„
Renault“ komanda paskelbė šį savaitgalį Monzoje, Italijoje, naudosianti Kinetinės energijos regeneracijos sistemą (KERS). Ekipa šio įtaiso nebenaudojo nuo Ispanijos GP lenktynių gegužės mėnesį.
Manoma, kad KERS Monzos trasoje suteiks didelį pranašumą. Visų pirma, kvalifikacijoje, kur greitąjį ratą įveikiantys sportininkai galės įtaisu pasinaudoti du kartus iš eilės – prieš finišo liniją ir po jos. Antra, papildoma galia duos naudos starte – kelias iki pirmojo posūkio Italijos žiede labai ilgas.
„Reikia apsvarstyti tris KERS aspektus: rato įveikimo laiką, starte dėl jos įgaunamą pranašumą ir naudą lenkiant varžovus“, - taip KERS naudojimo paaiškinimą pradėjo „Renault“ ekipos inžinerijos vadovas Patas Symondsas.
„Visų pirma, naudojant KERS Monzoje rato įveikimo laikas turėtų sutrumpėti maždaug ketvirčiu sekundės, o kvalifikacijoje dar daugiau, nes gali panaudoti vieną įkrovą prieš greitojo rato pradžią ir kitą jo pradžioje“, - sakė specialistas.
„Kalbant apie pranašumą starte, nuo starto rikiuotės iki pirmojo posūkio Monzoje yra ilgas kelias, todėl KERS suteiks gerokai didesnį nei 15 metrų pranašumą prieš bolidus be KERS. Pagalba lenkiant – turėtume nepamiršti, kad Monzoje lenkti labai sunku, tačiau KERS naudojimas to tikrai dar labiau neapsunkins. Dėl visų šių priežasčių
Monza yra labai KERS tinkanti trasa“, - paaiškino jis.
Be „Renault“ komandos, KERS įtaisus Monzoje tikrai naudos „Ferrari“ ir „McLaren“ ekipos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).