„Renault“ tikisi sumažinti atsilikimą sezono eigoje

„Renault“ tikisi sumažinti atsilikimą sezono eigoje
logo 2018 Gegužės 10 d. 06:00, FIA

Pirmose sezono kvalifikacijose „Renault“ reguliariai kovojo dėl vietų pirmajame dešimtuke, bet stipriai nusileisdavo „top“ komandoms. „Renault“ komandos vadovas Cirylas Abiteboulas tikisi, kad gamyklinei komandai pavyks sumažinti atsilikimą...

Cirylas Abiteboulas: „Pernai pagal mašinos tobulinimo tempus mes aplenkėme visus, įskaitant ir lyderius. Sezono pradžioje mes nusileidome jiems apie dvi sekundes, o sezoną užbaigėme atsilikdami vieną sekundę. Taip, dabar mes nusileidžiame jiems daugiau nei sekundę, bet jei sugebėsime juos vėl aplenkti pagal bolido modernizacijos tempus, tai turime realų šansą sezoną užbaigti atsiliekant puse sekundės iki lyderių. Mes turime talentus, galimybes ir resursus, kad tai padarytumėme.

Žiemą mums nepavyko sukurti mašinos, kuri leistų pasiekti norimo rezultato pirmose lenktynėse, bet tam yra paaiškinimas, bet aš kartu esu įsitikinęs – jei daugiau dirbsime, tai ateinančiais metais mes pasieksime norimos pažangos.

Mes daug ką įdėjome į komandą, išplėtėme bazę, atlikome viską, kad yra susiję su inžineriniais aspektais ir projektavimu, dabar mes užsiimame elektronika. Kita etapas – gamyba. Šiuo aspektu mes ir toliau esame gale ir aš jau minėjau, kad žiemą mums nepavyko sukurti bolido, kuris iš karto tenkintų mūsų interesus. Viena iš priežasčių – mūsų gamybinė bazė rimtai nusileidžia kitoms komandoms, kol kas gamyboje mes dirbame kur kas lėčiau už kitus.

Norint sukurti labai sudėtingą mašiną, kokia yra šiuolaikinė „Formulė-1“, viskas komandoje turi dirbti labai vieningai. Pas mus visai ne toks modelis, koks yra „Force India“ ar „Haas“ – šios komandos dirba pagal kitokius principus, kurie kelia nemažai klausimų.

Mes norime tapti „top“ komanda, o tam reikia laiko, naujų pastatų statybos, atitinkamos infrastruktūros sukūrimo, gamybinių pajėgumų, reikia pakviesti reikalingus specialistus – darbas šia kryptimi yra tęsiamas“.

Vienas iš svarbių komandai įvykių – buvusio FIA techninio departamento vadovo Marcino Budkowskio darbo pradžia...

„Marcinas atsako už techninius ir operatyvinius reikalus ekipos bazėje Enstone, vadovauja kasdienei bazės veiklai, - tęsė C. Abiteboulas. – Jis prisiims dalį mano funkcijų, kurių, atvirai sakant, aš nespėju vykdyti, kadangi negaliu vienu metu būti ir Viri, ir Enstone, lenktynėse ar susitikimuose su rėmėjais. Man buvo reikalingas tas, kas prisiimtų atsakomybę už Enstono šiandieną ir rytdieną. Marcinas buvo atvažiavęs į etapą Baku, kad suprastų komandos darbo ypatumus lenktynėse, nes mums reikia suderinti nepriekaištingą ryšį tarp lenktynių brigados ir Enstono.

Mūsų komandoje labai skaidri struktūra. Nickas Chesteris – technikos direktorius, jis sąveikauja su Marcinu šiais aspektais. Techninio departamento vadovas Bobas Bellas atsako, kad viskas „Renault Sport Racing“ dirbtų kaip vieninga  visuma – tai yra tie, kas dirba ir Enstone, ir  Viri, o taip pat visi mūsų techniniai partneriai, kurie kartu turėtų kurti geriausią produktą. Jis turi rasti kompromisus finansiniuose klausimuose ir resursuose, viskame, kas susiję su varikliu, važiuokle ir pavarų dėže. Be to, jis dirba su mūsų techniniais partneriais. Visa tai yra B. Bello žinioje, o jis koordinuoja savo darbą su Marcinu, Nicku ir manimi, o taip pat su Remiu Taffenu – tais klausimais, kas yra susiję su varikliais.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983