Likus daugiau nei savaitei iki oficialaus pristatymo, „
Renault“ komanda pirmąjį kartą trasoje išbandė savo 2008 metų „Formulės-1“ bolidą „R28“. Pirmieji bandymai vyko Valensijos žiede Ispanijoje.
Panašu, kad „Renault“ padarė rimtas išvadas po nesėkmingo 2007 metų sezono – naujasis bolidas aerodinamikos srityje smarkiai skiriasi nuo pirmtako.
Specialistai daugiausiai naujovių pastebėjo priekinėje „R28“ dalyje. Visų pirma – nauja bolido nosis, gerokai masyvesnė ir žemesnė nei praėjusių metų modelio. Virš nosies – mažu strypeliu prie jos pritvirtintas praėjusiais metais „McLaren“ komandos pradėtas naudoti tiltelio formos papildomas priekinio sparno elementas.
Viena iš svarbiausių naujovių – bekylis pakabos tvirtinimas. Iki šiol pakabą tvirtinusi V formos principu, dabar „Renault“ naudoja bekylę konstrukciją – tokią pat, kaip ir „Ferrari“ komanda.
Šoniniai aerodinaminiai skydeliai pakoreguoti nežymiai, tuo tarpu šoninės aušinimo angos – ženkliai. Galinio vaizdo veidrodėliai buvo perkelti nuo angų prie kokpito, sumažinti įvairūs papildomi aerodinaminiai elementai, o pačios angos – trumpesnės nei iki šiol. Šios bolido dalies sprendimas panašus į praėjusiais metais nesėkmingai „
Honda“ komandos naudotą konstrukciją.
Neabejojama, kad „Renault“ inžinieriai bolido svorio centrą perkėlė labiau į priekį, tokiu būdu stengdamiesi geriau išnaudoti „Bridgestone“ padangas. Kaip tai buvo pasiekta, kol kas neaišku.
Oficialus „Renault R28“ bolido pristatymas bus surengtas sausio 31 dieną.
Daugiau naujojo bolido nuotraukų pateiksime kiek vėliau.
Kol kas jų galite rasti „Autosport“ interneto svetainėje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).