S#10 GP6 spaudos konferencija

2010 Gruodžio 12 d. 16:19

Sveiki,

Pradedama šeštoji „Vitalij Petrov GP“ spaudos konferencija.

Klausimus šių puikių lenktynių dalyviams paskelbs puikiosios Vendetta GT ekipos spaudos atstovai.

Į SK kviečiami:
„Vitalij Petrov GP“ podiumo dalyviai:
Brabus (važiuoja su ChampKart 28 Ag) - 1 vieta
Arejas (Vendetta GT) - 2 vieta
YCKA (666)- 3 vieta

kitus SK dalyvius ivardins Vendetta GT ekipos atstovai.

2010 Gruodžio 12 d. 22:07

Sveiki, visi,

pradedame sio nuostabaus etapo spaudos konferencija :)

BRABUS>> ar tikrai cia Jus? po ilgos ilgos pertraukos sugrizote i GO-1, ar ilgam? o gal cia pasiklydote varzybose budamas Plytineje? kazkaip prie jusu irasytas koks tai kartingo IDOMUS modelis - ChampKart 28 Ag.. ir visgi - kaip patiko pacios lenktynes ir pienas? o gal vietoj pieno ledu gavote?? ziema gi..

Arejas>> Pagaliau!!! pagaliau ilgai lauktas podiumas si sezona rodos.. Sveikinimai! (pirmiausiai nuo komandos vadovo).. rodos neveltui gavote pylos po praeito etapo ;) ir visgi - kaip pavyko taip aukstai pakilti tokiomis IDOMIOMIS oro salygomis? ar sunku buvo stumti kartinga i "kalniuka"??

YCKA>> visgi jus kaip visada irgi buvote teisus spelioneje - kaip galima atspeti komanda nugaletoja, kai atvaziuoja stiprus varzovai neaisku is kokios komandos, neaisku su kokiais tai IDOMIAIS kartingais.. ir visgi - spejame irgi ilgai lauktas podiumas sia ziema.. kokie jusu apie etapa ispudziai buvo islipus desine koja is lovos, atvaziavus i Plytines trasa, ir beabejo pasibaigus siam etapui ir uzlipus ant podiumo?


Gvidas_F1>> kodel spelioneje nesudalyvavote?? laukete kol HaMLeT'as pateiks spejima ir nespejote?? bet po HamLeT spejimo dar buvo likusios beveik 12 minuciu.. pramiegojote??

AF1>> atsakykite prasau vaizdziai tiems, kurie negalejo sudalyvauti paskutiniame siame GO-1 etape - kuris idomesnis ir smagesnis buvo etapas - ar sis HaMLeT'o ivardintas ale "komedijinis", ar praeitu metu Baseino GP? prasytume vaizdziai..

SAUPAU>> klausimas ir jums, tik nesu tikras dar siuo metu (t.y. 2010-12-12 22:00) kiek aktualus sis klausimas butu.. ar teko sudalyvauti siame etape? jei atsakymas teigiamas gal ne tiek jums asmeniskai bus idomus kitas klausimas, bet jeigu atsakymas neigiamas, tuomet kitas klausimas - ar skaitydamas etapo komentarus supratai apie koki "kalniuka" dalyviai cia diskutuoja? o jeigu ir sudalyvavai siame etape, tai visgi gal gali vaizdziai nupasakoti kaip atrodo tas naujas "kalniukas" Plytines kartodrome?? nes kiek as pats pamenu ir praeito sezono, tai jokio kalniuko nelavai trasoje ir pamenu.. na nebent tas, kurs tiesiai uz gyvates posukio? sklinda iki siol padavimai, kaip per ta kalniuka lekdavo kartingai aukstyn ir i pusnis :)

ir visgi.. jeigu kazka ir pamirsau (ar nepastebejau), tai likusius klausimus dalyviams (jeigu tokie bus) uzduos mano komandos kolegos ;)

Sekmes visiems! ir graziu svenciu :)

2010 Gruodžio 12 d. 23:42

BRABUS>> ar tikrai cia Jus? po ilgos ilgos pertraukos sugrizote i GO-1, ar ilgam? o gal cia pasiklydote varzybose budamas Plytineje? kazkaip prie jusu irasytas koks tai kartingo IDOMUS modelis - ChampKart 28 Ag.. ir visgi - kaip patiko pacios lenktynes ir pienas? o gal vietoj pieno ledu gavote?? ziema gi..

Sveiki Visiems,

Visu pirma sveikinu Ycka ir Areja su podiumu. Dziugu dar ir tai, kad tai zmones, su kuriais kadaise lenktyniavau kartu. Man garbe pabuti su jais ant vieno podiumo.

Taip jau susikloste, kad siais metais pirma karta dalyvausiu Lietuvos cempionato Ziemos taures varzybose, kurios prasisdeda ateinati sekmadieni. Tai ir susije su mano dalyvavimu siame GO-1 etape. Juk geresne treniruote sunku ir isivaizduoti. Nors technika, su kuria dalyvausiu, ir skiriasi, taciau kova GO-1 visada buvo ir yra arsi. Tai ir buvo mano dalyvavimo/treniruotes tikslas. Nors, pripazinsiu, norejau sudalyvauti testuose pries kvala, bet su salyga, kad truputi pavelavau - laisvu testu nebeliko.
Perskaites, kaip mane pristate Gvidas, juokais pagalvojau - visi zmones kaip zmones - su komandomis (Ycka (666), Areja (Vendetta GT)). O cia kazkoks Brabusas atejo su 28 AG kartu ir laimejo pries rent'us:)
Galiu pataisyti Gvida (jei kas, vdrug, neteisingai suprastu)- mano Championkart klases kartas netik kad neturetu pranasumo pries rent'us tokiomis oro salygomis, bet dar, tikriausiai, ir pasikrautu malku :)Jo svoris tik 80 kg, o Arkliai cia nieko nelosia.
Apie pacias lenktynes trumpai:
Kaip sako mano treneris - tokiomis salygomis laimes tas, kuris maziausiai kartu susisuks. Vadovaujantis ta logika as ir vaziavau - ramiai, be panikos ir neieskodamas galimybiu ribos. Be abejones padejo ir pasirinktas kartas Nr. 18. Jo padangos (tiek priekines, tiek ir galines) buvo geriausios bukles ir visu, kurie buvo paruosti varzyboms. O ko daugiau reikia tokiomis or salygomis ? Buvo siek tiek keista, kad sito karto niekas pats nesirinko.
Maloniai buvau nustebintas Yckos, o veliau ir Arejo tolerancijos/profesionalumo. Po Gyvates posukyje ivykusio masinio incidento, man lenkiant Ycka, jis, manes nematydamas, galejo blokuoti. Ta pati gresme veliau man iskilo ir lenkiant Areju. Taciau mano baime nepasiteisino - jie abu elgesi profesionaliai ir nesugadino lenktyniu nei sau, nei man.
Na, aisku, kai kurie dalykai nepasikeite:) Jau buvau pamirses apie lenktyninku gincus po varzybu su teisejais del paskirtu nuobaudu :) Galiu net pasakyti, kad kazkokia maza nostalgija :)

Bet, apibedrinus, viskas patiko ir malonu buvo pamatyti senus GO-1 Vilkus ir su jais palenktyniausti.

Aciu

Ai - piena jau isgeriau :)

2010 Gruodžio 13 d. 10:32

[b]AF1>> atsakykite prasau vaizdziai tiems, kurie negalejo sudalyvauti paskutiniame siame GO-1 etape - kuris idomesnis ir smagesnis buvo etapas - ar sis HaMLeT'o ivardintas ale "komedijinis", ar praeitu metu Baseino GP? prasytume vaizdziai..[/b]

As linkes i viska reaguoti siek tiek nusedus emocijoms, kitaip galima daug priskaldyti nereikalingu malku (malkomis jau senokai nebekurenam).

Praeitu metu Baseino GP buvo tikrai nesamoningas, bet pries kvalifikacija buvo nubalsuota testi.

Si karta visi labai rimtai treniravosi ir niekas net nesiule ir nekvescionavo galimo nukelimo.

Man asmeniskai oras ir danga visai patiko - gal tik tas kalniukas uz Gyvates - "Laso shortcutas" buvo sudetingas, jei prastai isibegedavai po Gyvates. Bet cia jau - detales.

Via kita - laba ifun. Sveikinu Brabus'a, jo karto pasirinkimas buvo, mano galva, labai geras - as tuo paciu vaziavau savo vaziavime - sukibimas buvo pasakiskas. Skirtumas toks, kad as padariau neatleistina klaida, o Brabus - atleistina :)

Aciu ir iki!

2010 Gruodžio 13 d. 11:20

YCKA>> visgi jus kaip visada irgi buvote teisus spelioneje - kaip galima atspeti komanda nugaletoja, kai atvaziuoja stiprus varzovai neaisku is kokios komandos, neaisku su kokiais tai IDOMIAIS kartingais.. ir visgi - spejame irgi ilgai lauktas podiumas sia ziema.. kokie jusu apie etapa ispudziai buvo islipus desine koja is lovos, atvaziavus i Plytines trasa, ir beabejo pasibaigus siam etapui ir uzlipus ant podiumo?

Butent - atvaziuoja profesionalai, kurie pilotuoja nesuvokiamo kiekio arklio galiu bolidus, nesitreniruoja, nes tradiciskai paveluoja (respect uz tradiciju puoselejima) ir po to laimi. Laimi net darydami piruetus trasoje, laimi net kai atvaziuoja antifanai kaip Almuxas :) As kazkaip jau deliodamas spelione jauciau kad taip bus....Is tikro buvo malonu matyti Brabus grizusi i GO-1 gretas ! Sveikinu su pelnyta pergale bei linkiu dazniau apsilankyti kituose GP t.y. parodyti kaip reikia vaziuoti. Arejo antroji vieta irgi desninga. Jis pilotuoja kartinga labai tiksliai ir apgalvotai, nesivelia i konfliktus trasoje, o tai esminiai dalykai, jei nori laimeti ant ledo.

O as visada laukiu ziemos ir slidzios trasos :) Siame GP ledo buvo gal kiek ir per daug. Didelis klausimas kur buvo slidziau - ant Akropolio ledo ar Plytineje :) Sitas GP visiems buvo daugiau susikaupimo ir emociju kontroles isbandymas nei tikros lenktynes. Vieni neatlaike ir is nekantrumo nusprende net trasa ilginti, kiti tiesiog iki galo imyne laike desini pedala, kai ratai beviltiskai sukosi, sukosi, sukosi. Kartingai judejo letai, o aistros kiekviename tiesiog vire - argi tai nera grazu - tiesiog show "liepsnojantis ledas" ? :)

Jausmai atvaziavus i Plytine ? Lietuviskais keiksmazodiziai neisreiksiu to dziaugsmingo jausmo, kuris kilo pamacius trasa :)

Jausmai/mintys uzlipus ant podiumo ? 1. Na va - viskas po senovei. 2. Ko tam Brabus cia reikejo - pasijame mano taure ? :)

Dekoju uz klausimus, linkiu geru svenciu - susilenktyniausim 2011-ais !

P.S. Sveikinu Elyga su gimtadieniu. Suaugo musu Elyga - tapo tikras Ely Gaga !

2010 Gruodžio 13 d. 15:20

Gvidas_F1>> kodel spelioneje nesudalyvavote?? laukete kol HaMLeT'as pateiks spejima ir nespejote?? bet po HamLeT spejimo dar buvo likusios beveik 12 minuciu.. pramiegojote??

Visų pirma sveikinimai nugalėtojams, tikrai buvote verti tokių pozicijų kuriose finišavote.

Kas liečia spėlionę - tai prisipažinsiu, pramiegojau ir labai "abidna" buvo, nors kai pamačiau kvalifikacijos rezultatus - supratau, kad nedaug praradau :)

Lenktynės buvo fantastiškos, aplenkiau Andal trasoje be jokio gailesčio ir ten nelemtas DQ1 nustumė viena pozicija žemiau.

P.S. bet labiausiai patiko komentaras per varžybas: ant sausos dangos jie (podiumo dalyviai) taip nebūtų finišavę :) :) :)

2010 Gruodžio 13 d. 16:01

Gvidas_F1> Pakomentuokite savoka "ant sausos dangos" - ar tai reiskia, kad podiumo dalyviai buvo svelniai sudrekine organizma is vidaus? :D

2010 Gruodžio 14 d. 00:21

Sveiki,

Vendetta GT komanda turi dar keletą klausimų etapo dalyviams:

Brabus>> Sveikiname su įspūdingu ir pergalingu sugrįžimu į GO-1! Pertrauka jums, priešingai nei Michaeliui išėjo netgi į naudą, todėl įdomu ar nekilo pagunda grįžti nuolatiniam dalyvavimui? Demonstravote neįtikėtiną greitį tiek kvalifikacijoje, tiek ir lenktynėse, gal galėtumėte trumpai papasakoti šios SK klausytojams apie Plytinės trasos rato įveikimo ypatumus tokiomis atšiauriomis sąlygomis (posūkis po posūkio)?

Arejas>> neblogai, bet kita vertus žioplai prarasta pergalė, ar jau gavote pylos nuo komandos vadovybės?

Ycka>> Sveikiname su podiumu! Atėjus žiemai į Plytinę, ateina ir jūsų eilė pakilti ant podiumo. Tai galima sakyti jau yra tarsi nuo GO-1 “viduramžių“ įsigalėjusi tradicija. Sakykite, kaip jums taip pavyksta, t.y. nelaužyti tradicijų? Esate tvirtų tradicinių pažiūrų žmogus? Kokią dar tradiciją, be įspūdingų pasirodymų „žieminiuose“ etapuose, labiausiai puoselėjate?

Expertas>> Neįtikėtinas greitis kvalifikacijoje nepadėjo iškovoti neįtikėtinos pergalės. Kaip manote ko vis tik pritrūko, kad būtų realizuotas potencialas lenktynėse? Ar esate patenkintas kartingo pasirinkimu ir kitais strateginiais sprendimais?

Fixamer>> Jei GO-1 būtų teikiamas apdovanojimas už originaliausią sprendimą, šiame etape neabejotinai būtumėte jį laimėjęs. Papasakokite kaip vis tik jums šovė į galvą idėja, kad „greičiau nebūtinai ten kur arčiau“? Taip pat įdomu sužinoti, ar nepykstate ant Arkos už plagijavimą?

Arka>> Prastokai lyginant su stabiliai gerais jūsų paskutiniais pasirodymais, nepatinka žiema ar kažkas tiesiog nepasisekė? Girdėjome, kad turėjote incidentą su Fixamer? Gal galite papasakoti kas atsitiko? P.S. Nejaugi nepamenate kaip Deiviui su Eurovizija baigėsi, ar dabar nesigailite nuplagijavęs Fixamer „lašo“ idėją?

Andal>> Prieš „A“ važiavimą gana ilgai laukėte kol bus suremontuotas kartingas, kurį norėjote pasirinkti, ar nesigailite šio sprendimo? Taip pat kiek žinome neblogai sutariate su kartodromo darbuotojais, juk šiaip ant kartingų montuojamos Dunlop padangos, ar nežinote kodėl esant tokiom sąlygom nebuvo naudojamos įspūdingosios Dunlop Graspic DS-3?

Tiny-Dime>> Greičiausias ratas lenktynėse, tačiau ne geriausias rezultatas... Pamiršote taisyklę „neskubėk ir būsi pirmas“ ar kažkas privertė skubėti?

Gvidas_F1>> Treniruotėse važiavote įspūdingai, ko pritrūko lenktynėse, įgijote per daug pasitikėjimo, ar priešingai, neatlaikėte įtampos?

HaMLeT>> Kaip supratome nelabai mėgstate komedijas, gal galite papasakoti, kokią vis tik įdomiausią komediją teko žiūrėti, o kokia buvo blogiausia? Taip pat įdomu kodėl vis tik baigėte lenktynes, kvepia motyvacijos trūkumu...?

DIVA>> Labai stiprus ir solidus pasirodymas. Kiek pamename treniruotės nebuvo labai sėkmingos, papasakokite kaip ir kur pavyko rasti papildomų rezervų, telemetrija, reguliavimai ar tiesiog savianalizė ir koncentracija? Visai nedaug trūko, kad iškovotumėte vietą aukštesniame važiavime, ar galėjote tą padaryti ir ko vis tik pritrūko?

AF1>> Kas po šimts pypkių yra tas „Fernando“ kuris yra „faster than all of us“? Jei pažįstate, pakvieskite jį į etapą, jei jau toks „kietas“ tegul pasirodo, nes net neaišku ką gatvėje žmonėms sakyti kai paklaus apie ką čia ant marškinėlių parašyta... Beje kodėl toks, taip sakant nekoks, jūsų lenktynių ir ypač kvalifikacijos rezultatas? Susidarė įspūdis, kad labiau koncentravotės į „drift‘ingą“, nei į lenktyniavimą, ar klystame?

Webster>> ar jau gavote pylos nuo komandos vadovybės? Bet kuriuo atveju prašome viešai pasiteisinti ir pažadėti daugiau taip nedaryti.

Iš anksto dėkojame už atsakymus :)

2010 Gruodžio 14 d. 00:44

Arka>> Prastokai lyginant su stabiliai gerais jūsų paskutiniais pasirodymais, nepatinka žiema ar kažkas tiesiog nepasisekė? Girdėjome, kad turėjote incidentą su Fixamer? Gal galite papasakoti kas atsitiko? P.S. Nejaugi nepamenate kaip Deiviui su Eurovizija baigėsi, ar dabar nesigailite nuplagijavęs Fixamer „lašo“ idėją?

Jei ne kolegos Fixo desningas: jei ne man - tai niekam, viskas butu baigesi ganetinai stabiliai sekmingai. Esu tuo tikras: nesugedo nei technika nei klaidu dariau trasoje, kartas taip pat nebuvo prasciausias.
Jau antra karta GO-1 kaip siandien matau Fixo akis, kai jo apsisukes kartas vaziuoja priesinga kryptimi tiesiai man i nosi, o jis ziuri i mane nemirksedamas ir .. taip mintyse skaitau jo mintis: Sorry, arka, as apsisukau, tai zinok ir tu nepravaziuosi :)

P.S. uz viska labiausiai norejau ikrest malku fiksui - bet nepavijau :)

2010 Gruodžio 14 d. 04:45

Sveiki,
Keletas klausimėlių iš mano puses.

Arėjas> Sveikinu su puikiu pasirodymu. Lenktynių pradžioje Jūs išvengėte incidentų ir pirmavote, kas lėmė, kad finišavote "tik" antroje vietoje?

YCKA> Nuostabus rezultatas, kas lėmė tokį puikų pasirodymą, varžovų klaidos, ar talentas vairuojant ant ledo?

Expertas> Jūsų kvalifikacijoje nuvažiuotas ratas buvo super greitas, kokias technologijas naudojote pasiekti tokiam rezultatui?

Fixamer> Kodėl nusprendėte lenktyniauti ne trasa, o uždaryta trasos dalimi? Kaip iš viso sugebėjote ten patekti?

Arka> Po paskirtos baudos iš karto pradėjote ieškoti teisybės, kaip manote ar po pakoreguotos baudos esate nubaustas teisingai?

2010 Gruodžio 14 d. 07:42

[b]AF1>> Kas po šimts pypkių yra tas „Fernando“ kuris yra „faster than all of us“? Jei pažįstate, pakvieskite jį į etapą, jei jau toks „kietas“ tegul pasirodo, nes net neaišku ką gatvėje žmonėms sakyti kai paklaus apie ką čia ant marškinėlių parašyta... Beje kodėl toks, taip sakant nekoks, jūsų lenktynių ir ypač kvalifikacijos rezultatas? Susidarė įspūdis, kad labiau koncentravotės į „drift‘ingą“, nei į lenktyniavimą, ar klystame?[/b]
Palikime Fernanda ramybeje. Zmogus jau ir taip nuo Petrovo nukentejo :)
Kas liecia mano pasirodyma - kvalifikacija buvo visiskas SUX del treniruociu nebuvimo (naturalu).
Lenktynese is trecios vietos pakilau i pirma, ten ir variau iki to nelemto, labai nezymaus suktelejimo Bus-Stop isejime. Veliau jau nebepasivijau SAUPAU ir snoopy'io. Realiai, mano lenktynes baigesi ta klaida. Pats kaltas, kaip sakoma :)
Dar ziauriai nusalau pirstus ;)

2010 Gruodžio 14 d. 12:28

Fixamer>> Jei GO-1 būtų teikiamas apdovanojimas už originaliausią sprendimą, šiame etape neabejotinai būtumėte jį laimėjęs. Papasakokite kaip vis tik jums šovė į galvą idėja, kad „greičiau nebūtinai ten kur arčiau“? Taip pat įdomu sužinoti, ar nepykstate ant Arkos už plagijavimą?

Fixamer> Kodėl nusprendėte lenktyniauti ne trasa, o uždaryta trasos dalimi? Kaip iš viso sugebėjote ten patekti?

------------------------

Kai pries save pamaciau Brabusa, kuris i kalniuka vaziuodamas turejo didesni greiti ir sustojo, nusprendziau, kad vaziuoju i lasa. Pamaniau, kad trasoje bus nesaugu, jei as griuvinedamas ant trasos bandysiu uzvilkti kartinga i kalna :) As ten jau nemazai pavarges buvau bandydamas uzvilkti palikta SAUPAU kartinga. Ant Arkos nepykstu, as norejau, kad visi pro ten pravaziuotu :)


2010 Gruodžio 14 d. 12:33

YCKA > Sveikiname su podiumu! Atėjus žiemai į Plytinę, ateina ir jūsų eilė pakilti ant podiumo. Tai galima sakyti jau yra tarsi nuo GO-1 “viduramžių“ įsigalėjusi tradicija. Sakykite, kaip jums taip pavyksta, t.y. nelaužyti tradicijų? Esate tvirtų tradicinių pažiūrų žmogus? Kokią dar tradiciją, be įspūdingų pasirodymų „žieminiuose“ etapuose, labiausiai puoselėjate?

Mano pažiūros tikrai yra labai tvirtos ir tradicinės - patinka gražios moterys, greitos mašinos, geras alus, linksma kompanija :)

Puosėlėju ir tam tikrą "žieminę" tradiciją: iškritus pirmam sniegui užsikuriu galu varoma mašinėlę, važiuoju į apsnigtą aikštelę, išsijungiu praslydimo kontrolės sistemą ...

Juk visada įdomiau vairuoti tada, kai galios yra per daug, o ne kai jos pastoviai trūksta. Tada lieka tik vairavimas, o ne kankynė kaip rentais ant sausos dangos. Prisipažinkite - kam netrūksta kartingo galios vasarą ? Kiek vairavimo pastangų idedate nuo to momento, kai nuspaudžiate akseleratorių išeidami iš posūkio sausoje trasoje iki to laiko kai paspaudžiate stabdį ? Taigi nieko tada neveikiate - spaudžiate iš metalinio pedalo sūrį ir mintyse keikiatės "k #@[email protected] kaip nivalit !!!". O kam trūko kartingo galios praeitame GP ? :) Žiemą ir akseleratoriaus valdymas yra menas. Aišku praeito GP trasa jau buvo per daug slidi ir per lėta, bet vistiek įdomesnė nei nulaižyta sausa :)

YCKA > Nuostabus rezultatas, kas lėmė tokį puikų pasirodymą, varžovų klaidos, ar talentas vairuojant ant ledo?

Gerą pasirodymą (iki nuostabaus trūko pole ir pergalės) lėmė:
1. Brabus dalyvavimas - pakėlė nuotaika !
2. Experto gėrimas "kažkoksten raistas" - dar labiau pakėlė nuotaiką !!
3. Varžovų piruetai, pyktis, beviltiškumo pilnos akys lipant i ledo kalniuką - be galo pakėlė nuotaiką !!!
O kai nuotaika gera, tai ir rezultatai būna geri :)

2010 Gruodžio 14 d. 15:23

Gvidas_F1> Pakomentuokite savoka "ant sausos dangos" - ar tai reiskia, kad podiumo dalyviai buvo svelniai sudrekine organizma is vidaus?

Oj, nugalėtojai buvo tiesiog adaptavesi "lediniam" etapui su zero traction :)

Bet, kaip pasakytų pvz. Fernando - viščiukus skaičiuosime rudenį, o ten jau bus matyti kas kietai važiuoja :)

2010 Gruodžio 14 d. 15:31

Gvidas_F1>> Treniruotėse važiavote įspūdingai, ko pritrūko lenktynėse, įgijote per daug pasitikėjimo, ar priešingai, neatlaikėte įtampos?

Iš tikrųjų, tai aš, nekovoju su kitais, man svarbu tik Andal'ą ir Arką aplenkti, nesvarbu kur - treniruotėse ar lenktynėse. Treniruotėse aplenkiau abudu, lenktynėse tik vieną, nes kitas per Marytės plauką į TOP važiavimą pateko. Anyway aš už juos abu geriau stalo tenisą žaidžiu :)

Svarbiausia yra tai, kad aš niekada nepasirodau gerai, tiesiog kiti nuvažiuoja prastesni ratą. Pernai finišas buvo toks pat, tik baudų kitiems daug pridalino - ant podiumo netikėtai lipau, šį kartą buvau vienintelis kuris gavau baudą už veiksmus trasoje - tai irgi kažkuo išsiskyriau :)

2010 Gruodžio 14 d. 19:54

Expertas>> Neįtikėtinas greitis kvalifikacijoje nepadėjo iškovoti neįtikėtinos pergalės. Kaip manote ko vis tik pritrūko, kad būtų realizuotas potencialas lenktynėse? Ar esate patenkintas kartingo pasirinkimu ir kitais strateginiais sprendimais?

Expertas> Jūsų kvalifikacijoje nuvažiuotas ratas buvo super greitas, kokias technologijas naudojote pasiekti tokiam rezultatui?

----------------------------------------------------

Sveiki,

Aciu uz kvietima i spaudos konferencija.

Visu pirma turiu pasakyti, kad kvalifikacinis ratas pavyko puikiai, pilnai isnaudojant tiek kartingo, tiek trasos gerasias savybes. Tad, man tai tikrai nebuvo neitiketinas ratas, bei daugumai aplink mane stovejusiu (kiek pamenu: arka, brabus, lyg ir fixameris, bei webster), jiems irgi tai nebuvo neitiketina - sie pilotai taip pat zinojo, kad pravaziuosiu toki rata, tad nors ir is pradziu netikejo mano kalbomis, bet rezultatai parode, kad kalbos nebuvo tuscios :).
Jokiu extra technologiju nenaudojau, tiesiog testuose vaziavau su prastais kartingais, o isedus i gera jauciau kad skrendu ir tuo paciu galvojau, kad dar tai per letai vaziuoju:).
Kalbant apie lenktynes, strategija bei kartingo pasirinkimas buvo teisingi. Nes jau pirmame posukyje buvau 3 startaves 6. Toliau gi, pirmo posukio chaosas, kai visi (na beveik visi) pilotai apsisuko trasoje savo valia, brabus, as , ycka (bei garsieji arka su fixu). Si situacija sumaise kortas, nes kol ten buves vienintelis AF1 stumde pilotus - arejas nenumaldomai tolo, todel iveikus "didyji kalna" pradejau vytis nutolusius priesininkus. Gaudziau juos po viena brabus, fixas, tuo metu net nenujauciau, kad antro rato iveikimo laikas buvo 14 sekundziu greitesnis, nei lyderio arejo fastest lap of the race... pasivijau Ycka, ir deja jis vieninteli karta teisingai ivaziavo i bus stop posuki :( , saunuolis jis, taciau man tai nebuvo dziugi zinia, nes tikejausi, kad jis vel bus "isspjautas" i isore(del prastu kartingo savybiu ant ledo is testu praktikos). Taciau Ycka leciau nei imanoma vaziuodamas uzsieme vidine trajektorija, as pamates ji stabdziau, stabdziau... ciuoziau ciuoziau... stabdziau standziau ir vistiek trinktelejau i Yckos kartingo gala, to pakako, kad vel susisuktu kartingas ant ledo ir strigau ilgam ...
O Arejas jau buvo visai salia(kaip gvidas komentavo mano veiksma, tai ka galvojai, kad jau ant podiumo stovi.. ne galiu pasakyti, pagalvojau, kad jau laimejau), rodant toki greiti, net neabejojau, kad nugalesiu, vienintelis konkurentas arka , o jis buvo striges kazkur toli(po incidento su fixamer)... Tai vat prastomejus geru 10-15 sek, atbego Gvidas ir bande stumti mane lauk is bus stopo, tuo metu prasvilpe konkurentai...tada lenktynes deja ir buvo baigtos man :)... nes pajudejimas is vietos dar truko 15 sek kokiu :).
Visa strategija, viskas buvo savo vietoje ir teisingai, kartingas vaziavo gerai, tiesiog - dvi nelemtos klaidos del aplinkos neteisingo ivertinimo (kaip Paksas sakytu kalta aplinka), sugriove man lenktynes. Taigi pergale paleista del savo kaltes :).

Aciu uz klausima.
Iki susitikimo po nauju ;)

2010 Gruodžio 14 d. 20:03

HaMLeT>> Kaip supratome nelabai mėgstate komedijas, gal galite papasakoti, kokią vis tik įdomiausią komediją teko žiūrėti, o kokia buvo blogiausia? Taip pat įdomu kodėl vis tik baigėte lenktynes, kvepia motyvacijos trūkumu...?

Komedijas megstu ziureti, o ne jose dalyvauti;]
O lenktynes baigiau, kaip teisingai pastebejote, del motyvacijos trukumo. Nu nejauciu as kaifo stovedamas trasoje;]

2010 Gruodžio 14 d. 22:31

DIVA>> Labai stiprus ir solidus pasirodymas. Kiek pamename treniruotės nebuvo labai sėkmingos, papasakokite kaip ir kur pavyko rasti papildomų rezervų, telemetrija, reguliavimai ar tiesiog savianalizė ir koncentracija? Visai nedaug trūko, kad iškovotumėte vietą aukštesniame važiavime, ar galėjote tą padaryti ir ko vis tik pritrūko?

Sveiki :) dėkui už klausimą.

Treniruotė nebuvo labai jau bloga, išsiaiškinus visą painiavą su kartingų ir vardų sumaišymu pasirodo buvau kažkur per viduriuką (ten kur ir baigiau varžybas). Šią žiemą plytinej teko važiuot tik kartą ir tą kai dar buvo daugiau asfalto negu sniego, o ledo nebuvo išvis, todėl tokios sąlygos buvo nauja patirtis. Neblogas varžybas lėmė labai neblogo kartingo pasirinkimas ir susikaupimas, išsisukau iš visų incidentų, niekur neišslydau, nesusisukau todėl iš 6 vietos pakilau į 1, bet dėl per atsargaus važiavimo laikai nebuvo stulbinantys ir kur buvęs kur nebuvęs su 16 kartingu atskrido Tiny-Dime :) pamačiau kad nelabai turiu galimybių atsikovot poziciją, buvo likęs 1 ratas ir per galinio vaizdo veidrodėlį pamačiau artėjantį Elygą, sugalvojau nuostabų planą apsimest ratu

2010 Gruodžio 14 d. 22:40

ups :) netyčia išsiunčiau nebaigus minties (ir nežiopliem pasitaiko) :D

taigi tęsiam... :D

žodiu Elyga kažkodėl labai džiaugės, kad važiuoja 2 (kodėl pats plačiau galės papasakot) ir net nepagalvojo kad visgi gal aš neatsilieku ratu (kam vaidenas finišo vėliavos, kas nemato baltu, o kam atrodo kad kartą jau lenkė, ko tik nepasitaiko) :) ir nebandė lenkt paskutiniam posuky :) Taigi šiek tiek sėkmes, šiek tiek susikaupimo ir gavos visai neblogos varžybos :)

Linsmų visiems švenčių, geros nuotaikos, susitiksim kitąmet ;)

2010 Gruodžio 14 d. 23:13

Brabus>> Sveikiname su įspūdingu ir pergalingu sugrįžimu į GO-1! Pertrauka jums, priešingai nei Michaeliui išėjo netgi į naudą, todėl įdomu ar nekilo pagunda grįžti nuolatiniam dalyvavimui? Demonstravote neįtikėtiną greitį tiek kvalifikacijoje, tiek ir lenktynėse, gal galėtumėte trumpai papasakoti šios SK klausytojams apie Plytinės trasos rato įveikimo ypatumus tokiomis atšiauriomis sąlygomis (posūkis po posūkio)?

na ka gi - klavilifikalija:
kai atvaziavau i kartdoroma - vyko testai. Stebejau, kokiokims trajetorijomis kas vaziuoja ir kokius laikus rodo. Atkreipiau demesi, kad retas kuris vaziuoja remdamasis i krasta, o bando statyti kartinga skersa idealioje (sausos trasos) trajektorijoje. Tai man pasirode nelabai teisinga ir as nusprendziau kvalifikalija vaziuoti remdamasis i krastus. Uz pramoginio kartingo vairo nesedejau jau daugiau kaip puse metu ir tai truputi jaudino. O dar ir pirmam vaziuoti kvalifikalijoje :) Taigi pravaziavau visa trasa remdamasis i krasta. Svarbiausia kad posukio metu neperspaustum ir neuzliptum ant pusnies. Na ir, aisku, darbas su gazu. Pilnai gazo pedala buvau nuspaudes tik kartus - 1 karta po paskutinio posukio, kai isejime i tiesiaja vaziuoji isoriniu kerbu ir antra karta po antro (pries Gyvate) posukio kai vaziuoji zole. Visur kitur naudojau kokius 20 % gazo.

Lenktynes:

Startavau ir 5 pozicijos ir jau antrame posukyje buvau paskutinis. Buvau tikras, kad Gyvates posukyje ivyks "zavaras" todel stengiausi islaikyti sioki toki atstuma nuo priekyje esanciu, kad butu laiko ir vietos atlikti manevra. Gyvates posukyje ivykus "zavarui" instiktyviai spustelejau stabdi ir apsisukau. Taciau iki visu, esanciu Gyvates posukyje dar buvo apie 10 metru. Kadangi isorine Gyvates dalis buvo uzkimsta avarijos dalyviu, nutariau vaziuoti kaip galima arciau vidines trasos puses, kur dar buvo siek tiek sniego. Tai man padejo igauti sioki toki greiti pries kalniuka. Jau pravaziuodamas pro avarijos dalyvius turejau pakankama greicio skirtuma lyginant su jais. Priekyje pamaciau Areja - jis jau buvo tik ka iveikes kalniuka. Deja mano greicio neuzteko pilnai iveikti kalniuko, ir likus iki virsunes apie 2 metrus as sustojau. Nieko nelaukdamas issokau ir uzsistumaiu kartinga iki virsunes ir tesiau vaziavima 2 vietoje. Bet vienas dalykas ma jau buvo aiskus - jei daugiau nesusisuksiu - trecioje vietoje esantis manes nepavys. Tiesiog buvo per didelis atstumas ir per mazai ratu. Pradejau arteti prie Arejo. Visa laika vaziavau tokiu paciu principu kaip kvalifikalijoje. Arejas eme vis dazniau dairytis atgal ir as supratau, kad jis pradeda truputi nervuotis. Todel pradejau laukti jo klaidu. Ir jis ja padare jau kitame rate - pries gyvates posuki apsisuko. As ji aplenkiau ir kol jis igavo toki pati greiti kaip kad buvo mano, as jau nutolau nuo pakankamai, kad jis iki vazybu pabaigos manes nepavytu (jei nepadarysiu klaidos). Beliko ramiai davaziuoti iki finiso.

Tai va tiek.

2010 Gruodžio 15 d. 01:32

Arejas>> Pagaliau!!! pagaliau ilgai lauktas podiumas si sezona rodos.. Sveikinimai! (pirmiausiai nuo komandos vadovo).. rodos neveltui gavote pylos po praeito etapo ir visgi - kaip pavyko taip aukstai pakilti tokiomis IDOMIOMIS oro salygomis? ar sunku buvo stumti kartinga i "kalniuka"??

Arejas>> neblogai, bet kita vertus žioplai prarasta pergalė, ar jau gavote pylos nuo komandos vadovybės?
-------------------------------------------------------

Sveiki,

Dėkui už sveikinimus! :) Tikra tiesa, pylos gavau neveltui, būčiau ir po šio etapo nemažiau gavęs, jei komandos vadovas būtų matęs ką pridirbau, bet gerai, kad nematė ir nieks nepasakė... :)

Kas dėl pakilimo, tai pakilti pavyko „A“ važiavime. Pasirinkau per treniruotes patikusi kartą nr.21, ir likau labai patenkintas pasirinkimu. Pavyko išvengti sumaišties pirmame posūkyje po starto, o tada tiesiog reikėjo ramiai atvažiuoti iki finišo, ką padaryti su pasirinktu kartu buvo gana paprasta, nes į kalniuką jo stumti nereikėjo, pats labai sėkmingai į jį lipo ;)

TOP važiavime startas buvo panašus, bet tolimesnė įvykių eiga beveik priešinga... Su kartingu Nr.22 susitvarkyti sekėsi žymiai sunkiau nei su Nr.21. Todėl pradžioje, kai atrodė turiu saugią persvarą, važiavau pernelyg atsargiai, kita vertus ir „A“ važiavime nerizikavau, todėl vargu ar tuo galima paaiškinti 7 s. lėtesnį važiavimą. Labai jau jis nervingas buvo šio kartingo galas, kas dalinai ir sąlygojo, kad kai pamačiau artėjantį Brabus, atsisukau pažiūrėti ant kiek greitai jis artėja, ir tikriausiai iš to judesio inercijos apsisuko ir visas kartingas :D Tada aišku buvo nejuokinga, nes tikrai neplanavau taip lengvai padovanoti pergalingos pozicijos... Taigi po finišo jausmas buvo dviprasmis, normaliomis sąlygomis su tokiu kartingu nieko gero nebūčiau galėjęs tikėtis, bet kita vertus esant susiklosčiusiai situacijai taip vaikiškai suklysti buvo apmaudu.

Dar kartą ačiū už sveikinimus ir klausimus. Iki susitikimo kituose etapuose :)

Arejas

2010 Gruodžio 15 d. 08:33

arejas>> man vis "kale ir kale" i galva, kad nesidairyti, kas uz taves vaziuoja (prisipazinsiu ne visada tai pavykdavo), ir tau dabar "kalsiu ir kalsiu" - maziau dairykits atgal.. ziurek i priki ir siek pirmas finiso linijos ;)

2010 Gruodžio 15 d. 10:19

Tiny-Dime>> Greičiausias ratas lenktynėse, tačiau ne geriausias rezultatas... Pamiršote taisyklę „neskubėk ir būsi pirmas“ ar kažkas privertė skubėti?

----------------------

Kvalifikacijoje man nepasiseke, bet lenktynese jauciausi puikiai. A vaziavime po keliu ratu buvau antroje pozicijoje ir vijausi Areja, bet ratu lenkiant POVILA, jis tiesiog specialiai atsireme i mano karto gala ir stume kol apsuko. Po lenktyniu tiesiog pasake, kad pries tai ji kazkas apsuko, tai jis taip atsilygimnp. Teisejai nieko nepastebejo ir "super" svecias liko nenubaustas, o mano vaziavimas sugadintas. Tiek ziniu.

2010 Gruodžio 16 d. 15:07

SAUPAU>> klausimas ir jums, tik nesu tikras dar siuo metu (t.y. 2010-12-12 22:00) kiek aktualus sis klausimas butu.. ar teko sudalyvauti siame etape?

Na kiek keistas klausimas :) Atsakymas TAIP :)

2010 Gruodžio 16 d. 22:49

Dekui visiems dalyvavusiems už išsamius atsakymus :)

Paskutinis klausimas Brabus, koks kito etapo pavadinimas? :)

2010 Gruodžio 17 d. 20:22

Webster>> ar jau gavote pylos nuo komandos vadovybės? Bet kuriuo atveju prašome viešai pasiteisinti ir pažadėti daugiau taip nedaryti.

Pastaruoju metu stengiuosi vengti bet kokiu kontaktu su komandos vadovybe tikedamasis kad sis nusisipratimas uzsimirs. Pasiteisinimo neturiu, tiesiog ant ledo reikia su paciuzom ciuozti, o ne su kartingais vazineti.

2010 Gruodžio 18 d. 00:20

Paskutinis klausimas Brabus, koks kito etapo pavadinimas?

Aciu.

Kito etapo pavadinimas: Artkart GP !!! (jei galima, aisku)

Tegul busimo etapo pavadinimas primena kolegoms, kad nesustotu ir judetu pirmyn. GO-1 yra gera mokykla ir jus ja praejote. Laikas zengti zingsni toliau.

P.S. Aciu AF'ui uz kazkada suteikta galimybe pradeti lenktyniauti.

2010 Gruodžio 18 d. 00:21

Leiskite pasireiksti kitiems :)

2010 Gruodžio 18 d. 03:01

Ir video klipai apie Artkart jusu demesiui.
Vilnius
Marijampole
Kandava (Latvija)

P.S. Plytineje greitis finiso tiesiojoje sieka daugiau nei 120 km/h.

Vilnius:
http://www.youtube.com/watch?v=sfloB4U3AiE

Marijampole:
http://www.youtube.com/watch?v=1mb8rrQCPOk

Kandava (Latvija)
http://www.youtube.com/watch?v=Ct6lk1eg-lU

2010 Gruodžio 18 d. 09:46

Brabus, dekoti nera uz ka :) O klipukai labai smagus. Tikrai patiko!

Kas del etapo pavadinimo - gal mes pabusime kiek kuklesni ir pavadinsime kita etapa kokio F-1 piloto vardu, tradiciskai.
Pvz, Brabus, jau senokai nebuvo tavo megstamo kazkadaise legendinio lenktynininko (jei neklystu) vardu pavadinto etapo.

2010 Gruodžio 19 d. 14:51

che che che, o mes dar dėl kontaktų GO-1 burnojam :)

2010 Gruodžio 21 d. 13:46

Mielieji,

Su nuoširdžiausiais linkėjimais artėjančių švenčių proga noriu kartu su Jumis pasidalinti savo nuostabiomis akimirkomis.
http://www.youtube.com/watch?v=00Czae9tZQ0

Simas

2010 Gruodžio 21 d. 16:11

O :) Šauniai, per uždarymą muzikos nebereikės ;)

2010 Gruodžio 21 d. 18:12

Snoopy > Amazing !!! :).
Šiltų ir gražių tau švenčių :)

2010 Gruodžio 21 d. 19:30

snoopy cia pavare :O

2010 Gruodžio 22 d. 09:57

Wow, wow - galėsime padaryti dabar kovą tarp Maestro ir Snoopy, nes čia tokių nerealių slaptų talentų turime :)

Linksmų ateinančių švenčių!

2010 Gruodžio 22 d. 17:00

Aš dar piešti moku :) (ne tik "saules" ant sniego)...

Bet Snoopy - respect !!!

F-1.lt pulsas