„Formulės-1“ komandos ir jėgainių gamintojai ruošiasi 2021 metų sezonui, norėdami pasiekti sėkmės dėl radikaliai pasikeitusio reglamento. Dėl koronaviruso pandemijos naujojo reglamento įsigaliojimą atidėjo iki 2022 metų, todėl dabar automobilio modernizacija bus smarkiai apribota, tačiau kai kurių naujų sprendimų vis tik bus galima sulaukti.
Ispanų leidinys AS tvirtina, kad kitais metais „Renault“ boliduose, tarp kurių bus ir Fernando Alonso mašina, stovės visai kitos kartos jėgos agregatai, kuriuos inžinieriai Viri mieste kūrė pastaruosius kelerius metus.
Yra kalbama, kad su nauju motoro susiję labai daug „Renault“ komandos vilčių – gamintojai tvirtina, kad su naujos kartos jėgaine Fernando Alonso prie „Alpine“ bolido vairo tikrai galės kovoti dėl vietų ant podiumo jau 2021 metais.
Jei nori žinoti kas yra gerb. GP2 ekspertas pažiūrėk, kas yra jo draugai. Toks gerb. Flavio vos ne antras tėvas jam. O kas ten per paukštis tai irgi, manau, aišku.
Čia plati tema, bet aš su FA neturiu jokių problemų kaip draiveriu – jis super talentingas. Bet politikas iš jo prastas ir čia jo didžiausia problema F1.
na jau, na jau nesiluklink ;) del alonso tai as manau, kad jis gali buti net labai komandinis zaidejas ir daug ka del komandos padaryti, bet turi buti tam motyvacija. o kas buvo su honda tai ten negalima pavadinti normaliomis salygomis. ten gi metai is metu viskas buvo tragiska. ir po to jau gale buvo net kazkokie politiniai zaidimai zako, i kuriuos matomai ir alonso buvo itrauktas. nes ten gi pameni buvo ir kai sake po power, nors buvo viskas gerai. nesuzinosim mes tu detaliu. trumpai tariant, nemanau, kad reno tie dalykai gresia, juk nebus blogiau nei siemet. o siemet normali kova antram eselone buvo.
Čia plati tema, bet aš su FA neturiu jokių problemų kaip draiveriu – jis super talentingas. Bet politikas iš jo prastas ir čia jo didžiausia problema F1.
Sofos ekspertui galima. O, kad GP2 variklių ekspertas toks ne visai komandinis žaidėjas porina ir ne sofos ekspertai.
Kita vertus Renault yra jo kaip ir motininė komanda (neskaitant Minardi), kuriai jis, lyg, mažiau srutų pylė. Tiesa vadovai kiti, bet tarp darbuotojų dar daug kas jį atsimena. Tai gal labiau verbalinį filtrą naudos nei kitose komandose.
O šiaip, jis puikiai supranta ką ir kada sako, ne piemuo koks. Ir GP2 engine buvo Suzukoj, Honda namuose. Per atvirą radijo ryšį, kad visi tikrai išgirstų. Džentelmenas tokius dalykus pasakytų į akis, o ne viešai skalbtų triusikus. Tai čia minčių gali būt įvairių, bet man tai gana aišku kas ten įvyko.
jau stereotipais porini. o ekspertui tai nera labai gerai ir sveika ;) turetum ismokti atsiriboti nuo tokiu myliu/nemyliu emociju. tuo labiau, kad honda pati buvo ne karta pasakius, kad tai kas vyko su pu buvo nepriimtina.
Kita vertus Renault yra jo kaip ir motininė komanda (neskaitant Minardi), kuriai jis, lyg, mažiau srutų pylė. Tiesa vadovai kiti, bet tarp darbuotojų dar daug kas jį atsimena. Tai gal labiau verbalinį filtrą naudos nei kitose komandose.
O šiaip, jis puikiai supranta ką ir kada sako, ne piemuo koks. Ir GP2 engine buvo Suzukoj, Honda namuose. Per atvirą radijo ryšį, kad visi tikrai išgirstų. Džentelmenas tokius dalykus pasakytų į akis, o ne viešai skalbtų triusikus. Tai čia minčių gali būt įvairių, bet man tai gana aišku kas ten įvyko.
Jei ekspertas turės ekspertinę nuomonę, tai tikrai nelauks 2022 jai išreikšt ;)
tas ekspertas aiskiai yra pasakes, kad reno koncentracija yra 2022m
Apie tą magišką jėgainę šiokie tokie gandai vis išlenda. Cyril lyg prieš porą metų kažką užsiminęs buvo. Tame tarpe ir tai, kad nenori tos jėgainės dalintis su Red Bull (bbz kodėl, nes laimintis Renault variklis, geriau nei nelaimintis).
Bet dabar, kai jau atsikratė visų savo klienčių, galės bandyti daryti grand gamyklinį sugrįžimą. Tik tiek, kad prie tariamai revoliucinio variklio dar ir bolido atitinkamo reikia, o čia Renault pastoviai prasileidžia nuo savo klientų. Tai, IMHO, net jei Renault variklis bus toks stebuklas, viso jo potencialo dėl vidutiniško bolido vistiek nepamatysime.
Tik neduok die Renault prasileis ir GP2 variklių ekspertas įvertins neigiamai.