„Renault“ tikisi, kad bus uždraustos „jaunesnės“ komandos (5)

„Renault“ tikisi, kad bus uždraustos „jaunesnės“ komandos
logo Rugsėjo 20 d. 11:23, Renault Sports

Paskutiniais metais mažosios F-1 komandos viena paskui kitą praranda savo nepriklausomumą ir jas vis labiau įtakoja lyderiai. Tokia situacija yra naudinga abiem pusėms – vidutiniokai gauna stabilumą ir sumažina savo kaštus bolidų gamybai, o „top“ komandos išnaudoja partnerių resursus, kad apeitų darbo valandų apribojimus CFD ir vėjo tuneliuose.

Tačiau tai neigiamai atsiliepia tiems, kas neturi „jaunesniųjų“ komandų – pavyzdžiui, „Renault“. Ši problema ypač aktuali tampa planuojant įvesti biudžetų ribojimus, kadangi faktiškai lyderiai gauna galimybę operuoti kur kas didesnėmis sumomis, išskirstant tyrimus tarp savų komandų. „Renault“ komandos vadovas Cirylas Abiteboulas išreiškė viltį, kad „Liberty Media“ tam paprieštaraus.

Cirylas Abiteboulas: „Jei „Force India“ taps „jaunesniąja“ komanda „Mercedes“, tai leis „Mercedes“ naudoti jų resursus ir perskirstyti savo darbo apimtis, o tai padidins jų konkurencingumą. Turint galvoje norą įvesti biudžetų ribojimus artimiausioje ateityje, tai kelia nerimą, kadangi mes tokių galimybių neturime.

Faktiškai tai reikštų, kad bet kokia komanda turėtų tokias galimybes – jos taptų prieinamos „Mercedes“, jos jau dabar prieinamos „Ferrari“, o „Red Bull“ taip pat turi išorinius aktyvus. Tokiu būdu, trys „top“ komandos bus geroje situacijoje, o mes – ne. Štai kodėl mus tai jaudina.

Jei „Liberty“ pajamų paskirstymą padarys daugmaž tolygų, aš neturiu pagrindo abejoti tuo, kad ateityje nebus galimybės egzistuoti „vyresnėms“ ir „jaunesnėms“ komandoms. Po to, kai pajamos bus paskirstomos kur kas sąžiningiau ir teisingiau, mes turime sugrįžti prie to, kas buvo anksčiau – pas mus turi būti dešimt konstruktorių su dešimčia skirtingų bazių.

Aišku, kad „Liberty“ eis šiuo keliu. Sąžiningai kalbant, aš neturiu to jokių garantijų, tačiau aš jaučiu, kad mes galime pasitikėti tokiais žmonėmis kaip Chase Carey ar Rossas Brawnas, kai jie ką nors kalba. Mes remiame jų požiūrį į dabartinę situaciją. Pažiūrėsime, kas įvyks. Manau, kad mes galime tikėti tuo, ką jie kalba“.

Komentarai (5)


bravo30
| Rugsėjo 21 d. 20:20
Life
| Rugsėjo 21 d. 12:39

Geriau tikėtųsi gaminti o kurencingą variklį, kad nebėgtų klientai ir patys greičiau važiuotų, o ne bijotų konkurencijos iš tokių kaip Torro Rosso.

jie ne toro bijo o haas 😂
Life
| Rugsėjo 21 d. 12:39
Geriau tikėtųsi gaminti o kurencingą variklį, kad nebėgtų klientai ir patys greičiau važiuotų, o ne bijotų konkurencijos iš tokių kaip Torro Rosso.
DinuX
| Rugsėjo 20 d. 21:27
Aš tai kitą dalyką pastebėjau, kad, kaip čia vadinamos "jaunesnės" komandos tiesiog nesipriešina ir į priekį praleidžia savo "tėvines" komandas.

Monake, atrodo, Ocono Mersai paprašė praleisti LH.
bravo30
| Rugsėjo 20 d. 20:53
oi oi kokie veeksniao. As visada zinojau kad jie yra tikriausi verksniai f-1 ziaurus zaidejai visus skus kad tik jiems naudos buutu
A85
| Rugsėjo 20 d. 11:39
Nebus. F1 šitą klausimą jau sprendė su RBR ir STR ir nubrėžė ribas. Komandų tėra 10, tai Liberty tikrai netampys RBR už ragų, kad anie išeidami įstatytų ragus visai F1.
×