S. Johanssonas ragina atsisakyti „inžinerinės pornografijos“ (6)

S. Johanssonas ragina atsisakyti „inžinerinės pornografijos“
logo 2016 Liepos 18 d. 00:12, Sauber
Buvęs F-1 pilotas Stefanas Johanssonas ragina „Formulėje-1“ atsisakyti „inžinerinės pornografijos“ ir siūlo didinti piloto vaidmenį pilotuojant bolidą.
Švedo nežavi ne tik sudėtingi šių dienų F-1 automobiliai, bet ir taisyklės, draudžiančios padėti pilotams tuo metu, kai sugenda technika.
„F-1 sukuria itin sudėtingus bolidus ir tik po kurio laiko suvokia kokias problemas iš tikrųjų ji sukūrė“, – teigė S. Johanssonas.
„Nereikėjo pasiekti to taško, kai su bolido vairu galima atlikti begalę nustatymų. Tai seniai turėjo būti uždrausta. Dabartiniai bolidai yra tokie sudėtingi, jog dar visai neseniai inžinieriai pilotams kiekvienoje tiesiojoje pasakojo ką jie turės padaryti prieš kitą posūkį. Tai absurdas.“
„Jie uždraudžia pokalbius radijo ryšiu, o tai reiškia, kad inžinieriai nieko negali pasakyti pilotui net tada, kai jis susiduria su techninėmis problemomis. Tai kas nutiko su Perezu Austrijoje yra absurdas. Neįtikėtina, kad net ir tokiu atveju komanda negalėjo pasakyti savo pilotui apie problemą su stabdžiais. O jeigu taip būtų nutikę Monake išvažiavus iš tunelio? Neįžvelgiu tame jokios logikos.“
S. Johanssonas siūlo supaprastinti technoligijas, kad viskas būtų aiškiau ne tik pilotams, bet ir sirgaliams.
„Jeigu leidžiama komandoms sukurti tokius sudėtingus bolidus, jog reikia pilotams pasakoti ką jie turi daryti, tokiu atveju būtina grįžti atgal prie pagrindų. Ir tai reikia padaryti kuo greičiau.“
„Tai, ką mes dabar turime F-1 aš vadinu inžinerine pornografija. Pilotai pusės dalykų net nesupranta, ką jau bekalbėti apie sirgalius. Esu vienas didžiausių šio sporto fanų. Mėgstu lenktynes ir F-1. Tai yra mano aistra, žiūriu kiekvienas lenktynes. Tačiau mane nuvilia visas tas absurdas, kurį dabar matome „Formulėje-1“. Jei man kyla tokių minčių, galiu tik įsivaizduoti apie ką galvoja sirgaliai.“

Komentarai (6)


rmntz
| 2016 Liepos 19 d. 14:39
Gali drausti pasakinėti nustatymus, bet nereiktų drausti pasakyti techninę būklę arba gedimą. Pvz, per didelė temperatūra ten ir ten, arba sugedo toks anoks daviklis, o jau ką perjungti tegu sprendžia pilotas. Dabar mechanikai žiūri į telemetriją, mato kad tuoj susprogs kokia nors turbina bet tyli nes kitaip baudos bus
Kapotojas
| 2016 Liepos 19 d. 00:36
Protingas žmogus tas Stefanas vis dėl to...
TukTuk
| 2016 Liepos 18 d. 20:20
jop. ir laidini telefona prisisti su el.rite.
Larensas
| 2016 Liepos 18 d. 11:24
teisinga. tik kažin, ar kas nors kreips į tai dėmesį.
Klepsidra
| 2016 Liepos 18 d. 09:15
Tiesiai sviesiai ir i 10tuka
Karolis_S
| 2016 Liepos 18 d. 00:21
Sutinku su siuo zmogumi. Kokio velnio kurti toki sudetinga mechanizma, jog be telemetrijos ir inzinierio pagalbos pilotas nieko negali padaryt norint susitvarkyt su techninemis problemomis.
×