S. Perezo kontraktas su „Red Bull“ nuvylė P. Gasly

S. Perezo kontraktas su „Red Bull“ nuvylė P. Gasly
logo 2022 Birželio 06 d. 12:26, Pexels

Praėjusią savaitę buvo paskelbta naujiena, apie kurią Sergio Perezas buvo sužinojęs kiek anksčiau: jis lieka „Red Bull“ komandoje dar dviem sezonams – iki 2024 metų pabaigos.

Komandos konsultanto sporto klausimais Helmuto Marko žodžiais, dėl to meksikietis iš karto pajautė papildomą motyvaciją ir laimėjo Monako GP lenktynes.

Tačiau ši naujiena nudžiugino toli gražu ne visus. Pavyzdžiui, Pierre'ui Gasly tai reiškia, kad jo svajonė sugrįžti į „top“ komandą atidedama neapibrėžtam laikui, o gal ir amžiams.

Prancūzų lenktynininkas nuo 2014 m. priklauso „Red Bull“ programai, iš pradžių Pierre'as pateko į „Renault 3.5“ seriją, po to – į GP2, o 2017 m. lenktyniavo japonų „Super Formula“ ir tais pačiais metais debiutavo „Formulėje-1“ „Toro Rosso“ sudėtyje.

Palaipsniu Gasly įgavo daugiau patirties, didėjo jo rodomas greitis ir kartu augo rezultatai – 2020 m. prancūzas nugalėjo Italijos GP etape.

„AlphaTauri“ komandos vadovas Franzas Tostas gana aukštai vertina savo sportininką ir negaili pagyrų: „Gasly perspektyvoje gali tapti vienu iš geriausių F-1 pilotų. Jei jam duosime mašiną, leidžiančią kovoti dėl pergalių, jis sugebėtų nugalėti lenktynėse“.

Taip pat galima pacituoti H. Marko, kuris prieš kelis mėnesius sakė: „Kai dėl Gasly, tai jis turi kontraktą iki 2023 metų. Jei sutarčiai pasibaigus mes negalėsime pasiūlyti Pierre'ui pereiti į stipresnę komandą, tai, greičiausiai, prarasime talentingą lenktynininką. Bet mes to nenorime“.

Tuo tarpu pats Gasly nuolat pabrėžia, kad jis dalyvauja varžybose tik kovodamas dėl pergalių: „Aš užsiimu šiais dalykais todėl, kad galėčiau kovoti pačiu aukščiausiu lygiu. Būtent su tokia mintimi aš kiekvieną dieną keliuosi, todėl kiekvieną dieną treniruojuosi. Todėl laikausi dietos, griežto miego ir poilsio režimo. Noriu lenktyniauti su pačiais geriausiais pasaulyje“.

Kartu dauguma iš tų, su kuo Pierre'as įpratęs lenktyniauti dar nuo kartingų laikų, jau dabar pilotuoja pačias greičiausias mašinas: Maxas Verstappenas jau tapo pasaulio čempionu, Charlesas Leclercas kovoja dėl titulo su „Ferrari“, George'as Russellas šiemet tapo „Mercedes“ pilotu, o Lando Norrisas yra didžiausia „McLaren“ viltis.

Beje, „Red Bull“ sudėtyje P. Gasly jau lenktyniavo, bet nesusitvarkė su spaudimu, kurį patiria kiekvienas M. Verstappeno partneris: jis ryškiai nusileido Maxui ir po 12-kos etapų buvo sugrąžintas į komandą iš Faenzos.

Bet nuo to laiko Gasly tapo kur kas labiau patyręs, įgijo stabilaus sportininko reputaciją ir pernai sezoną baigė 9-toje asmeninės įskaitos vietoje, aplenkdamas tokius meistrus kaip Fernando Alonso ir Sebastianą Vettelį, Apie tai, kad jis yra geresnis už savo ekipos partnerį Yuki Tsunodą, kalbėti net neverta.

Šiais metais naujasis „AlphaTauri“ bolidas nėra labai geras, tai atsiliepia ir rezultatams. Gasly kol kas užima 14 vietą asmeninėje įskaitoje, tačiau prancūzo kovinei dvasiai tai neatsiliepia.

„Jaučiu, kad įrodžiau savo potencialą ir esu pasiruošęs pereiti į stipresnę komandą, - sakė P. Gasly. - Jau įrodžiau, kad galiu pasiekti aukštų rezultatų, kai tik gausiu visus man reikalingus instrumentus“.

Tačiau naujas kontraktas, pasirašytas S. Perezo, atima iš P. Gasly perspektyvas „Red Bull“ ir jei prancūzas tikrai nori kovoti dėl titulo, tai jam pats laikas pagalvoti apie komandos keitimą. Bet kokių Pierre'as gali turėti variantų?

Net teoriškai jų nėra labai daug ir viskas priklausys nuo kokių nors netikėtų rokiruočių, kurios gali įvykti komandose per artimiausius kelis mėnesius. Gali būti, kad Sebastianas Vettelis nutars užbaigti karjerą ir tada „Aston Martin“ atsirastų laisva vieta, nors ši komanda šiuo metu nėra geresnė už „AlphaTauri“, gal tik jų ambicijos yra didesnės. Arba „McLaren“ gali visiškai nustojusi tikėti Danielio Ricciardo perspektyva, bet apie tai kalbėti yra per anksti.

Beje, seniai įprasta tapo nerašyta taisyklė, kad „Formulėje-1“ yra įmanoma viskas“. Todėl nereikia atmesti, kad pasaulio čempionate per 3-5 mėnesius pamatysime tikrų siurprizų ir Pierre'ui Gasly atsivers naujos perspektyvos.

Scuderia AlphaTauri
Komanda: Scuderia AlphaTauri 2024 sezono taškai: 7
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: AT03
Plačiau
Pierre’as Gasly
Pilotas: Pierre’as Gasly 2024 sezono taškai:
Komanda: AlphaTauri Amžius: 28 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983