Šiandien „Liberty Media“ pristatys savo požiūrį į variklius

Šiandien „Liberty Media“ pristatys savo požiūrį į variklius
logo 2017 Spalio 31 d. 13:31, Daimler

Šiandien Paryžiuje F-1 komercinių teisių valdytojai iš „Liberty Media“ pristatys savo požiūrį į variklių reglamentą nuo 2021 metų.

Jėgos agregatai turi tapti garsesni, paprastesni, pigesni ir juos galėtų gaminti kompanijos iš pašalies. „Liberty Media“ pasiūlymai tapo ilgo specialios inžinierių darbo grupės darbo vaisiumi.

Už pagrindą bus paimta šiandieninė hibridinė jėgainė su nedideliu skaičiumi svarbių pataisymų.

Turėtų pasilikti 1,6 litro darbo tūrio turbininis variklis su viena turbina, bet be sudėtingos MGU-H sistemos, kuri neigiamai atsiliepia variklio garsui, bet padidina jo energinį efektyvumą. Naujieji varikliai bus garsesni, bet mažiau efektyvūs.

Maksimalus leistinas degalų padavimas turėtų padidėti, kalbama net apie 20 proc. padidinimą, o tai prives prie apsukų didėjimo. Šiuolaikiniuose varikliuose apsukos yra apribotos 15 000 reikšme, bet dėl limito kuro padavimui pasiekia tik 11 500.

Už energijos rekuperaciją atsakys tik MGU-K modulis. Sukauptos energijos naudojimas bus ne automatinis, o priklausomas nuo piloto, kaip tai būdavo su KERS 2013 metais. Daugelis variklio komponentų bus unifikuoti, norint padaryti juos pigesniais ir kad nereikėtų leisti lėšų jų tobulinimui.

Po šiandieninio pareiškimo prasidės derybos, kurios po metų turėtų privesti prie naujo Techninio reglamento atsiradimo, pagal kurį turėtų dirbti jėgainių gamintojai.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983