“Renault” revoliucinis variklis… (12)

“Renault” revoliucinis variklis…
logo 2002 Rugsėjo 12 d. 22:41, dailyf1
Renault“ komanda 2003-ais metais planuoja nebenaudoti 111° „Renault RS22“ variklio.
Pagrindinė šio žingsnio priežastis – prastas esamo variklio patikimumas.
Tokią naujieną išspausdino Italijos leidinys „Gazzetta dello Sport“.
Paskutiniu metu „Renault“ bandė didintį savo variklio galingumą, bet rezultate varikliai tiesiog gęsdavo. Pasirodė, kad 111 laispnių nėra tas skaičius, kuriame slypėtų kartu galia ir patikimumas.
Kadangi jau nuo 2004-ųjų metų sezono įsigalios ”vienas lenktynininkas – vienas variklis“ taisyklė, patikimumas, pagal svarbą taps pirmuoju tarp kitų parametrų.
Laikraštyje taip pat rašoma, jog ekipa tobūlins 1999-ais naudota „Supertec“ variklį. Tiksliau naujas variklis turės panašų kampą tarp cilindrų – 90.
Bet kokiu atveju šis pranešimas nėra patvirtintas arba paneigtas „Renault“ atstovų, juolab pati ekipa niekada tiesiogiai neminėjo, kad esamas variklis yra būtent 111-os laipsnių. Manoma, kad tikslesnis skaičius yra 102°.


Komentarai (12)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
vsk
| 09/13 20:39 Atsakyti
tie renault kiekviena diena revoliucijas daro...... :)
Underworld
| 09/13 18:52 Atsakyti
Nuo pat pradziu sakiau kad tas prancuziskas 111 laipsniu variantas nieko gero neduos ! jus tik paziurekit y prancuziskas masinas...
arj
| 09/13 12:04 Atsakyti
siaip jau niekas is tikro nieko nezino ir nezinos, nes tokios naujienos tik ir lieka gandais. Ta prasme netgi jei Renault ir naudojo ta 111-os kampo varikli, ir netgi jei dabar jo atsisakys nebus jokio oficialaus pranesimo. Zinoma galimas atvejis, kad ir pati Renault specialiai paleidzia kai kuriuos gandus, kad supainiotu varzovus...
arz
| 09/13 10:19 Atsakyti
kiek girdejau ferrari kuri ne 111 o 102
benis
| 09/13 09:14 Atsakyti
Nejaugi Renault atsisako 3 metu darbo? Butu keista ir kartu irodymas kad tikrai tokio kampo variklis nera kazkas nuostabaus.
frenk
| 09/13 09:05 Atsakyti
Zinant Ferrari paskutiniuju metu filosofija, kur pgrd demesys yra patikimumas tikiu kad klaidos jie nepadarys. Manau jie tikrai turejo bandyti ar bent svarstyti si technini prijoma, nes jie tam turi ir laiko ir galimybiu, bet jei tai neduoda pakankamo efekto lenktyse tokio agregato Ferrari automobilyje nebus. Teko skaityti kad 111 kampas ideologiskai netinkamas 10 cilidru varikliams, todel reikalauja papildomu konstrukciju ir vargu ar galima pasiekti prasuma gaunant tik zemesni svorio centra.
Wasia
| 09/13 08:44 Atsakyti
A nebus kaip su izymiaja Prancuzu revoliucija - kelios dienos dziaugsmo ir paskui sudeginimas? Kaip kad PMS ir rase - po gero sezono starto ganetinai liudna pabaiga...
PauliusMS
| 09/13 08:10 Atsakyti
Atvirai tariant "Renault" po neblogos sezono pradzios nuvyle... Vaikinai stengiasi, ardosi, bet paskutiniu metu jau niekaip lenktyniu pabaigt negali.
Erne-West
| 09/13 08:01 Atsakyti
Gal ir vel kada nors Renault ras aukso kampeli, ir sureguliuos tinkamai:)
sheshx
| 09/13 07:52 Atsakyti
Ar gesdavo rashoma su nosine?
×

TOP naujienos