Prieš prasidedant Didžiosios Britanijos GP Silverstouno trasoje, nuspręsta naudoti dvi DRS zonas.
Pernai, siekiant padidinti lenkimų skaičių lenktynėse, buvo nuspręsta paeksperimentuoti. Tad atsirado trečioji DRS zona, kuri prasidėjo išvažiavus iš paskutinio posūkio ir tęsėsi iki stabdymo zonos atvažiuojant į trečiąjį posūkį.
Dauguma bolidų, bent jau tuomet, neturėjo tiek prispaudžiamosios jėgos, kad galėtų įveikti pirmuosius posūkius greitai naudojant DRS. Naudodami DRS pirmuose posūkiuose avarijas patyrė Romainas Grosjeanas ir Marcusas Ericssonas. Tuo tarpu pernai Lewisas Hamiltonas trečiąją DRS zoną įvardino kaip „beprasmę ir pavojingą“.
Šiemet buvo nuspręsta likti prie dviejų DRS zonų, Wellingtono ir Hangaro tiesiosiose. Nėra žinoma, ar pernai įvykusios avarijos turėjo įtakos sprendimui atsisakyti trečiosios DRS zonos.
Pernai po lenktynių F-1 varžybų direktorius Charlie Whitingas sakė, kad įvykusios avarijos buvo „pilotų priimtų sprendimų pasekmė“. Specialistas taip pat pridūrė, kad trečioji DRS zona nedavė tokios naudos, kokios buvo tikimasi.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |