„
Renault“ komanda 2003-ais metais planuoja nebenaudoti 111° „Renault RS22“ variklio.
Pagrindinė šio žingsnio priežastis – prastas esamo variklio patikimumas.
Tokią naujieną išspausdino Italijos leidinys „Gazzetta dello Sport“.
Paskutiniu metu „Renault“ bandė didintį savo variklio galingumą, bet rezultate varikliai tiesiog gęsdavo. Pasirodė, kad 111 laispnių nėra tas skaičius, kuriame slypėtų kartu galia ir patikimumas.
Kadangi jau nuo 2004-ųjų metų sezono įsigalios ”vienas lenktynininkas – vienas variklis“ taisyklė, patikimumas, pagal svarbą taps pirmuoju tarp kitų parametrų.
Laikraštyje taip pat rašoma, jog ekipa tobūlins 1999-ais naudota „Supertec“ variklį. Tiksliau naujas variklis turės panašų kampą tarp cilindrų – 90.
Bet kokiu atveju šis pranešimas nėra patvirtintas arba paneigtas „Renault“ atstovų, juolab pati ekipa niekada tiesiogiai neminėjo, kad esamas variklis yra būtent 111-os laipsnių. Manoma, kad tikslesnis skaičius yra 102°.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).