„
Williams“ technikos direktorius Samas Michael‘as pareiškė, kad judančių elementų naudojimas priekiniuose bolidų sparnuose leis besivaržantiems tarpusavyje lenktynininkams kovoti itin artimai vienas kito.
Šįmet taisyklės leidžia priekiniame „Formulės-1“ automobilio sparne turėti piloto reguliuojamą elementą, leidžianti keisti prispaudžiamąją sparno galią. Pasak „Williams“ atstovo, pilotai galės sekti vienas paskui kitą net greitose posūkiuose, kas anksčiau nebuvo įmanoma.
„Iš pradžių manėme, kad tai bus kažkas smulkaus, bet atlikę pirmuosius bandymus Portugalijoje pamatėme, jog galimybė sekti kitą automobilį greitame posūkyje padidėjo masyviai“, - dalinosi įspūdžiais ekipos technikos direktorius.
„Anksčiau, kai sekei kažką, turėjai nepakankamą pasukamumą, nes prispaudžiamoji galia priekyje buvo nežymi. Dabar visa tai pataisoma naudojant priekinio sparno atlapą.“
„Kai kuriose trasose tai neturės didelės reikšmės. Melburne galbūt yra vienintelis posūkis, kur tai gali būti naudojama - starto ir finišo tiesiosios pradžioje, nes tiesioji nėra pakankamai ilga, bet kitose trasose skirtumas bus ženklus, tai tikrai.“
Šie S. Michael‘o komentarai tarsi antrina ankstesnius BMW piloto Nicko Heidfeldo pasisakymus, kad dėl pasikeitusių taisyklių lenktynininkams bus lengviau kovoti tarpusavyje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).