Pamirškite jūs tą lavoną Vetelį, kai turėjo pranašesnį bolidą...skaityti daugiauPamirškite jūs tą lavoną Vetelį, kai turėjo pranašesnį bolidą - tol važiavo, o paskui prasidėjo suktukai, kitų bolidų “nepamatymai”, daužymaisi ir pan. Alonso - visai kito kalibro pilotas, nedarantis tokių nesąmonių.
Yra ir daugiau pilotu kurie be geriausio bolido sedi per pergaliu....
Sunkiai įsivaizduoju postą toliau nuo realybės nei šis, į kurį a...skaityti daugiauSunkiai įsivaizduoju postą toliau nuo realybės nei šis, į kurį atsakinėju.
Brawn niekaip nebuvo nauja komanda. Tai buvo Honda, kuri sukišo šimtus milijonų į tą mašiną, Brawnas tik pakeitė variklį į Mercedes.
Taip pat, Audi (Sauber) galioja visi tie patys apribojimai, kaip ir kitoms komandoms. Kaip automobilio, ir kaip variklio gamintojui
P.S. Brawnas su tuo projektu dirbo nuo pat pradžių ir jie tą mašiną iš esmės sukūrė per vienus metus, kadangi stipriai keitėsi reglamentas.
Sunkiai įsivaizduoju postą toliau nuo realybės nei šis, į kurį a...skaityti daugiauSunkiai įsivaizduoju postą toliau nuo realybės nei šis, į kurį atsakinėju.
Brawn niekaip nebuvo nauja komanda. Tai buvo Honda, kuri sukišo šimtus milijonų į tą mašiną, Brawnas tik pakeitė variklį į Mercedes.
Taip pat, Audi (Sauber) galioja visi tie patys apribojimai, kaip ir kitoms komandoms. Kaip automobilio, ir kaip variklio gamintojui
Tai taip, matosi, jog nuo realybės esi atitrūkęs.
"Tik variklį pakeitė" - eik pakeist variklį bet kuriai F1 komandai ir pažiūrėsim kaip važiuos, nerašęs nesąmonių. Audi nepradeda nuo nulio, o ant bazės, į kurią sukišta šimtai milijonų taip pat.
Ir tamstai reikėtų pradžiai žodžio "ribojimai" sąvoką pasitikslinti, prieš kažką vapant. Ne apie taisykles čia kalba eina, o elementarių resursų nukreipimą. Audi jau dabar dirba 100% ties nauju projektu, kol kitos komandos, ypač top, meta resursus į dabartinių bolidų tobulinimą.
Yra ne vienas pavyzdys kai gamintojai/komandos gerai startavo vos tik ...skaityti daugiauYra ne vienas pavyzdys kai gamintojai/komandos gerai startavo vos tik atėję: Brawn kaip komanda, BMW kaip variklių gamintojas.
Nemanau, kad reikės tiek sezonų, jog Audi konkuruotų maždaug dabartinių McLarenų lygyje. Reikia nepamiršti, kad jie dabar neturi tokių ribojimų, kokius turi kitos komandos.
Galų gale, nėra niekas garantuotas, kad ta RBR dar taip dominuos. Jie irgi keičia visą PU juk.
Sunkiai įsivaizduoju postą toliau nuo realybės nei šis, į kurį atsakinėju.
Brawn niekaip nebuvo nauja komanda. Tai buvo Honda, kuri sukišo šimtus milijonų į tą mašiną, Brawnas tik pakeitė variklį į Mercedes.
Taip pat, Audi (Sauber) galioja visi tie patys apribojimai, kaip ir kitoms komandoms. Kaip automobilio, ir kaip variklio gamintojui
Tavo Alonsiukas sugeba tik apgailėtinai feikint bolido problemas, po ...skaityti daugiauTavo Alonsiukas sugeba tik apgailėtinai feikint bolido problemas, po sukeltų avarijų. Visa jo karjera panašiu elgesiu nusėta.
Jeigu tu nematai kaip Alonso lenktyniavo visus tuos metus, tai nelabai ka daugiau su tavim ir galima kalbeti. Praeitu metu Brazilijos kova pries Pereza irgi buvo sufeikinta. Nes reddito heiteriai geriausiai zino kas ir kur ir kada feikino.
Juokingai cia su ta Audi skamba. Pati Audi nera joks sekmes garantas, ...skaityti daugiauJuokingai cia su ta Audi skamba. Pati Audi nera joks sekmes garantas, ypac prie dabartiniu biudzeto apribojimu. Praeis gal 5 ar 6 metai, kol, jei viskas pavyks, prades del atsitiktiniu podiumu kovoti. Nemanau, kad Sainza tenkintu toks variantas. Jis dar per jaunas tokiam projektui. Realesni kandidatai cia butu Bottas, Riciardo, Perezas, Hulkas. Gal net Alonso ar Vettelis gryztantis i rikiuote.
Yra ne vienas pavyzdys kai gamintojai/komandos gerai startavo vos tik atėję: Brawn kaip komanda, BMW kaip variklių gamintojas.
Nemanau, kad reikės tiek sezonų, jog Audi konkuruotų maždaug dabartinių McLarenų lygyje. Reikia nepamiršti, kad jie dabar neturi tokių ribojimų, kokius turi kitos komandos.
Galų gale, nėra niekas garantuotas, kad ta RBR dar taip dominuos. Jie irgi keičia visą PU juk.
Pamirškite jūs tą lavoną Vetelį, kai turėjo pranašesnį bolidą...skaityti daugiauPamirškite jūs tą lavoną Vetelį, kai turėjo pranašesnį bolidą - tol važiavo, o paskui prasidėjo suktukai, kitų bolidų “nepamatymai”, daužymaisi ir pan. Alonso - visai kito kalibro pilotas, nedarantis tokių nesąmonių.
Tavo Alonsiukas sugeba tik apgailėtinai feikint bolido problemas, po sukeltų avarijų. Visa jo karjera panašiu elgesiu nusėta.
Pamirškite jūs tą lavoną Vetelį, kai turėjo pranašesnį bolidą - tol važiavo, o paskui prasidėjo suktukai, kitų bolidų “nepamatymai”, daužymaisi ir pan. Alonso - visai kito kalibro pilotas, nedarantis tokių nesąmonių.
Juokingai cia su ta Audi skamba. Pati Audi nera joks sekmes garantas, ypac prie dabartiniu biudzeto apribojimu. Praeis gal 5 ar 6 metai, kol, jei viskas pavyks, prades del atsitiktiniu podiumu kovoti. Nemanau, kad Sainza tenkintu toks variantas. Jis dar per jaunas tokiam projektui. Realesni kandidatai cia butu Bottas, Riciardo, Perezas, Hulkas. Gal net Alonso ar Vettelis gryztantis i rikiuote.
Savo situaciją pripažįstantis C. Sainzas – „Red Bull“ sąraše (13)
Pamirškite jūs tą lavoną Vetelį, kai turėjo pranašesnį bolidą... skaityti daugiau
Sunkiai įsivaizduoju postą toliau nuo realybės nei šis, į kurį a... skaityti daugiau
Sunkiai įsivaizduoju postą toliau nuo realybės nei šis, į kurį a... skaityti daugiau
"Tik variklį pakeitė" - eik pakeist variklį bet kuriai F1 komandai ir pažiūrėsim kaip važiuos, nerašęs nesąmonių. Audi nepradeda nuo nulio, o ant bazės, į kurią sukišta šimtai milijonų taip pat.
Ir tamstai reikėtų pradžiai žodžio "ribojimai" sąvoką pasitikslinti, prieš kažką vapant. Ne apie taisykles čia kalba eina, o elementarių resursų nukreipimą. Audi jau dabar dirba 100% ties nauju projektu, kol kitos komandos, ypač top, meta resursus į dabartinių bolidų tobulinimą.
Yra ne vienas pavyzdys kai gamintojai/komandos gerai startavo vos tik ... skaityti daugiau
Brawn niekaip nebuvo nauja komanda. Tai buvo Honda, kuri sukišo šimtus milijonų į tą mašiną, Brawnas tik pakeitė variklį į Mercedes.
Taip pat, Audi (Sauber) galioja visi tie patys apribojimai, kaip ir kitoms komandoms. Kaip automobilio, ir kaip variklio gamintojui
Tavo Alonsiukas sugeba tik apgailėtinai feikint bolido problemas, po ... skaityti daugiau
Juokingai cia su ta Audi skamba. Pati Audi nera joks sekmes garantas, ... skaityti daugiau
Nemanau, kad reikės tiek sezonų, jog Audi konkuruotų maždaug dabartinių McLarenų lygyje. Reikia nepamiršti, kad jie dabar neturi tokių ribojimų, kokius turi kitos komandos.
Galų gale, nėra niekas garantuotas, kad ta RBR dar taip dominuos. Jie irgi keičia visą PU juk.
Pamirškite jūs tą lavoną Vetelį, kai turėjo pranašesnį bolidą... skaityti daugiau