Po Italijos GP lenktynių „
Renault“ ir „Michelin“ kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA), norėdamos išsakyti savo abejones dėl „
Ferrari“ komandos naudotų „Bridgestone“ padangų legalumo.
“Renault“ inžinerijos vadovas Patas Symondsas bei „Michelin“ operacijų „Formulėje-1“ vadas Nickas Shorrockas turėjo rimtų įtarimų, kad „Bridgestone“ padangas tepa neleistinais chemikalais. Jų veikiamos padangos gali turėti žymiai geresnes sukibimo charakteristikas pirmajame veikimo rate. Įtarimus abu šie specialistai grindė gauta fotografija, kurioje palinkęs prie padangų buvo įamžintas „Bridgestone“ inžinierius, vilkintis prištines, apsauginį kostiumą ir veido kaukę - lyg būtų pasiruošęs padangas apdoroti specialiais chemikalais.
FIA technikos specialistas Charlie Whitingas greitai išsklaidė įtarimus, atskleisdamas, kad „Bridgestone“ darbuotojas taip saugojosi nuo cheminių medžiagų, kurias į orą išskleidžia tyrimui po važiavimo prapjauta padanga. Tiek P.Symondsas, tiek ir N.Shorrockas liko patenkinti tokiu paaiškinimu.
“Mes paprašėme paaiškinti, kas buvo daroma. Esame patenkinti pateiktu paaiškinimu, tad situacija šiuo metu yra išspręsta”, - pažymėjo „Michelin“ vadovas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).