernizaciją, kuo daugiau pajėgų skirdama kokybiškai pasiruošti 2021 metams ir skirti tam didžiausius įmanomus resursus. Iš kitos pusės – naujoji mašina R.S.20, kurią komanda atsivežė į žiemos bandymus Barselonoje, gerokai skiriasi nuo pernykščio bolido.

Pavyzdžiui, jos nosis yra kur kas siauresnė, pagal stilių primenanti „Mercedes“ ar „McLaren“ analogus. Pagal ratų skaičių, įveiktą per pirmąją bandymų savaitę, „Renault“ buvo tik šeštoje vietoje, tačiau greičiausiųjų pilotų reitinge po pirmų trijų dienų Estebanas Oconas užėmė 4 eilutę, nusileidęs tik „Mercedes“ pilotams bei Kimiui Raikkonenui iš „Alfa Romeo“.

Tiek E. Oconas, tiek ir Danielis Ricciardo tvirtina, kad pirmieji įspūdžiai su naujuoju bolidu yra gana teigiami. Žinoma, tai susiję ir su nauja „Renault“ jėgaine, nors kompanijos vyriausiasis motoristas Remi Taffinas teigia, kad šio sezono bėgyje nereikėtų laukti kokios nors ryškesnės pažangos, kadangi pagrindinė užduotis, kuri sprendžiama gamykloje Viri mieste, yra susijusi su pasiruošimu 2021 m. sezonui.

„Tai bus paskutinis sezonas su septyniais varikliais, kurį mes pristatėme prieš dvejus metus, - pabrėžė R. Taffinas. – Išeitų, kad dar tęsiamas darbas, kurį mes pradėjome 2019 metais. Metų eigoje bus ne tiek daug jėgos agregato atnaujinimų, kadangi mes norime kuo anksčiau susikoncentruoti ties kitų metų projektu.

Dauguma patobulinimų, kuriuos mes įdiegėme praėjusiame sezone, yra realizuota pirmoje 2020 m. variklio specifikacijoje, bet čempionato metu atsiras ir antroji jėgainės versija, kuri bus labiau patikimesnė“.

Prancūzų specialisto, kuris „Renault“ dirba jau daugiau nei 20 metų (Remi Taffinas buvo vienu iš Fernando Alonso inžinieriumi 2005-2006 metais, kai ispanas dukart tapo pasaulio čempionu) žodžiais, net perėjus prie limituotų biudžetų nuo 2021 metų, „Formulėje-1“ tęsis intensyvus inovacinių sprendimų ieškojimas.

„Brangiausiai kainuoja  greitų idėjų įgyvendinimas, kai jūs norite kuo greičiau įdiegti vieną ar kitą sprendimą ir patikrinti jį trasoje, - aiškino R. Taffinas. – Bet jei tam skirsite dešimt kartų daugiau laiko, tai jūs tai galėsite realizuoti ne per vieną savaitę, o, pavyzdžiui, per tris mėnesius.

Perėjimas prie biudžetų apribojimo privers mus dirbti dar efektyviau, bet jis neapribos inžinerinės laisvės ir paieškų. Bet mums teks rinktis, kam skirti turimus resursus, tačiau mes nenutrauksime inovacinių procesų“.

Komentarai (9)


Telemetrijus
| Vasario 24 d. 20:28
kart
| Vasario 24 d. 19:15

Padangų komandos pačios negamina bet kokiu atveju. Bet aš net manau, kad keli padangų tiekėjai yra geriau nei vienas, nes jeigu komanda prašovė pasirinkdama padangas, tai yra pati kalta. Reiškia, kažkur prašovė su skaičiavimais. Taip galėtų atsiverti galimybės kitoms komandoms.

Komandos kažkuria prasme ir variklių negamina. Leistų komandoms atsivesti savo padangų tiekėjus, butų analogiška situacija, kaip ir su varikliais dabar.
O kas geriau ar blogiau su skirtingais padangų gamintojais matėm prieš gerą dešimtmetį, o kas būna, kai pasirenki blogą variklį matėm su Mclaren...
kart
| Vasario 24 d. 19:15
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 19:03

Bet kažkodėl važiuoja tomis pačiomis padangomis ir bėdos nemato, o juk buvo Michelin vs Bridgestone era. Uždėk prastas padangas, tai net geriausias bolidas su visa eis velniop su visom konkurencingumo filosofijom...

Padangų komandos pačios negamina bet kokiu atveju. Bet aš net manau, kad keli padangų tiekėjai yra geriau nei vienas, nes jeigu komanda prašovė pasirinkdama padangas, tai yra pati kalta. Reiškia, kažkur prašovė su skaičiavimais. Taip galėtų atsiverti galimybės kitoms komandoms.
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 19:03
kart
| Vasario 24 d. 18:03

Vieningas PU? Čia gal turi omenyje vienodus? Cirkas su tais vienodais komponentais, o ne konkurencingumo didinimas. Pradės diegti vienodus komponentus ir konstruktorių įskaita nebeteks prasmės. Konstruktorių įskaita būtent ir skatina tokius sprendimus kaip DAS ar dar kokius nors bybas.

Reikėtų susitaikyti su komandinio sporto dėsniais ir pripažinti, kad visada bus top komandos, kurios turi biudžetą ir kitos, karts nuo karto išaunančios. Tas galioja tiek krepšinyje, tiek futbole. Net biudžetų ribojimai to neišspręs, nes tas skirtumas tarp komandų per daug didelis.

Bet kažkodėl važiuoja tomis pačiomis padangomis ir bėdos nemato, o juk buvo Michelin vs Bridgestone era. Uždėk prastas padangas, tai net geriausias bolidas su visa eis velniop su visom konkurencingumo filosofijom...
kart
| Vasario 24 d. 18:03
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 14:12

Manau yra 99 daug nuosaikesni būdai pagyvinti konkurenciją, nei tavo pasiūlytas. Pvz vieningu PU visom komandom, išmokų už "istorinius pasiekimus" atsisakymas ir t.t. ir pan.

Vieningas PU? Čia gal turi omenyje vienodus? Cirkas su tais vienodais komponentais, o ne konkurencingumo didinimas. Pradės diegti vienodus komponentus ir konstruktorių įskaita nebeteks prasmės. Konstruktorių įskaita būtent ir skatina tokius sprendimus kaip DAS ar dar kokius nors bybas.

Reikėtų susitaikyti su komandinio sporto dėsniais ir pripažinti, kad visada bus top komandos, kurios turi biudžetą ir kitos, karts nuo karto išaunančios. Tas galioja tiek krepšinyje, tiek futbole. Net biudžetų ribojimai to neišspręs, nes tas skirtumas tarp komandų per daug didelis.
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 14:12
a9
| Vasario 24 d. 13:16

Bet jeigu tokia tvarka padidintų F-1 populiarumą dėl neprognozuojamumo, padidėtų ir F-1 pelnas. Todėl negalima vienareikšmiškai sakyti, kad idėja absurdiška iš verslo pusės (F-1 verslo, o ne autogamintojų verslo).

Manau yra 99 daug nuosaikesni būdai pagyvinti konkurenciją, nei tavo pasiūlytas. Pvz vieningu PU visom komandom, išmokų už "istorinius pasiekimus" atsisakymas ir t.t. ir pan.
a9
| Vasario 24 d. 13:16
tu_irgi
| Vasario 24 d. 12:31

Na, jeigu žiūrėtum į viską iš pinigų ir verslo pusės, tai būtum F1 vadovybėje išvadintas idiotu. Tik tiek. :)

Bet jeigu tokia tvarka padidintų F-1 populiarumą dėl neprognozuojamumo, padidėtų ir F-1 pelnas. Todėl negalima vienareikšmiškai sakyti, kad idėja absurdiška iš verslo pusės (F-1 verslo, o ne autogamintojų verslo).
MCL-_-fanas
| Vasario 24 d. 13:16
a9 didesnės nesąmones neišėjo sugalvoti? Kas žiūrės lenktynes su 2 bolidai??? Savaitgalio padaryniai pas tave ...
tu_irgi
| Vasario 24 d. 12:31
a9
| Vasario 24 d. 11:52

Gal būtų teisingiausia kiekvieną kartą priimti naują techninį reglamentą ar technines naujoves naujam sezonui, tik pasibaigus prieš tai buvusiam sezonui, t.y. 2021 m. techninis reglamentas turėtų būti priimtas tik 2020 m. gruodį, o iki tol komandos turėtų nieko apie jį nežinoti. Sakysite, kad neįmanome per kelis mėnesius sukurti naujo variklio ir naujo automobilio? Na ir kas. Į pirmas lenktynes atvažiuos tik pusė komandų, o pirmas lenktynes baigs tik 2 bolidai. Na ir kas. Nematau čia nieko blogo, jei kas penkis metus keičiant techninį reglamentą, pirmo sezono pirmose lenktynėse bus mažai finišavusių bolidų. Užtat progresas ir jėgų persiskirstymas sezono eigoje garantuotas. Bet svarbiausia, nebus tos nesąmonės ir to didelio blogio, kai komandos pinigus leidžia ne šiemetinio bolido tobulinimui, o kitų, ar dar kitų metų bolido kūrimui.

Na, jeigu žiūrėtum į viską iš pinigų ir verslo pusės, tai būtum F1 vadovybėje išvadintas idiotu. Tik tiek. :)
a9
| Vasario 24 d. 11:52
Gal būtų teisingiausia kiekvieną kartą priimti naują techninį reglamentą ar technines naujoves naujam sezonui, tik pasibaigus prieš tai buvusiam sezonui, t.y. 2021 m. techninis reglamentas turėtų būti priimtas tik 2020 m. gruodį, o iki tol komandos turėtų nieko apie jį nežinoti. Sakysite, kad neįmanome per kelis mėnesius sukurti naujo variklio ir naujo automobilio? Na ir kas. Į pirmas lenktynes atvažiuos tik pusė komandų, o pirmas lenktynes baigs tik 2 bolidai. Na ir kas. Nematau čia nieko blogo, jei kas penkis metus keičiant techninį reglamentą, pirmo sezono pirmose lenktynėse bus mažai finišavusių bolidų. Užtat progresas ir jėgų persiskirstymas sezono eigoje garantuotas. Bet svarbiausia, nebus tos nesąmonės ir to didelio blogio, kai komandos pinigus leidžia ne šiemetinio bolido tobulinimui, o kitų, ar dar kitų metų bolido kūrimui.
×

F-1.lt pulsas