„Renault“ pristatys dar vieną jėgainės versiją šiemet

„Renault“ pristatys dar vieną jėgainės versiją šiemet
logo 2020 Vasario 24 d. 11:09, Renault Sport

Iš vienos pusės -  „Renault“ planuoja iki minimumo sumažinti 2020  metų mašinos modernizaciją, kuo daugiau pajėgų skirdama kokybiškai pasiruošti 2021 metams ir skirti tam didžiausius įmanomus resursus. Iš kitos pusės – naujoji mašina R.S.20, kurią komanda atsivežė į žiemos bandymus Barselonoje, gerokai skiriasi nuo pernykščio bolido.

Pavyzdžiui, jos nosis yra kur kas siauresnė, pagal stilių primenanti „Mercedes“ ar „McLaren“ analogus. Pagal ratų skaičių, įveiktą per pirmąją bandymų savaitę, „Renault“ buvo tik šeštoje vietoje, tačiau greičiausiųjų pilotų reitinge po pirmų trijų dienų Estebanas Oconas užėmė 4 eilutę, nusileidęs tik „Mercedes“ pilotams bei Kimiui Raikkonenui iš „Alfa Romeo“.

Tiek E. Oconas, tiek ir Danielis Ricciardo tvirtina, kad pirmieji įspūdžiai su naujuoju bolidu yra gana teigiami. Žinoma, tai susiję ir su nauja „Renault“ jėgaine, nors kompanijos vyriausiasis motoristas Remi Taffinas teigia, kad šio sezono bėgyje nereikėtų laukti kokios nors ryškesnės pažangos, kadangi pagrindinė užduotis, kuri sprendžiama gamykloje Viri mieste, yra susijusi su pasiruošimu 2021 m. sezonui.

„Tai bus paskutinis sezonas su septyniais varikliais, kurį mes pristatėme prieš dvejus metus, - pabrėžė R. Taffinas. – Išeitų, kad dar tęsiamas darbas, kurį mes pradėjome 2019 metais. Metų eigoje bus ne tiek daug jėgos agregato atnaujinimų, kadangi mes norime kuo anksčiau susikoncentruoti ties kitų metų projektu.

Dauguma patobulinimų, kuriuos mes įdiegėme praėjusiame sezone, yra realizuota pirmoje 2020 m. variklio specifikacijoje, bet čempionato metu atsiras ir antroji jėgainės versija, kuri bus labiau patikimesnė“.

Prancūzų specialisto, kuris „Renault“ dirba jau daugiau nei 20 metų (Remi Taffinas buvo vienu iš Fernando Alonso inžinieriumi 2005-2006 metais, kai ispanas dukart tapo pasaulio čempionu) žodžiais, net perėjus prie limituotų biudžetų nuo 2021 metų, „Formulėje-1“ tęsis intensyvus inovacinių sprendimų ieškojimas.

„Brangiausiai kainuoja  greitų idėjų įgyvendinimas, kai jūs norite kuo greičiau įdiegti vieną ar kitą sprendimą ir patikrinti jį trasoje, - aiškino R. Taffinas. – Bet jei tam skirsite dešimt kartų daugiau laiko, tai jūs tai galėsite realizuoti ne per vieną savaitę, o, pavyzdžiui, per tris mėnesius.

Perėjimas prie biudžetų apribojimo privers mus dirbti dar efektyviau, bet jis neapribos inžinerinės laisvės ir paieškų. Bet mums teks rinktis, kam skirti turimus resursus, tačiau mes nenutrauksime inovacinių procesų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983