„Renault“ vadovo Cyrilo Abiteboulo teigimu, bandymai pernai padidinti variklio pajėgumo buvo „lyg žaidimas su ugnimi“.
„Red Bull“ 2017 m. sezone iškovojo tris pergales, bet visos prancūzų gamintojo variklius naudojusios ekipos turėjo problemų su jėgainės patikimumu. Dėl įvairių techninių gedimų sezono pabaigoje „Toro Rosso“ net viešai kaltino gamintoją.
C. Abiteboulas atsiprašė klienčių, bet tuo pačių pridūrė, kad siekdama pasivyti varžovus „Renault“ buvo priversta pasirinkti agresyvią taktiką.
„Akivaizdu, kad didžiausia 2017 m. problema buvo patikimumo stoka. Ne tik mums, bet ir mūsų klientėms tai kainavo tikrai labai daug. Aš dėl to apgailestauju“, - sakė C. Abiteboulas.
„Bet mes turėjome būti agresyvūs, kad galėtume kovoti su konkurentais. Tai buvo visiškai naujo variklio ir bandymų stokos gamykloje kombinacija. Kai kurias problemas nustatėme žiemą vykusių bandymų metu. Turėjome per mažai laiko, kad įdiegtume atnaujinimus ir jas pašalintumėme.“
„Vėliau sezone, siekdami padidinti jėgainės pajėgumą, mes žaidime su ugnimi. Tai neigiamai atsiliepė patikimumui. Kai kurios komandos nepaisė įspėjimų dėl aušinimo, tad kilo papildomų problemų.“
„Patikimumo kaina buvo labai didelė. Manau, kad dėl to praradome apie 45 taškus. To būtų pakakę iškovoti penktai vietai čempionate. Būtent toks ir buvo mūsų tikslas.“
„Kai finišo nepasiekia bolidas su „Renault“ varikliu, nesvarbu ar tai būtų mūsų komandos ar mūsų klientės bolidas, labai nuvilia. Tai pakenkė mums ir mūsų reputacijai. Tad ruošdamiesi naujam sezonui privalome stipriai pasistūmėti šioje srityje.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |