„Sauber“ ir „Alfa Romeo“ paskelbė apie bendradarbiavimą „Formulėje-1“ (43)

„Sauber“ ir „Alfa Romeo“ paskelbė apie bendradarbiavimą „Formulėje-1“
logo 2017 Lapkričio 29 d. 13:21, FCA

2018 metais šveicarų „Formulės-1“ komanda bus pervadinta į „Alfa Romeo Sauber F1 Team“.

Apie bendradarbiavimo pradžią „Sauber“ paskelbė savo interneto svetainėje. Pareiškime sakoma, kad bendradarbiavimas su „Alfa Romeo“ apims strateginę, komercinę ir technologinę sritis. Kitais metais ant mašinų atsiras italų automobilių gamintojo logotipai ir „Alfa Romeo“ taps strateginiu „Sauber“ partneriu, o komanda naudos 2018 m. „Ferrari“ jėgaines.

„Susitarimas su „Sauber“ taps labai svarbiu žingsniu keičiant „Alfa Romeo“ prekinį ženklą, kuris į F-1 sugrįžta po ilgesnės nei 30 metų pertraukos, - sakė „Fiat Chrysler Automobiles“ vykdomasis direktorius Sergio Marchionne. – Prekės ženklas laimės galimybę panaudoti „Sauber“ technologijas ir strategiją, kurių patirtis nekelia abejonių. „Alfa Romeo“ inžinieriai ir technikai, pademonstravę savo galimybes neseniai sukurtais „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliais, galės perduoti savo patirtį „Sauber“.

„Alfa Romeo“ buvo pristatyta „Formulėje-1“ keliais periodais. 1950 metais J. Farina italų komandos sudėtyje laimėjo pirmąjį istorijoje pasaulio čempionatą. Metais vėliau J. M. Fanchio Milano prekės ženklui vėl iškovojo titulą, po to „Alfa Romeo“ nutraukė dalyvavimą pasaulio čempionate.

Nuo 1961 iki 1979 metų „Alfa Romeo“ dalyvavo F-1 čempionate kaip variklių tiekėjas. 1979 metais ji sugrįžo kaip gamyklinė komanda, o geriausio rezultato pasiekė 1983 metais – šeštoji vieta Konstruktorių įskaitoje. 1985 metais „Alfa Romeo“ išėjo iš „Formulės-1“ kaip gamintojas.


Komentarai (43)
GB21
| 12/01 23:06 Atsakyti
Klepsidra
11/30 13:43

neturejau ir nezadu tureti - nebent sauber stiliumi - lipduka uzsidesiu tik alfos. uzteko komediju is turinciu aplink, ypac 156. net red_speedas su susapnuota lada geriau pasirodytu

Tai tiek ir diskusijos su tavim, kai visi argumentai "kazkas turejo ar sake" :D Juokingi tokie veikejai :D
kart
| 12/01 16:26 Atsakyti
Veni, Vidi, Vici
11/30 20:01

Nu ir... tikrai cia net graudu del taves darosi, ne mazas vaikas esi ir ne man tau aiskint, kad tokiu "Consumer Reports" apie kiekviena auto pilnos interneto platybes ir audi varikliai linksta, ir mersu salonai nuo skydeliu uzsidega, kaip bmw po 50 tukst. buk tai grandines trukineja...sou on and on... gal jau nebetikek viskuo ka internetas raso. Kazkaip gaves niuksu nuo mitorman, labai jau pasimetei ir bele ka rasineti pradejai.

Reikia tikėtis, kad į Sauberį įdės kokybišką domkratą :D
| 12/01 01:03 Atsakyti
J.M. Fangio!!! Fanchio :D

J.Farina??? Kas jis toks? Giuseppe "Nino" Farina!! Get it right!
parte
| 11/30 20:09 Atsakyti
Pizda Sauberiam, su kuo susidejo!
Nei pavaras perjung su tom alfom, nei CD grotuvas su radijuska groja, o dar blia stoglangis neveikia. Taip ir liks prie suskilusios geldos.
Veni, Vidi, Vici
| 11/30 20:01 Atsakyti
Nu ir... tikrai cia net graudu del taves darosi, ne mazas vaikas esi ir ne man tau aiskint, kad tokiu "Consumer Reports" apie kiekviena auto pilnos interneto platybes ir audi varikliai linksta, ir mersu salonai nuo skydeliu uzsidega, kaip bmw po 50 tukst. buk tai grandines trukineja...sou on and on... gal jau nebetikek viskuo ka internetas raso. Kazkaip gaves niuksu nuo mitorman, labai jau pasimetei ir bele ka rasineti pradejai.
Klepsidra
| 11/30 19:17 Atsakyti
SmOg3R
11/30 18:23

Praktiškai tie patys inžinieriai dirba ir prie naujų Alfų (kaip Giulia) ir prie Ferrari. Taip kad lipdukai ar ne lipdukai, variklį gaus garantuotai tokį pat kaip naudoja Ferrari arba išvis eksperimentinę jo atmainą galimai padėsianti abiems komandoms. Skirtingai nei yra su Haas, aš beveik nebejoju kad komanda turės pilną priėjimą prie variklio nustatymų ir komandos inžinieriai apie jį žinos 10 kartų daugiau nei žino Haas. Be abejonių Ferrari neleis šitai komandai jų lenkti kad ir kokia laimė besišypsotų, bet apie tai net nėra prasmės kalbėti matant kur Sauber yra dabar. Sauber sekmė Ferrari/Fiat koncernui nereiškia nieko. Alfos sekmė reiškia labai daug.

Laime lenkti kazin ar nusisypsos, nors kalbama, kad Sauber sezono eigoje smarkiai patogulejo su aero dalimi. Kad gales kazka eksperimentisko bandyti su Sauber - gal, bet abu sutinkam, kad tai bus tas pats Ferrari motoras kitu lipduku. Gal 2021 bus kitaip. Kad Ferrari R&D dirbo prie Giulia zinau, bet uztenka permesti review kelis linkus apie nauju Alfu bedas ir forumai marga. Aisku - cia yra kitu zmoniu nuomone - remiantis Motormanu, visas bedas reiketu patirti paciam arba Marchione turetu isvardinti:
After a decade and a half in the business, I have a host of stories like this. But the Alfa is different. My last Giulia press car—two months ago, in Seattle—idled so unevenly, the cabin rocked. Its transmission didn’t like pulling away from stoplights, either slipping excessively or jerking to speed from a stop. Earlier this year, when our digital director, Travis Okulski, had a test Giulia, the headlight washer cover fell off, the seat-height adjuster came away in his hands, and the radio refused to change stations.

Nor are we alone. As Jalopnik recently noted:

Consumer Reports’ Alfa has been to the dealer service bay three times since they bought it. The UK’s Sunday Times had three Giulias crap out on them. Forums abound with reliability issues. Pistonheads had an Alfa Giulia break down in the middle of a test against a Mercedes and a BMW. Motor Trend’s Alfa was completely defeated by a normal driveway.
The above lines were published a day after Jalopnik’s editor-in-chief, Patrick George, found himself on the side of I-87 with a Giulia that simply stopped running. The same exact vehicle that R&T's web team had a week earlier, which also threw a check engine light. Motor Authority went to Gingerman and had issues. Finally, R&T’s sister publication, Car and Driver, has seen three test Giulias to date. The first one, a Quadrifoglio, forced itself into limited-power efficiency mode whenever you remote-started the car. It wouldn’t leave that mode unless you reset it with a code reader. The next car, another Quadrifoglio, at the magazine’s annual Lightning Lap track test, refused to rev to the end of the tach. It threw trouble codes, lit the check-engine light, and started short-shifting. The most recent car that C/D tested, a 2.0-liter base model, jammed its sunroof open. The headliner-mounted switch console also stopped working. Someone eventually got the roof to close, but the car spent the rest of its time at the magazine with a note attached. It said something like, WHATEVER YOU DO, DON’T OPEN THE SUNROOF.
SmOg3R
| 11/30 18:23 Atsakyti
Klepsidra
11/29 22:39

Kokia Alfa i koki F1 grizta? Alfa kazka gamins, naudos, pristatys F1 ar su lipduku tik gris ant vienos leciausiu komandu? Tai bent grizimas.

Praktiškai tie patys inžinieriai dirba ir prie naujų Alfų (kaip Giulia) ir prie Ferrari. Taip kad lipdukai ar ne lipdukai, variklį gaus garantuotai tokį pat kaip naudoja Ferrari arba išvis eksperimentinę jo atmainą galimai padėsianti abiems komandoms. Skirtingai nei yra su Haas, aš beveik nebejoju kad komanda turės pilną priėjimą prie variklio nustatymų ir komandos inžinieriai apie jį žinos 10 kartų daugiau nei žino Haas. Be abejonių Ferrari neleis šitai komandai jų lenkti kad ir kokia laimė besišypsotų, bet apie tai net nėra prasmės kalbėti matant kur Sauber yra dabar. Sauber sekmė Ferrari/Fiat koncernui nereiškia nieko. Alfos sekmė reiškia labai daug.
parte
| 11/30 16:47 Atsakyti
Motorman
11/30 12:06

Man dėl nieko neskauda, na, bent jau ne taip kaip tau paskutinius 3 metus skaudėjo. Ir matosi, kad jau nervai nebelaiko, kaip tik straipsnis apie Ferrari ar kažką susijusio, iš kart pasirodai pakritikuot su savo „tikrai vietoj ir laiku“ sarkazmu. Panašiai kaip kitas draugelis komentatorius, kuris net Merc fanu tapo, kad po kiekvienų lenktynių džiaugtųsi kokie dominuojantys Merc ir, svarbiausia, Ferrari vis dar nepasivijo, reiškia Alonso padarė puikų sprendimą! Graudu. O dėl sekančio tavo komentaro (apie mano komentarų išraiškingą pavadinimą), suskaudo, kad parašiau koks tu vargšas su savo angliškais išsireiškimais, sarkazmu ir kažkokio brito nuomonės eiliniu šlovinimu? Na ir gerai, čia dar nieko, labiau suskaustų jei į save iš šono pasižiūrėtum :) Ciao!

+
Nejauku, kai evoliucija nustoja daryti itaka, ir gana zenkliai, kai kuriems cia esantiems. ))
Stinger
| 11/30 16:19 Atsakyti
Klepsidra
11/30 16:13

Pribegai kaip sakalas paloti palei veja?

O tu jau išsilojai, ar dar paamsėsi biški ?
Klepsidra
| 11/30 16:13 Atsakyti
Stinger
11/30 15:59

Jo, Klepsidrauskas, pasinaudok Social paskutine pastraipa :D

Pribegai kaip sakalas paloti palei veja?
×

TOP naujienos