S. Domenicali: „Formulė-1“ – ne „Lamborghini“ (4)

S. Domenicali: „Formulė-1“ – ne „Lamborghini“
logo Lapkričio 06 d. 12:16, Ferrari

Stefano Domenicali paliko „Ferrari“ komandos vadovo postą 2014 metų balandį, bet jau tų pačių metų rudenį pradėjo dirbti „Audi“ kompanijoje, o nuo 2016 metų kovo vadovauja „Automobili Lamborghini S.p.a.“, dar vienam „Volkswagen Group“ padaliniui.

„Lamborghini“ – žinomas ištaigingų sportinių automobilių gamintojas, o 1980-tųjų metų pabaigoje – 1990 m. pradžioje taip pat tiekė variklius „Formulės-1“ komandoms, nors ši patirtis nebuvo tokia sėkminga.

Po to, kai kompanijos vykdomuoju direktoriumi tapo Domenicali, prasidėjo kalbos apie tai, kad „Lamborghini“ gali sugrįžti į „Formulę-1“. „Tačiau dabartinėmis sąlygomis tai nerealu“, - sako italų vadybininkas.

„Žinoma, širdyje aš pasilieku lenktynininku, o „Formulė-1“ yra geriausia reklaminė aikštelė, tačiau „Lamborghini“ turi kitus prioritetus, - pareiškė Domenicali. – „Ferrari“ gimė lenktynių trasose, o „Lamborghini“ – ne. O investicijos, būtinos tam, kad paprasčiausiai galėtum dalyvauti pasaulio čempionate, nepretenduodamas į pergales, yra labai didelės.

Iki to laiko, kol „Formulėje-1“ bus skirstymas į dvi klases, tai yra ne mums. Su mumis ginčijasi, įrodinėja, kad tai būtų labai įdomu, bet aš kol kas neturiu argumentų, kuriuos aš galėčiau pasiūlyti mūsų akcininkams.

Jei sprendimas priklausytų nuo manęs, aš jau rytoj atvesčiau „Lamborghini“ į „Formulę-1“, bet realybėje viskas vyksta kitaip. Be to, aš esu atsakingas už žmones, kuriems vadovauju.

Beje, suprantama, kad F-1 galėtų būti puikia platforma visai „Volkswagen Group“, kartu visos „Formulės-1“ vertė tuomet dar išaugtų. Bet tam turi ateiti tinkamas momentas, o taip pat būtina sukurti teisingas technines bei finansines sąlygas.

Šiuo momentu „Lamborghini“ sėkmingai dalyvauja GT3 serijoje ir mūsų „Super Trofeo“ čempionatas – geriausias tarp klasių. Mes norime stabilizuoti mūsų sportinę programą, o investicijos į kitas serijas neįeina į mūsų prioritetų sąrašą“.

Sprendžiant iš to, kaip įvykiai vystosi kuriant naują „Formulės-1“ techninį reglamentą, kuris turėtų įsigalioti nuo 2021 metų, nė vienas iš „Volkswagen Group“ padalinių artimiausiu metu neplanuoja dalyvauti F-1 pasaulio čempionate. Atrodo, kad to galutinai atsisakė ir „Porsche“.

Komentarai (4)


kaimietisdmc
| Lapkričio 07 d. 09:50
Kiek atsimenu - nuo 1990 vis pasigirsta gandai apie VW atejima i F1 ir nieko daugiau neivyksta. Dyzelgeitas tikrai numuse visus sansus. VW dalyvaus tik fromula e ir pan. Uz tai didziulis respektas tiek gamintojam kurie vis dar dalyvauja F1, nesvarbu kaip sekmingai. Mersedes, Ferrari, Honda ir Renault.
deivec
| Lapkričio 06 d. 23:00
ddt
| Lapkričio 06 d. 22:57

Be abejo, Stefano, kai kone visi grupes nariai, iskaitant Porsche, turi atlaikyti milzinisku sankciju del Dieselgate svori, apie kokias lenktynes galima kalbet... Taigi, viskas ka tu sakai, yra tiesiog nepatogi tiesa, suvyniota i grazu "ekskjuzo" popiereli

taip taip....visi tik ir verziasi i ta F1 :D VW neatejo tik del diesel gate...
Taip aciu..dabar zinosim :)
ddt
| Lapkričio 06 d. 22:57
Be abejo, Stefano, kai kone visi grupes nariai, iskaitant Porsche, turi atlaikyti milzinisku sankciju del Dieselgate svori, apie kokias lenktynes galima kalbet... Taigi, viskas ka tu sakai, yra tiesiog nepatogi tiesa, suvyniota i grazu "ekskjuzo" popiereli
burzumas
| Lapkričio 06 d. 19:41
Ferrari, Mercedes, Renault, Honda..NU dar reiketu Chevrolet, Ford ir Toyota:)
×

F-1.lt pulsas