S. Perezas: kitąmet mes turime aplenkti „McLaren“

S. Perezas: kitąmet mes turime aplenkti „McLaren“
logo 2019 Gruodžio 30 d. 11:49, Racing Point

„Racing Point“ pilotas Sergio Perezas „Auto Motor und Sport“ žurnalistams papasakojo apie praėjusį sezoną, perspektyvas 2020 metams ir pergalių troškimą...

  • Kaip vertinate pasibaigusį sezoną?
  • Tai buvo kilimų ir nuopuolių sezonas. Visomis prasmėmis šie metai buvo ne per geriausi komandai. Tačiau aš užbaigiau sezoną pirmame dešimtuke.
  • Kokių problemų turėjote?
  • Jos buvo susijusios su mašinos tobulinimu. Lenktynių distancijoje mums pritrūkdavo konkurencingumo ir tai sunkino situaciją.
  • Kaip komandos savininkų pasikeitimas 2018 m. viduryje atsiliepė 2019 metų sezonui?
  • Mes iš anksto žinojome, jog komandos laukia pereinamasis periodas. Mes atsilikinėjome nuo grafiko, nors prie to galima buvo prisitaikyti, bet mums buvo sudėtinga dėl labai ilgo sezono.
  • Kiek esate patenkintas komandos pažanga sezono bėgyje?
  • Mes negalėjome pasiekti tiek, kiek norėjome. Teko likviduoti atsilikimą, bet komanda daug jėgų išnaudojo ruošdamasi kitam sezonui.
  • Ar pasiruošimas 2020 m. vyksta pagal grafiką?
  • Manau, kad kitas sezonas bus pirmasis, kuriame mes stipriai pasirodysime su naujaisiais savininkais.
  • O kokie komandos tikslai?
  • Mes norime finišuoti ketvirti. Toks yra tikslas.
  • Tai bus sudėtinga, turint galvoje, jog „McLaren“ 2019 m. gerokai aplenkė vidurinės grupės komandas...
  • Jei mes pasieksime savo tikslų modernizuojant mašiną, tai galėsime kovoti su jais. Tikiuosi, kad taip ir bus. Ekipa užtikrintai laukia 2020 metų, nors visos komandos su optimizmu laukia būsimojo sezono. Nesvarbu, iš kokių pozicijų pradėsite čempionatą, svarbu – kaip jį užbaigsite. Rezultatus suskaičiuosime po Abu Dabio GP etapo.
  • Kokias stipriąsias RP19 bolido puses žadate perkelti į naująjį projektą?
  • Lenktynių tempas buvo daug žadantis ir mes tai turime suteikti 2020 m. mašinai. 2019 m. bolidą buvo labai sunku valdyti – nuo šios problemos šalinimo mes ir pradėjome. Be to, dėl aerodinamikos ypatumų mašina dirbo labai siaurame išorinių aplinkybių diapazone.
  • Kokia atmosfera komandoje pasikeitus savininkams?
  • Mes visi žinome, kad turime gerai pasirodyti 2020 metais.
  • Šiais metais pasirašėte 3 metų kontraktą. Kodėl jūs taip ilgai nutarėte pasilikti „Racing Point“ ekipoje?
  • Todėl, kad komanda yra stabili. Aš tikiuosi, kad kitais metais mes ne tik aplenksime „McLaren“, bet ir sumažinsime atsilikimą nuo „top“ komandų.
  • Kaip vertinate savo pasirodymus 2019 metais?
  • Kol tu nesi pasaulio čempionas, visada nori daugiau. Bet įvertinant mašinos galimybes 2019 m., aš suprantu, kad esu patenkintas rezultatais. Antroji sezono pusė buvo viena iš pačių geriausių per visą mano karjerą. Mūsų bolidas tikrai nebuvo pats geriausias iš vidurinės grupės komandų, bet aš pilotavau geriau nei bet kada. Gaila, bet technika neleido pasiekti daugiau. Dabar pergyvenu geriausią karjeros stadiją – aš turiu patirties, esu tikslingas ir motyvuotas.
  • Praėjusiame sezone nugalėdavo tik trijų komandų lenktynininkai. Kiek jus tai nuvilia?
  • Žinoma, kad nuvilia, tačiau yra viltis, kad kitais metais situacija pagerės.
  • Ar nesibaiminate, kad per visą karjerą taip ir nepavyks laimėti lenktynių?
  • Gaila, bet taip būna „Formulėje-1“. Prisiminkime Nico Hulkenbergą. Jis vienas iš geriausių pilotų serviso zonoje, bet nė karto nebuvo užlipęs ant podiumo. Jis paprasčiausiai neturėdavo mašinos, kuri leistų jam to pasiekti. Tik laikas parodys, ar pavyks man kada nors laimėti lenktynes, ar ne. Aš galiu būti patenkintas savo pasiekimais, turint galvoje techniką, kurią aš vairuodavau. Aš niekada neturėjau bolido, sugebančio finišuoti ant podiumo, bet man jau 8 kartus tai pavyko padaryti.
  • Iš kur jūs semiatės motyvacijos, žinodamas, kad neturite šansų pergalei?
  • Aš visada noriu iš mašinos išspausti maksimumą, daugiau nei ji sugeba. Kartais aš finišuoju dešimtas, bet žinau, kad buvau lygiai toks pats sėkmingas kaip ir varžybų nugalėtojas. Visi skirtumai paslėpti mašinoje. Aš noriu augti, tapti geresniu – tame ir yra mano motyvacija.
  • Ar būti „geriausiu tarp likusiųjų“ yra tolygu pergalei?
  • Dar viena mano pergalė – aš gaunu pasiūlymus dėl kontrakto, kai baigiasi galioti esamas. Aš visada turiu įvairius variantus. Malonu žinoti, kad ir kitos komandos stebi mano pasirodymus – tai man daug reiškia.
  • Ar aukšti įvertinimai yra jums daugiau nei pergalė?
  • Ne, aš vis tiek rinkčiausi pergalę, bet yra, kaip yra.
  • Jūs kartais prisimenate 2012 m. Malaiziją, kai pergalę atidavėte Fernando Alonso?
  • Aš ne iš tų, kurie svajotų apie praeitį. Aš stengiuosi mokytis iš klaidų ir veikti „čia ir dabar“.
  • Ar nugalėtumėt, jei važiuotumėt „Mercedes“, „Ferrari“ ar „Red Bull“ komandose?
  • Manau, kad taip. Tikiuosi, kad dar turėsiu galimybę parodyti viską, ką sugebu. Aš jau 10 metų esu „Formulėje-1“ ir niekada nežinai, kada atsiras galimybė. Lenktynininkas turi būti visuomet tam pasiruošęs.
  • Ar turite orientyrą vertindamas savo pasirodymus? Iš ko sprendžiate, kad važiavote tikrai gerai?
  • Aš jaučiu, kada lenktynių dieną pasirodžiau geriau, nei leido mašina.
  • Keliose 2019 m. sezono lenktynėse pasiekėte maksimaliai įmanomo?
  • Pasakyčiau, kad penkiose ar šešiose. Sunku padaryti viską idealiai. Kitos lenktynės buvo paprasčiausiai geros, bet buvo ir blogų. Esu patenkintas 5-6 savo varžybomis.
  • Kurios lenktynės buvo blogiausios – gal Hockenheime?
  • Nebūtinai. Hockenheime aš suklydau. Blogiausiomis aš pavadinčiau lenktynes Barselonoje. Į tą etapą mes atsivežėme naujienų, bet mums nepavyko pasitempti. Tai nubloškė mus atgal.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794