„Renault R25“ greitis nustebino konkurentus

„Renault R25“ greitis nustebino konkurentus
logo 2005 Vasario 03 d. 09:59, Renault
Naujojo „Renault R25“ bolido greitis pirmųjų bandymų metu nustebino ne tik pačios komandos pilotus, bet ir kartu dirbusius kitų „Formulės-1“ ekipų atstovus.
Vakar vykusiuose bandymuose Valensijos trasoje Ispanijoje Fernando Alonso pasiekė puikų vieno rato įveikimo laiką ir nusileido tik Alexanderiui Wurzui, pilotavusiam 2004 metų modelio „McLaren-Mercedes MP4-20“. Ispano pasiektas rezultatas buvo tik viena sekunde prastesnis už rato rekordą, pernai pasiektą „McLaren“ piloto Kimi Raikkoneno. Tai puikus pasiekimas, turint galvoje gerokai griežtesnius šių metų reikalavimus technikai, parengtus tam, kad sulėtintų bolidus 2 sekundėmis per ratą.
„Mes važiuojame greitai! Galiu pasakyti, kad šiuo metu esame žymiai pranašesni už varžovus. Mes galime žiedą įveikti greičiau nei per 1 minutę ir 10 sekundžių pirmuosiuose ratuose, o vėliau galime pastoviai važiuoti 1 minutės ir 11 sekundžių tempu. Tai geras bolidas. Be abejo, po keletos pirmųjų ratų bolidas slysta, tačiau tai normalu dėl šių metų reikalavimų technikai. Variklis taip pat geras, turi gerokai daugiau galios. Prie vidutinių ir didelių apsisukimų skaičiaus jis veikia gerokai geriau nei pernykštis“, – po pirmųjų bandymų kalbėjo „Renault“ pilotas Giancarlo Fisichella.
Taip pat 2005 metų modelio „BAR 007“ bolidu važiavęs Anthony Davidsonas prisipažino, kad neturėjo jokių galimybių varžytis su „Renault R25“ automobilius pilotavusiais pilotais.
„Jie pašėlusiai greiti. Nesugebėjau nuo jų neatsilikti. Maniau, kad jie važiuoja prisipylę labai mažai kuro, o po to sužinojau kad važiavo 25 ratus“, – stebėjosi A.Davidsonas.
Kalbama, kad „Renault“ boliduose sumontuoti RS25 varikliai yra gerokai galingesni nei pernykščiai. Teigiama, kad naujojo agregato galia siekia 940 AG. Be to, „Renault R25“ pasižymi revoliucine ir iki šiol nenaudota V formos pakabos tvirtinimo sistema.
Tiesa, bandymuose „Renault R25“ buvo ne tik greiti, bet ir gedo. Komandą kamuoja nuolatiniai variklio gedimai, taip pat yra problemų su sankaba ir kitais bolido komponentais.
Vakar vykusio naujojo bolido pristatymo metu komandos atstovai pareiškė, kad šiemet jų tikslas yra keletas pergalių ir, galbūt, kova dėl čempionų laurų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144