Silverstone'as: ratas su Jensonu

Silverstone'as: ratas su Jensonu
logo 2002 Liepos 02 d. 14:36, .
"Renault" pilotas britas Jensonas Buttonas apibūdino vieno Silverstone'o trasos rato įveikimą.
"Starto-finišo tiesiąja bolidas lekia 300 km/h greičiu. Stabdymas nėra staigus, nes pirmasis trasos posūkis Copse įveikiamas penkta pavara. Greitis posūkyje apie 230 km/h. Vėl jungiama aukščiausia pavara ir bolidas pasiekia 295 km/h greitį. Po šios tiesiosios seka įspūdinga trijų posūkių kombinacija Becketts-Maggots, juose greičiai atitinkamai 255 km/h, 195 km/h bei 180 km/h."
"Išvažiavimas iš šių posūkių yra labai svarbus, nes po jų seka pati greičiausia trasos vieta. Tai Hangar tiesioji, kurioje greitis viršija 300 km/h. Greitis čia labai priklauso nuo priešpriešinio vėjo stiprumo. Po to seka ketvirtąja pavara įveikiamas Stowe posūkis, viena palankiausių vietų lenkimams. Toliau važiuoju penktąja pavara Vale tiesiąja iki dvigubo išgaubto Club posūkio."
"Pirmoji jo dalis įveikiama antrąja pavara maždaug 95 km/h greičiu, antroje posūkio dalyje greitis siekia 140 km/h. Prieš sekantį Abbey posūkį bolidas įsibėgėja iki 295 km/h, tačiau prieš posūkį reikia smarkiai stabdyti ir bolidas sulėtėja iki 115 km/h greičio. Išvažiavus 180 km/h greičiu iš Abbey posūkio bolidas lekia žemyn ir privažiuojamas pats smagiausias trasos posūkis Bridge, kuris įveikiamas penktąja pavara ir 250 km/h greičiu. Dažnai įveikiant šį posūkį net nestabdau, tiesiog kiek atleidžiu akceleratorių."
"Paskutiniame sektoriuje yra kairieji Priory ir Luffield posūkiai bei dešinys Woodcote posūkis. Luffield posūkis įveikiamas trečiąja pavara, greitis jame apie 175 km/h. Išvažiavimas iš paskutinio trasos posūkio Woodcote yra labai svarbus, nes tai apsprendžia bolido greitį starto-finišo tiesiojoje. Šį posūkį įveikiu antra pavara 100 km/h greičiu."


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794