Silverstounas kontrakto dar nepasirašė (14)

Silverstounas kontrakto dar nepasirašė
logo Birželio 01 d. 14:53, McLaren

Klausimas dėl Didžiosios Britanijos GP etapo pasilieka atviras, nors dar balandį pasirodė pranešimų apie tai, kad derybos su legendinio autodromo šeimininkais artėja prie sėkmingos pabaigos.

Britų lenktynininkų klubo BRDC nariai, kurie yra šių lenktynių organizatoriai, šią savaitę gavo laišką, pasirašytą BRDC prezidento Johno Granto, kuriame kalbama, jog nors konstruktyvios derybos su FOM yra tęsiamos, kontraktas dėl lenktynių Silverstoune surengimo 2020 metais dar nėra pasirašytas.

Galiojantys susitarimai su „Formule-1“ numato, kad 2019 metų liepos 4 d. klasikinės lenktynės Didžiojoje Britanijoje įvyks paskutinį kartą. Pernai BRDC pasinaudojo galimybe anksčiau laiko nutraukti sutartį, kad būtų peržiūrėtos etapo rengimo finansinės sąlygos. Tačiau, kadangi oficialiai jau patvirtina, jog kitų metų F-1 kalendoriuje atsiranda Vietnamo bei Olandijos GO etapai, tai gerokai apsunkina kitų lenktynių organizatorių, kurių kontraktai baigiasi šiais metais, derybines pozicijas.

Lenktynės Silverstoune – tik vienerios iš penkių GP, kurių likimas yra su dideliu klaustuku. Analogiškoje situacijoje yra Barselonos, Hockenheimo , Mechiko ir Monzos etapų organizatoriai. Tuo tarpu situacija su Italijos GP Monzoje yra kur kas palankesnė: pranešama, kad organizatoriai jau susitarė su „Liberty Media“.

Komentarai (14)


ddt
| Birželio 04 d. 17:46
kart
| Birželio 03 d. 22:06

Jei neklystu, visame Baltijos regione ir Lenkijoje nera Grade 2 trasu, tai jos irengimas Lietuvoje cia labiau kazkokie pezalai.
Dabar planuoja rekonstruoti Nemuno zieda, tai suskaiciuota jog tam, kad pasiekti Grade 3 reikia investuoti ~15mln eur. Bet ir tai, kad irengti Grade 3, reiketu pakeisti trasos reljefa. O butent reljefas i Nemuno zieda ir traukia sportininkus is kaimyniniu saliu. Todel buvo nuspresta, kad tam tikras atkarpas irengines pagal Grade 3, o kitas paliks tokias kokios yra tik praplatins. Reziume Grade 3 licenzijos negaus.

Grade 2 trasu Lietuvoje nelabai pavyktu isnaudoti, kad jos atsipirktu. Daug kas cia kalbejo apie galimybe rengi F2 lenktynes, bet cia tokia pati svajone kaip ir F1.

As zinau ir zmones, kurie tokius planus turejo, su investuotojais, bet pernelyg tos istorijos nesekiau ir jos mirties nestebejau. Bet taip, Grade 2 buvo toje visoje idejos pompastikoje.
kart
| Birželio 03 d. 22:06
ddt
| Birželio 03 d. 17:46

A85 > savo laiku buvo planai Kazlų Rūdoje vietoje karinio aerodromo padaryti FIA Grade 2 trasą. Sustojo projektas ir dėl to, kad mūsų kariškiai apsigalvojo (nes prieš 10 metų perėjome į "grėsmių nacionaliniam saugumui epochą") ir dėl to, kad pinigai pinigai, milžiniški pinigai (juolab ten būtų buvę green field investicijos, kas yra lb brangu) ir logistika probleminė. Kačerga pagal šitą savo problematiką beje yra kažkas iš dalies panašaus į Zaandvort'ą, t.y. Zandvoort'as logistikos problemų neišspręs (pameni, savininkai kažką sapaliojo apie shuttle bus ir dviračius), parkingo neišspręs (fiziškai nėra kur, nebent kopose asfaltuotų), privažiavimų nėra, nieko jie ten neišspręs, 40 milijonų (tokią sumą bendrai trasai ir aplinkai jie įvardino). Ir net jei melejardą skirtų - neišspręs. Nėra tiesiog kur, nebent dėl kelių metų kol bus Max'as, kažkas ryžtųsi už didelius pinigus užbetonuot pajūrį ir kopas. Daug įdomiau būtų Assen'as, bet kažkas ten pas juos nusprendė kad Zandvoort. Tai sėkmės jiems :)) Šį etapą aš nuoširdžiai rekomenduosiu žiūrėt per teliką :)

Jei neklystu, visame Baltijos regione ir Lenkijoje nera Grade 2 trasu, tai jos irengimas Lietuvoje cia labiau kazkokie pezalai.
Dabar planuoja rekonstruoti Nemuno zieda, tai suskaiciuota jog tam, kad pasiekti Grade 3 reikia investuoti ~15mln eur. Bet ir tai, kad irengti Grade 3, reiketu pakeisti trasos reljefa. O butent reljefas i Nemuno zieda ir traukia sportininkus is kaimyniniu saliu. Todel buvo nuspresta, kad tam tikras atkarpas irengines pagal Grade 3, o kitas paliks tokias kokios yra tik praplatins. Reziume Grade 3 licenzijos negaus.

Grade 2 trasu Lietuvoje nelabai pavyktu isnaudoti, kad jos atsipirktu. Daug kas cia kalbejo apie galimybe rengi F2 lenktynes, bet cia tokia pati svajone kaip ir F1.
ddt
| Birželio 03 d. 17:46
A85 > savo laiku buvo planai Kazlų Rūdoje vietoje karinio aerodromo padaryti FIA Grade 2 trasą. Sustojo projektas ir dėl to, kad mūsų kariškiai apsigalvojo (nes prieš 10 metų perėjome į "grėsmių nacionaliniam saugumui epochą") ir dėl to, kad pinigai pinigai, milžiniški pinigai (juolab ten būtų buvę green field investicijos, kas yra lb brangu) ir logistika probleminė. Kačerga pagal šitą savo problematiką beje yra kažkas iš dalies panašaus į Zaandvort'ą, t.y. Zandvoort'as logistikos problemų neišspręs (pameni, savininkai kažką sapaliojo apie shuttle bus ir dviračius), parkingo neišspręs (fiziškai nėra kur, nebent kopose asfaltuotų), privažiavimų nėra, nieko jie ten neišspręs, 40 milijonų (tokią sumą bendrai trasai ir aplinkai jie įvardino). Ir net jei melejardą skirtų - neišspręs. Nėra tiesiog kur, nebent dėl kelių metų kol bus Max'as, kažkas ryžtųsi už didelius pinigus užbetonuot pajūrį ir kopas. Daug įdomiau būtų Assen'as, bet kažkas ten pas juos nusprendė kad Zandvoort. Tai sėkmės jiems :)) Šį etapą aš nuoširdžiai rekomenduosiu žiūrėt per teliką :)
A85
| Birželio 03 d. 00:10
ddt
| Birželio 02 d. 18:05

A85 > matei, Zandvoort'as uz 10 limonu kilstels trasa i naujas aukstumas, uzteks tik pagalves mokesti viesbutukuose ivest, tai kaip ner ka veikt, :DDD O jei rimtai, tai as nelabai zinau verslo rusies, kuri nebutu gausiai dotuojama valstybiu, viena ar kita forma.

Ai, Zandvoort bus lygiai tiek, kiek tęsis Maxmania. Va, Alonso išėjo ir Barcelona jau nežino bus ar nebus etapas. Ir mačiau tą bandymuose – pernai tuntai ispanų, šiemet – visokie turistai ir nedidelė kuopelė Sainz palaikytojų. Gloryhunteriai ir tiek.

Kas dėl pinigų, tai neoperuoju aš tiksliais skaičiais. Jei kalbėt apie patį trasos įrengimą, tai tiek lyg ir nereikia. Nemuno žiedo Grade 3 projektas parengtas, bet ir tai ketinama įgyvendint tik dalį jo ir ten kelis milijonus kainuotų, buvo straipsnis su tiksliais skaičiais, gal net mažiau. Klausimas, tik ar ir tuos ras. Bet norint daryt F1 GP etapą, reikia ne tik trasos, bet ir infrastruktūros, nes su esama, tai nei kur mašinas palikt yra (per užpraeitų metų Fast Lap buvo užkišta viskas – mašinos buvo statomos trasos ilgosios dalies likučiuose), nei kaip tokiam srautui privažiuot, nei kur apsigyvent. Na, Vilnius spręstų tą problemą, bet daugiau tai nebūtų kur dėt, jei Vilniuj netilptų, o iš pajūrio kiek toloka važiuot, nors, Europos mastais gal ir pusėtinai dar. Būtų tiesiog Paul Ricard variantas, kur būtų didelis trombuojantis kamštis :D Nors trasa įdomesnį gautųsi.
A85
| Birželio 03 d. 00:01
kart
| Birželio 02 d. 20:26

Trasos rekonstrukcija tikrai tiek nekainuoja. Buvo kalbama apie Grade 2 trasa Kazlu Rudoje ir sumos vaiksciojo apie 60-70mln. Grade 2 trasa F1 netinka, bet cia kalbama apie naujos trasos irengima su reikiama infrastuktura(asfaltuoti privaziavimai ir t.t.), kurios tame aerodrome visai nera.

Anyway, neverta diskutuoti Lietuvoje net apie Grade 2 tipo trasa, nes tai beveik neimanoma. Lenkijoje tokios naujos trasos gal ir realu, bet tik ne Lietuvoje.

Ta Grade 2 trasa Kazlų Rūdoj buvo kažkoks bandymas nugręžt pinigėlių iš nesuprantančių valdininkėlių ;) Na, a la Stefan GP :D

Ir čia nėra rimta diskusija, o tik pavyzdys, kad jei yra $$$ ir noro, tai galima GP beveik bet kur padaryt. Nes, sutikit, Azerbaidžanas tikrai yra ta šalis, kuri yra svarbi autosportui ir be kurios niekaip. Trasa visai OK gavosi, bet aš kalbu apie pačią šalį, kai tokios autosporto šalys, kaip Vokietija vargais negalais sugeba etapą išlaikyt, o Prancūzija kurį laiką iš viso neturėjo.
kart
| Birželio 02 d. 20:26
A85
| Birželio 02 d. 14:34

SPA, kaip žinai, jau buvo trumpam išnykęs, ir gali išnykti vėl, jei nesukrapštys pinigų. Lygiai tas pats su Silverstone. Juo labiau, kad Silverstone praktiškai nėra dotuojamas iš vietos ar valstybinės valdžios ir yra bene vienintelis realiai privačiai organizuojamas etapas. F1 be UK etapo yra sunkiai suvokiamas, kai didžioji dalis sporto ir sėdi būtent UK. Kita vertus, jei ne Mercedes, nebūtų ir Vokietijos etapo. O Vokietijos etapo irgi nebuvo kurį laiko. Taip, kad, viskas susiję su pinigais. Komandos nori pinigų, Liberty nori pinigų, sportas, istorija, reikalinga tik tiek, kad ateitų pasižiūrėti viso šito cirko. O Monakas yra puiki lokacija atsivežti pagrindinius komandų ir sporto rėmėjus pasimėgaut prabanga, jachtomis ir etc. Plius, trasa yra tikrai sudėtinga, tačiau Monake GP yra pralaimimas kvalifikacijoj. Tokia šios trasos ypatybė.

Aplamai, trasos parenkamos pagal piniginės storį ir viskas. Turėtų $$$, galėtų GP ir Nemuno žiede vykt. Nežinau kas galėtų įmerkt kokius 250M€ / metus, kad surengtų GP šitam užkampy, plius panašiai tiek, trasos rekonstrukcijai, bet visiškai įmanoma, jei tik tokie pinigai atsirastų.

Trasos rekonstrukcija tikrai tiek nekainuoja. Buvo kalbama apie Grade 2 trasa Kazlu Rudoje ir sumos vaiksciojo apie 60-70mln. Grade 2 trasa F1 netinka, bet cia kalbama apie naujos trasos irengima su reikiama infrastuktura(asfaltuoti privaziavimai ir t.t.), kurios tame aerodrome visai nera.

Anyway, neverta diskutuoti Lietuvoje net apie Grade 2 tipo trasa, nes tai beveik neimanoma. Lenkijoje tokios naujos trasos gal ir realu, bet tik ne Lietuvoje.
ddt
| Birželio 02 d. 18:05
A85 > matei, Zandvoort'as uz 10 limonu kilstels trasa i naujas aukstumas, uzteks tik pagalves mokesti viesbutukuose ivest, tai kaip ner ka veikt, :DDD O jei rimtai, tai as nelabai zinau verslo rusies, kuri nebutu gausiai dotuojama valstybiu, viena ar kita forma.
A85
| Birželio 02 d. 14:34
LewisDNF
| Birželio 01 d. 23:29

Monakai lieka, o tokios kaip Silverstone krenta? Tai gal dar SPA trasą praspirkim ir kokia Majamio gatvėm paimkim 😂

SPA, kaip žinai, jau buvo trumpam išnykęs, ir gali išnykti vėl, jei nesukrapštys pinigų. Lygiai tas pats su Silverstone. Juo labiau, kad Silverstone praktiškai nėra dotuojamas iš vietos ar valstybinės valdžios ir yra bene vienintelis realiai privačiai organizuojamas etapas. F1 be UK etapo yra sunkiai suvokiamas, kai didžioji dalis sporto ir sėdi būtent UK. Kita vertus, jei ne Mercedes, nebūtų ir Vokietijos etapo. O Vokietijos etapo irgi nebuvo kurį laiko. Taip, kad, viskas susiję su pinigais. Komandos nori pinigų, Liberty nori pinigų, sportas, istorija, reikalinga tik tiek, kad ateitų pasižiūrėti viso šito cirko. O Monakas yra puiki lokacija atsivežti pagrindinius komandų ir sporto rėmėjus pasimėgaut prabanga, jachtomis ir etc. Plius, trasa yra tikrai sudėtinga, tačiau Monake GP yra pralaimimas kvalifikacijoj. Tokia šios trasos ypatybė.

Aplamai, trasos parenkamos pagal piniginės storį ir viskas. Turėtų $$$, galėtų GP ir Nemuno žiede vykt. Nežinau kas galėtų įmerkt kokius 250M€ / metus, kad surengtų GP šitam užkampy, plius panašiai tiek, trasos rekonstrukcijai, bet visiškai įmanoma, jei tik tokie pinigai atsirastų.
Micius
| Birželio 02 d. 11:09
Visiškai nesutinku, kad Silverstone sunkiau lenkti nei Monake.
tribeca
| Birželio 02 d. 07:38
Tai kad Silverstoune dar sunkiau lenkti negu Monake, tas pats Barselonoje, o padarius klaida vietoj to kad iskart sudauzytu automobili i barjerus kaip Monake, tose trasose tiesiog pasivazinesi asfalto laukais ir igysi pranasuma. Ko cia kai kurie pergyvena, nesuprantu. Mechiko gaila.
×