Italijoje pranešama, kad pasibaigus 2005 m. „Formulės-1“ sezonui „
Sauber“ komanda praras „
Ferrari“ variklių tiekimą.
Teigiama, kad ši naujiena jau pranešta „Ferrari“ įmonės viduje – su „Sauber“ dirbantys italų inžinieriai jau žino, kad po metų jiems teks dirbti kitose pareigose.
Toks sprendimas esą priimtas dėl vis didėjančių „Ferrari“ vadovo Jeano Todto ir „Sauber“ vado Peterio Sauberio nesutarimų apie „Formulės-1“ ateitį. Pastarasis visus nustebino prisijungęs prie kaštų mažinimo iniciatyvos, kuriai „Ferrari“ nepritarė, bei pasirinkdamas kitas nei italai padangas – „Michelin“ vietoje „Bridgestone“.
„Sauber“ ekipa kol kas nieko apie „Ferrari“ planus teigia nežinanti.
„Toks sprendimas būtų labai keistas. Jis turėtų mums milžinišką įtaką, tad mus derėtų perspėti gerokai iš anksto, kad galėtume pasiruošti ateičiai. Neseniai „Ferrari“ variklių vyr. inžinierius Paolo Martinelli buvo apsilankęs pas mus Hinwille aptarti kitų metų programos ir apie planus nutraukti variklių tiekimą neprasitarė“, – kalbėjo komandos vadovas Peteris Sauberis.
Tačiau jis patvirtino, kad sutartis su „Ferrari“ baigiasi 2005 m. pabaigoje ir dar nėra pratęsta.
„Tiesa, kad mūsų sutartis su „Ferrari“ baigiasi 2005 m. 2006 m., pasikeitus techniniams reikalavimams varikliams, turėsime iš naujo įvertinti, kas geriausia komandai. Šiuo metu pastebimas didėjantis gamintojų noras tiekti variklius daugiau nei vienai komandai“, – pridūrė šveicaras.
„Ferrari“ variklių tiekimu 2006 m. domisi „Red Bull“ ekipa ir debiutuosianti „Midland“ komanda.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).