Buvęs „Sauber“ vyriausiasis bolidų kūrėjas Sergio Rinlandas išreiškė savo ginamąją poziciją „
Ferrari“ komandai, kuri yra supama įtarimų dėl besilankstančių sparnų.
Argentinietis savo „Autosprint“ žurnalo rubrikoje tikino, jog „Ferrari“ konkurentai naudoja lygiai tokias pačias sistemas, tačiau jos nėra taip akivaizdžiai matomos.
„Sąmyšis dėl lankstaus „Ferrari“ priekinio sparno yra išbandymas „Formulei-1“, - rašoma straipsnyje.
„Taip yra todėl, kad su papildomu viršutiniu sparnu Maranello žmonės padarė lygiai tą patį, ką ir kitos komandos, tačiau jų sprendimas yra matomas plika akimi, bet jų konkurentų – ne. Visi stengiasi priversti priekinį sparną ne tik lenktis, tačiau ir suteikti sukimosi galimybę. Pavyzdžiui „
McLaren“ tai sėkmingai įgyvendino ir neuždedami antrojo sparno, kurį turi „Ferrari“. Sveikinimai jiems. Buvau nustebintas „Renault“ galinio sparno dėl jo galimybės lenktis per vertikaliąją ašį. Tačiau FIA, nors ir pristatė savo sudėtingą sparnų tikrinimo sistemą, tikrina tik horizontaliosios ašies lankstumą. Keista, kad niekas dar nenukopijavo R26 bolido“, - kandžiai komentavo dabartinis „Trident“ GP2 ekipos technikos direktorius.
FIA pirmadienį pareiškė, kad panašios konstrukcijos naudojamos ir kelių kitų komandų, tačiau visa tai bus išspręsta iki kitų lenktynių.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).