“Renault” tikra savo pergale prieš FIA

“Renault” tikra savo pergale prieš FIA
logo 2006 Rugpjūčio 09 d. 23:27, Renault
Renault“ ekipos inžinerijos vadovas Patas Symondsas išreiškė savo įsitikinimą, kad būsimajame apeliacijos dėl masės amortizatorių draudimo nagrinėjime komanda pasieks pergalę prieš Tarptautinę automobilių federaciją (FIA).
“Formulės-1“ lenktynes reguliuojanti organizacija inovatyvią amortizatorių sistemą uždraudė liepos antrojoje pusėje, motyvuodama tuo, kad šie įtaisai yra judantys aerodinamikos elementai. Nesutikusi su tokiu FIA sprendimu, „Renault“ praėjo pradinį patikrinimą prieš Vokietijos GP, atsarginiame bolide sumontavusi masės amortizatorius. Teisėjų sprendimu, juos komanda galėjo naudoti lenktynėse, tačiau įsikišusi FIA apeliavo tokį arbitrų sprendimą. Bijodama galimos diskvalifikacijos, „Renault“ ekipa nusprendė išradingos sistemos nenaudoti lenktynėse tol, kol federacijos pateikta apeliacija nebus išnagrinėta.
Tarptautinis apeliacinis teismas nagrinėti šios problemos susirinks rugpjūčio 22 dieną. Diena vėliau turėtų būti paskelbtas jo galutinis verdiktas. „Renault“ komanda neslepia, kad posėdžio metu tikisi savo pergalės. Apeliacijos patenkinimo atveju ji žada kvestionuoti kitus „Formulės-1“ bolido konstrukcijos elementus, pavyzdžiui, pakabą, kurios veikimas taip pat turi ženklios įtakos automobilio aerodinamikai.
“Jei FIA laimės apeliaciją - o aš tikrai nemanau, kad FIA apeliacija gali būti patenkinta, remiantis jų argumentais - mes turėtume pradėti kvestionuoti viską, kas iš tiesų sudaro lenktyninį automobilį - pakabą ir t.t.”, - pareiškė Patas Symondsas.
“Jei FIA pateikta interpretacija yra teisinga, tada lygiai taip pat galima kalbėti apie nemažai kitų bolido dalių. Akivaizdu, kad jie niekada nesuprato šios sistemos. Negali pakeisti savo nuomonės apie faktus. Jei Flavio Briatores marškinių spalva mėlyna, ji ir yra mėlyna. Negali turėti kitokios nuomonės”, - pateikė analogijas „Renault“ inžinerijos direktorius.
Jis sau leido pareikšti manąs, kad FIA neturi kompetencijos spręsdama tokias problemas ir iš tikrųjų nežino, ką daro.
“Gaila, kad jūs (žurnalistai - red. past.) neturite galimybės matyti visų taisyklių. Jie skelbia dalį jų savo interneto svetainėje, tačiau mums tenka dirbti su žymiai daugiau informacijos, pavyzdžiui, techninėmis direktyvomis. Šios šiais laikais lemiau daugiau reikalavimų nei patys reglamentai”, - tvirtino P.Symondsas.
“Techninėje direktyvoje Nr. 20, kuri buvo išplatinta tarp Prancūzijos ir Vokietijos GP, buvo aiškiai pasakyta, kad FIA anksčiau laikė šį įtaisą legaliu, tačiau visai neseniai persigalvojo. Toks elgesys - labai keistas. Tai rodo, kad jie nesuprato, ką daro. Drįsčiau ginčytis, kad nesupranta iki šiol”, - pažymėjo jis.
Prancūzų komandos atstovas neslėpė savo įtarimų, kad tokį FIA sprendimą lėmė ne kas kitas, o konkurentų - „McLaren“ ekipos - spaudimas.
“Mes įtariame, kad kažkas - kita komanda - pasiskundė FIA. Manome - aš manau, tačiau neturiu jokių įrodymų - tai buvo „McLaren“. Po šio momento (uždraudus sistemą - red. past.) visi kiti buvo labai laimingi, nes, jei „Renault“ sistema buvo geriausia, o visiems tenka jos atsisakyti, jiems tai pagelbėjo”, - teigė P.Symondsas.
“Jei „McLaren“ ar kuriai kitai komandai tai nepatiko, jie galėjo užprotestuoti rezultatus. Taip derėtų elgtis - jei pateiki protestą, reikalo imasi teisėjai. Vokietijoje jie nusprendė, kad mūsų bolidas atitinka taisykles”, - pažymėjo jis.
“Formulės-1“ bolido priekyje montuojamą masės amortizatorių sistemą sudaro apie 9 kilogramų masės svarmuo, sumontuotas tarp dviejų spyruoklių. Tokie amortizatoriai sušvelnina padangų šokinėjimą aštriai įveikiant posūkį ir užvažiuojant ant kelkraščių. Prieš uždraudimą juos naudojo septynios „Formulės-1“ komandos.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos