„Ferrari“ komandos pilotas Sebastianas Vettelis tikino, jog šio „Formulės-1“ čempionato nugalėtojas jau yra aiškus ir nereikėtų savęs apgaudinėti nei sportininkams, nei fanams.
„Mercedes“ atstovas Lewisas Hamiltonas užtikrintai pirmauja lenktynininkų įskaitoje, antroje vietoje esantį Valtteri Bottą lenkdamas 36 taškais, o S. Vettelį - net 76 taškais.
Ypač įspūdingai britas pasirodė praėjusį savaitgalį Prancūzijoje vykusiose lenktynėse.
„Užtenka save apgaudinėti, juk Lewisas žaidžia su mumis.
Pavyzdžiui, Prancūzijoje rizikavau ir dariau viską, kad nuvažiuočiau greičiausią ratą, tačiau britas užfiksavo tokį pat laiką su nusidėvėjusiomis padangomis.
Austrijoje turėsime surasti daugiau galios, tada galėsime geriau išnaudoti padangų savybes.
Bus sudėtinga sudėlioti viską tinkamai šioje trasoje, nepaisant to, kad rato distancija yra labai trumpa. Bus gyvybiškai svarbu kvalifikacijos metu užimti kuo aukštesnę vietą, kad geriau klostytųsi lenktynės.
Vienas dalykas aiškus - noriu laimėti. Lipau ten ant podiumo praeityje ir dabar norėčiau tai pakartoti“, - sakė S. Vettelis.
Kai pagalvoji apie dominavima F-1 i galva ateina McLaren 1988, Williams 1992, Ferrari 2004, Red Bull 2011 ir Mercedes 2014-2019. Skirtumas tik tas, kad visos komandos apart mersu dominavo viena sezona, net Ferrari savo dominavimo laikotarpiu turejo didziule konkurencija is McLaren ir Williams komandu, kai cempionas spresdavosi paskutinese lenktynese. Hamiltonas tiesiog po laiminga zvaigzde gimes, iki mersu jis buvo eilinis pilotas, pasikraudaves nuo savo komandos draugu, vaziuodamas uz mersus tapo dievu, tik ne tiems, kurie formule ziuri truputeli ilgiau nei 5 metus 🙂
Kai pagalvoji apie dominavima F-1 i galva ateina McLaren 1988, Williams 1992, Ferrari 2004, Red Bull 2011 ir Mercedes 2014-2019. Skirtumas tik tas, kad visos komandos apart mersu dominavo viena sezona, net Ferrari savo dominavimo laikotarpiu turejo didziule konkurencija is McLaren ir Williams komandu, kai cempionas spresdavosi paskutinese lenktynese. Hamiltonas tiesiog po laiminga zvaigzde gimes, iki mersu jis buvo eilinis pilotas, pasikraudaves nuo savo komandos draugu, vaziuodamas uz mersus tapo dievu, tik ne tiems, kurie formule ziuri truputeli ilgiau nei 5 metus 🙂
Kai pagalvoji apie dominavima F-1 i galva ateina McLaren 1988, Williams 1992, Ferrari 2004, Red Bull 2011 ir Mercedes 2014-2019. Skirtumas tik tas, kad visos komandos apart mersu dominavo viena sezona, net Ferrari savo dominavimo laikotarpiu turejo didziule konkurencija is McLaren ir Williams komandu, kai cempionas spresdavosi paskutinese lenktynese. Hamiltonas tiesiog po laiminga zvaigzde gimes, iki mersu jis buvo eilinis pilotas, pasikraudaves nuo savo komandos draugu, vaziuodamas uz mersus tapo dievu, tik ne tiems, kurie formule ziuri truputeli ilgiau nei 5 metus 🙂
Ne visi zino kaip procentai veikia :)
Statistika ok, o tavo matematikos skylė :)
"Ferraris pasiekė 67 procentus, bet ten ir lenktynių buvo mažiau per sezoną 3-5, tad jei dar dadėtum bent kokias 10 pergalių, žiūrėk jau ir mb procentas."
Jeigu deliverino 67%, tai ir prailginto sezono pridėtose lenktynėse panašiai deliverintų, ar tu manai tose lenktynėse jau 100%???
Arba atvirkščiai - jeigu 2014-18 sezonai būtų trumpesni, manai MB būtų tik 67% atvežę???
Pažiūrėjau Slimmaz statistiką, pats nemoki net skaityti, smartass.
"Ferraris pasiekė 67 procentus, bet ten ir lenktynių buvo mažiau per sezoną 3-5, tad jei dar dadėtum bent kokias 10 pergalių, žiūrėk jau ir mb procentas."
Jeigu deliverino 67%, tai ir prailginto sezono pridėtose lenktynėse panašiai deliverintų, ar tu manai tose lenktynėse jau 100%???
Arba atvirkščiai - jeigu 2014-18 sezonai būtų trumpesni, manai MB būtų tik 67% atvežę???
Procentų berniuk nemoki skaičiuot...
Procentų berniuk nemoki skaičiuot...
P.s. Į Slimmaz įmestą statistiką rašydamas nežiūrėjau, tai labai tamstos atsiprašau jei paskubom per penkias minutes vieną kitą procenėlį praleidau, alpha patine.
Mersu fainai del Ferrari verkia daugiau nei patys Ferrari fanai.