„
Renault“ technikos direktoriaus Bobo Bello nuomone, naujausi komandos bolido R28 patobulinimai turėtų suteikti ekipai didelį žingsnį į priekį technikos pajėgumo prasme.
Specialisto nuomone, kuri skambėjo optimistiškiau nei praėjusią savaitę komandos lenktynininko Fernando Alonso ir inžinerijos vadovo Pato Symondso išsakytos mintys, šį savaitgalį Ispanijoje „Renault“ turėtų būti greitesni keliomis dešimtosiomis sekundės dalimis.
„Mes pagrįstai tikimės, kad bolide diegiamos naujovės mums suteiks aiškų ir pastebimą pajėgumo postūmį“, - pareiškė B. Bellas.
„Be to, manau, kad išvysime ir kokybinių pokyčių, pavyzdžiui, pagerėjusio bolido valdymo bei to, kaip lenktynininkai jaučia automobilį. Jei pilotai daugiau pasitikės bolidu, ypač stabdant, jie sugebės iš jo išspausti daugiau“, - teigė „Renault“ technikos direktorius.
„Todėl galime pagrįstai tikėtis, kad tai bus didelis žingsnis pirmyn ir kad jis bus vertas kelių dešimtųjų sekundės dalių“, - pažymėjo specialistas.
„Vis dėlto, turime būti atsargūs ir nepamiršti, kad kiekviena komanda naudojasi
Barselona kaip galimybe pradėti naudoti ženkliai atnaujintą bolidą, todėl turime pasistengti padaryti didesnį žingsnį nei kitos ekipos“, - apsidraudė jis.
B. Bello teigimu, „Renault R28“ trūkumai komandai yra puikiai žinomi. Pasak jo, tai prastas aerodinaminis ir mechaninis sukibimas bei variklio galios trūkumas.
„Dabar turime aiškų vaizdą, kokie mūsų trūkumai. Viena iš šių sričių yra aerodinamika, nes šiuo metu mums trūksta aerodinamikos sukuriamos prispaudžiamosios jėgos dideliu greičiu įveikiamuose posūkiuose. Šioje srityje siekiame didžiausios pažangos, nes manome, kad tai daugiausiai prisideda prie mūsų pajėgumo trūkumo“, - aiškino komandos technikos vadovas.
„Lygiai taip pat mes nusileidžiame lėtai įveikiamuose posūkiuose, kur bolido pajėgumą lemia mechaninis sukibimas. Šių problemų sprendimo pradžiai turime pakabos patobulinimų“, - problemų priežastis dėstė specialistas.
„Mes taip pat šiek tiek nusileidžiame variklio pajėgumu, todėl, palyginti su kitomis komandomis, mums trūksta greičio tiesiosiose. Deja, užšaldytų variklių pasaulyje ne ką galime šioje srityje pakeisti“, - pridūrė jis.
Praėjusią savaitę tiek F. Alonso, tiek P. Symondsas pripažino, kad patobulintas „Renault“ bolidas važiuoja greičiau, tačiau pareiškė nemaną, jog to pakaks pakilti rikiuote aukštyn ar net tapti lydere tarp vidutiniokių.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).