Silpnesni varikliai 2005?

2003 Liepos 14 d. 10:55

FIA svarsto naują siūlymą_2005 metais gali pradėti naudoti silpnesnius variklius.
Jau nuspresta kad 2005 metais komandos naudos taip vadinamus ilgalaikius variklius.Bet sklinda kalbos kad tuo pačiu reikės juos gaminti mažiau galingus negu dabartiniai.Dabar boliduose naudojami 3.0 litrų agregatai,ir juos sumažinti norima iki 2.4 litro.Skaitoma kad Ferrari ir Mercedes kaip ir sutiktų su tokia idėja,bet BMW kurianti vienus galingiausių variklių automobilių sporte labiau linkusi pasilikti prie dabartinio varianto.
Kaip manote,jeigu pasitvirtintų šita info,ar nenukentėtų nuo to F-1,o gal atvirksčiai,atsirastų didesnė konkurencija tarp variklių gamintojų?
Jūsų nuomonė.....................

2003 Liepos 14 d. 11:06

Na manau eilini k. viska lemtu pinigai, nes prie visu naujoviu lengviausia prisitaikyti kai yra pinigu...

2003 Liepos 14 d. 11:41

siaip ash visiskai nepritariu tokiems pakeitimams, kurie vercia komandas eiti zemyn technologiju keliu....
vienas is pvz yra su padangomis, kai FIA liepe padangose isdrozti griovelius, tuo lyg noredami sumazinti formules greiti, bet kaip matome, kad viskas apsiverte aukstyn kojom - del padangu formules greitis tik dideja... (dabar pagalvojau, kad gal pavyzdys ir ne i tema...)
anyway... visgi manau lenktynes yra ta sritis, kur gamintojai gali isreiksti visas savo mintis, galimybes i grieti, galinguma ir pan... tam ir yra lenktynes...
o mashinu su 2.4 varikliais ar mazesniai pilna vazineja gatvese... tai ar bus idomu stebeti formule kaip sporta, jei joje nebus greicio, variklio riaumojimu ir t.t.

2003 Liepos 14 d. 12:43

Nesuprantu vieno adlyko! KAM STAPDYTI PROGRESA?

2003 Liepos 14 d. 13:44

Vienas is Renault varikliu komandos vadovu (sorry neatsimenu kas) pasake mazdaug taip: "...if tractor engine is to be introduced, we will leave formula 1..." Pilnai galima su tuo sutikti, 1 variklis 6 lenktynems yra nesamone. Manau tokiu atveju daugelis varikliu gamintoju parodytu FIA'ai ir paciai formulei :finger: Kas del galingumo tai cia nera tiek svarbu, sumazins kubatura, laikinai varikliai susilpnes bet po keliu metu vel prisivys dabartinius.

2003 Liepos 14 d. 17:34

Cia viskas naturalu.Jei variklis tures atlaikyti puse sezono,tai automatiskai bus kuriami mazesnio forsazo varikliai.Panasiai kaip LeMane,10000/12000 apsuku,ir birbia sau visa para.

2003 Liepos 14 d. 17:50

cia vel FIA bandymas didint konkurencija ir mazint skirtuma tarp skurdziu ir turtingu komandu.konkurencija gal ir dides,bet vistik tai nera labai sazininga...taip gaunasi, kad tarkim Williams kencia (negali susikurti tokio tobulo bolido,koki galetu) todel,kad Jordan neturi pinigu! (ir negali susikonstruot normalaus bolido)

2003 Liepos 14 d. 18:01

Nesamone. Ne mazinti reikia, o padidinti :(

2003 Liepos 14 d. 18:32

Zilvinas> Variklio tūrio sumažinimas verčia komandas eiti aukštyn technologijų keliu, o ne žemyn, jeigu ką! Pats pateikei pavyzdį apie padangas tą patvirtinantį. O mažesnio tūrio varikliai tai dar nereiškia kad silpnesni. Vat tik dėl ilgalaikių variklių aš manau lenktynininkai negalės spausti taip, kaip norėtų, nes reiks taupyti resursą. Vargšas Villeneuvas...

2003 Liepos 16 d. 14:43

As manau kad is pradziu kris arkliu skaicius, o paskui jis vel augti prades kol vel pralenks dabartinius t.y. >900.

2003 Liepos 16 d. 14:47

Vampire, o tai vadinama progresu ;)

2003 Liepos 16 d. 15:21

Random fact: "BMW buvo pagamine F1 varikli 1,5 l, kuris vualia! turejo 1500 AG". Aisku buvo su turbina. Bet tai nesvarbu is principo. Siais metais BMW nugalejo visose varikliu kategorijose iki 4 L. Neatsimenu koks tai buvo renginys, bet skaiciau pranesima spaudai.

2003 Liepos 16 d. 16:40

Mano nuomone FIA ir F-1 valdzia eina ne ta linkme. Aisku variklis 5 (ar 6) varzybom sumazins komandu biudzetu islaidas (varikliu kiekio pirkimo atzvilgiu, taciau ar tas 1 variklis nekainuos brangiau ne 6 dabar?), taciau reginio nepagerins. Juk kai vaziuoja Porshe Cup pries F-1, tai ju varikliukai atrodo dirba kaip traktoriu, o juk sukasi 12'000 sukiu/min. Zavesys F-1 kris, mazes ziurovu auditorija ir t.t. O tai tikrai nesumazins atotrukio tarp Williams, McLaren, Ferrary ir Jordan, Minardi. Jei BMW pagamino 900 Ag, 19000 apsisukimu agragata, o Cosworth Jordan turi 850 Ag, 18000 tai Jordan turi 89.5% Willians galingumo. Kai priims (jei priims) 2.4 l tai BMW pagamins V8 750 Ag, 12000 apsisukimu/min, o Cosworth tures 670 Ag, 11000 apsisukimu/min tai Jordan tures tik 81% Williams galingumo. Vadinasi atsilikimas tik padides.

O kodel nepakeitus variklio pries kiekvienas varzybas? Jei lenktynininkas startuoja 10 poziciju zemesneje vietoje taciau turi ne 750 Ag 12000 sukiu, bet 900 Ag, 19000 sukiu agregata, tai jis nesunkiai visus aplenks ir nugales?

Mano pasiulymas, kad F-1 neliktu tokiu komandu kaip Minardi ar Jordan (nors tai labai liudna, nes jos primena senus laikus: 15 komandu, kova del kalifikacijos, nostalgija...). Jos taptu Jordan-VW, Minardi-Peugeot ar pan. F-1 turetu tapti automobiliu pramones gigantu kovos lauku, todel FIA turi kviesti automobiliu gamintojus kurie jau parems savo komandas tiek kiek reikia (100 ar 500 mln.), o ne trukdyti jiem pirmauti. Tegu islosia BMW ar Mersedes, ju automobiliu pardavimai padides, o VW nebeparduos savo golf'uku ir tures investuoti i F-1. Juk dabartines F-1 saugumas labai auksto lygio tad varikliu kubatura galetu padidinti iki 3.5 litru, o ne sumzinti iki 2.4 litru

Galime pazvelgti ir i istorija: Kai 1989 (jei neklystu) FIA uzdraude TURBO tikejosi, kad tai sumazins komandu islaidas varikliams, bet atsitiko atvirksciai. Noredami pirmauti gamintojai investavo milziniskas lesas i varikliu kurima, kad isgauti dar 1 Ag. is 3.5 l. Tad islaidos varikliams labai stipriai isaugo, mazos komandos neturejusios automobiliu gamintoju paramos dar labiau atsiliko (o Lotus tai privede prie bankroto 1994). Isryskejo McLaren-Honda, Williams-Renault, Ferrary ir Beneton-Renault(1994)-Ford(1995). Kitos komandos net neturejo galimybiu kovoti (baigesi daugelio mazu komandu era). Kai 1995 (vel jei neklystu), po 1994 San Marino GP pasekmiu, FIA varikliu darbo turi sumazino iki 3.0 islaidos ju kurimui vel nesumazejo, o issaugo. Galia laikinai nukrito, taciau siuo metu vel lenkia 3.5 l. Kas bus dabar? Jei varikliu galia sumazes iki 2.4 l. ir variklio reikes 6 varzybon, tai jo pagaminimas kainuos 50 mln. vadinasi...

Man taip nepatiktu

2003 Liepos 16 d. 20:50

JMPower>Tai buvo ne renginys,o geriausiu varikliu rinkimai.Ir nugalejo tikrai ne visuose kategorijose iki 4 litru.

2003 Liepos 17 d. 09:37

Jei sumazins tik litraza taj nieko cia tokio. Ne tokius kalnus chebra verte. Bus daug budu, kaip gauti galios.
Man tik patiktu tada lenktuniu taktika, del stipriai sumazejusiu benzino sanaudu. Butu ydomu.

2003 Liepos 17 d. 10:00

Skirtumo didelio tikrai nepajusim, ne vien variklio darbiniais tūriais galingumas matuojamas - pakankamai yra būdų išgauti daugiau a.g. Truputį pasikeistų taktika, o viskas liktų gan panašiai. Taigi, jokio skirtumo ir dejuot čia tikrai nereikia, kad kažkas ypatingai pasikeis

2003 Liepos 17 d. 11:34

Visada yra norima progresa pristabdyti...nes labai jau jis greitas:)

2003 Liepos 17 d. 11:58

Jrs>>tai kad nei Jordan nei Minardi savininkai neatiduos savo komandu jokiems auto gigantams;)

2003 Liepos 17 d. 17:25

Vytia> o rinkaimai tai kas, turgus? ar renginys? Autobaltas renginys ar kas? Jeigu nori - tau asmeniskai galiu atsiusti press releasa.

2003 Liepos 20 d. 20:00

JMPower>Renginys tai yratoks dalykas,i kuri galima nueiti:)O cia rinko populiariausi zurnalai,neakivaizdiniu budu.Negi galvoji kad Chebryte vodka gere ir motorus rinko.

2003 Liepos 23 d. 18:14

Vytia> ne jie per interneta balsavo, o gal telegramomis?

2003 Liepos 24 d. 18:28

JMPower>nezinau kuom balsavo,rusu zurnalistai tai kremliaus varpais skambino.Vienas duzis-BMW,du-Honda.:)

2003 Liepos 24 d. 23:12

Nx visus tuos ribojimus griovelius ir viska kas trukdo LEKT!!!!! :)

2003 Liepos 25 d. 16:56

Vytia> o dar kvailiau negalejai? kam tokias nesamones rasyti, jeigu neturi ka pasakyti?

2003 Liepos 25 d. 17:19

Gincius> konkurencija tarp varikliu pakankama, o BMW nenori to nes tai labai dideles islaidos...

2003 Liepos 28 d. 13:31

Man cia vienas klausimas iskilo.Kaip jie kovos su variklio perkaitimu.Kiek suprantu,dabar po lenktyniu visi turi stot i pitleina,tam kad teisejai patikrintu bolido mase,apatines plokstes stori ir t.t.O juk varikliuose tokios temperaturos,kad ziedai iskart prikepa,voztuvu gumos dega,juk sustojus ausinimo skystis necirkuliuoja,oro ausinimas taip pat nulinis.Pagal dabartines taisykles tai ne beda,vis tiek variklis i srota eina,o kas bus tada,kai ji dar 5 etapams naudot reikes.Mano manymu,tai sunkiai issprendziama problema.

2003 Liepos 28 d. 16:31

Vytia> reix isspres :D ka daugiau daryti :)

2003 Rugpjūčio 03 d. 10:03

Ne tai ka dar Fia sugalvos!Sugalvojo varikllius silpninti tai pasakiau sumazins kuro kieki,padangu ploti it.t. Tai f-1 taps StreetRace (nesamone)

2003 Rugpjūčio 03 d. 10:37

Kokia cia blyn nesamone!!!Ziauriai nepritariu jai!!!Jei nori konkurencijos tegu pasilieka top komandos,bet po kokius 3-4 pilotus ir bus konkurencija!!!!!Blyn...:)

2003 Rugpjūčio 03 d. 14:20

.:M.S:.>Aisku isspres:)Pristatys pitleinus ventiliatoriais,uzpils ledais,ir viskas ciki.Bet tam taip pat taisykles reiks keisti.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas