S. Vettelis: taktika tapo siurprizu

S. Vettelis: taktika tapo siurprizu
logo 2009 Birželio 07 d. 17:42, Getty Images / Red Bull
Red Bull“ lenktynininkas Sebastianas Vettelis po Turkijos GP varžybų apgailestavo dėl komandos sprendimo varžybose jam taikyti trijų sustojimų taktiką.
„Pamaniau, kad pereisime prie dviejų sustojimų“
Vokietis žurnalistus užtikrino, kad po nesėkmingo starto, kai prarado lyderio poziciją būsimajam lenktynių laimėtojui Jensonui Buttonui iš „Brawn“, buvo įsitikinęs, jog bus pereita prie dviejų sustojimų taktikos naudojimo.
„Kai pamatėme, kad Jensono (Buttono – red. past.) nėra už mūsų, pamaniau, kad pereisime prie dviejų sustojimų“, - spaudos konferencijoje pareiškė S. Vettelis.
„Tuomet, antrojoje atkarpoje, aš užstrigau už Jensono, vos jo neaplenkiau – turėjau vieną galimybę, tačiau buvo gana sudėtinga, o po to praradau šiek tiek laiko.“
„Vėliau paaiškėjo, kad trys sustojimai greičiausiai nebuvo tiek pat greiti kaip du sustojimai.“
„J. Buttonas šiandien buvo per greitas“
Vokietis prisiėmė kaltę dėl klaidos pirmajame rate, tačiau išreiškė įsitikinimą, kad J. Buttonas jį anksčiau ar vėliau vis vien būtų aplenkęs.
„Devintajame ir dešimtajame posūkiuose aš vos nepamečiau bolido. Tai buvo mano klaida. Visą dieną ten buvo sudėtinga, galbūt iš nugaros pūtė vėjas. Antrajame rate aš ir vėl vos nepraradau bolido“, - teigė lenktynininkas.
„Nemanau, kad tai būtų ką nors reiškę, nes Jensonas šiandien buvo per greitas. Nemanau, kad būčiau sugebėjęs jį sulaikyti.“
„Geriau jau važiuoju greitai, užuot tiesiog slinkdamas“
S. Vettelis paneigė nepaklusęs komandos nurodymams varžybų pabaigoje sumažinti tempą ir nemėginti aplenkti antroje vietoje važiavusio komandos draugo Marko Webberio.
„Jie man pasakė, kad Markas yra greitesnis, todėl, panašiai kaip ir jis, aš sumažinau variklio galią“, - teigė vokietis.
„Startuodamas iš „pole“, nori laimėti, ir praradęs lyderio poziciją pirmajame rate tikrai nesi patenkintas. Nemalonu matyti, jog kas nors yra greitesnis.“
„Važiavau trečias ir tikrai nebuvau tuo patenkintas, todėl spaudžiau iki pat galo. Sumažinau variklio galią, tačiau paskutiniuosius ratus geriau jau važiuoju greitai, užuot tiesiog slinkdamas“, - paaiškino jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983