Po vienuolikos metų pertraukos „Formulė – 1“ sugrįžta į Austrijos kalnus. Dėl aukštikalnių oro ir ypatingos konfigūracijos trasos Spielberge „
Renault“ specialistai tikisi, kad čia F-1 varikliams teks labai didelis krūvis.
„Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas: „Džiugu po 11 metų pertraukos sugrįžti į Austriją. Ten graži ir įdomi trasa – iš pirmo žvilgsnio ji atrodo paprasta, tačiau joje yra keletas labai sudėtingų F-1 varikliams atkarpų.
Čia yra keturios tiesiosios, kuriose iš bolidų variklių reikalaujama maksimalios apkrovos, didelėmis apsukomis pilotai važiuoja didelę dalį trasos. Mūsų skaičiavimais, 50 proc. rato važiuojama iki dugno nuspaudus akseleratoriaus pedalą, dėl to ši trasa yra prilyginama Monrealio ir Silverstouno trasoms. Spielberge didelį krūvį gauna ne tik vidaus degimo variklis, bet ir rekuperacijos sistema MGU-H, kuri generuoja energiją ir ją perduoda motorui-generatoriui
MGU-K. Galima sakyti, kad trasos važiavimo charakteristikos yra panašios tiek Kanadoje, tiek ir Austrijoje.
„Red Bull Ring“ trasoje iš viso yra 9 posūkiai, todėl MGU-K turi pakankamai mažai vietų rekuperuoti energiją stabdant. Čia labai svarbu, kad MGU-K papildomą energiją tiektų vidaus degimo varikliui, todėl pilotams reikės rūpintis kaip efektyviai panaudoti nors ir nedidelę sukauptos energijos dalį.
Dar viena trasos Austrijoje ypatybė – aukštis virš jūros lygio. Dėl deguonies trūkumo turbina čia suksis pačiomis aukščiausiomis apsukomis, nes reikės kompensuoti mažą oro slėgį, dėl to čia bus didelė turbinos gedimo galimybė.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).