Singapūre „pole“ poziciją kvalifikacijoje iškovojo C. Sainzas

Singapūre „pole“ poziciją kvalifikacijoje iškovojo C. Sainzas
logo 2023 Rugsėjo 16 d. 17:50, Ferrari nuotr.

Singapūre kvalifikaciją laimėjo Carlosas Sainzas su „Ferrari“, 0,072 sek. nuo jo atsiliko George'as Russellas su „Mercedes“, o trečią rezultatą parodė Charlesas Leclercas. Šalia jo iš antros eilės rytojaus lenktynėse startuos „McLaren“ atstovas Lando Norrisas.

Net su trimis DRS zonomis Singapūro GP kvalifikacija buvo labai svarbi viso šio savaitgalio sesija. Gaila, bet komandoms nepavyko susitarti su FIA dėl ketvirtos DRS zonos, nes čia dabar vietoje 16-19 posūkių yra įrengta nauja tiesioji, todėl nepavyks sužinoti, ar pasiteisins tokia idėja.

Per 13-ka metų, kai rengiamas Singapūro GP etapas, aštuonis kartus etapą laimėjo „pole“ pozicijos laimėtojas. Principas „viską lemia starto pozicija“ keletą kartų buvo nutrauktas lietaus ir vieną kartą – specialiai surežistuota Nelsono Piqueto avarija, kuri leido lenktynes laimėti iš 15-tos vietos startavusiam Fernando Alonso. Dabar Felipe Massa bando neakivaizdžiai anuliuoti tų lenktynių rezultatą ir teistis su „Formule-1“, kad jam atitektų pasaulio čempiono titulas.

Šįkart visos trys treniruotės vyko ant sauso asfalto ir visose pirmavo „Ferrari“ sportininkai. Penktadienį ir šeštadieniį geriausius laikus rodė Carlosas Sainzas, pernai pirmą kartą užlipęs ant podiumo Singapūre.

„Pirelli“ čia atvežė pačias minkščiausias padangų sudėtis – C3, C4 ir C5, bet ant slidaus asfalto dauguma pilotų skundėsi prastu sukibimu su danga.

Pirmoje sesijoje visi pilotai išvažiavo su minkštosiomis padangomis. Pirmą kartą per pastaruosius kelis etapus tribūnos nebuvo nudažytos kurios nors vienos komandos spalvomis, bet buvo pilnos, o jose – kelių komandų sirgaliai, o kiti sirgo už visus sportininkus. Mat Singapūras – visai ne Zandvoortas ar Monza.

Oconas ir Tsunoda galiniu kairiu ratu užkabino barjerą, pakėlė nuo jo dulkes. Sargeantas sutrukdė Strollui, o teisėjai amerikiečiui paskyrė įspėjimą.

Trasos būklė gerėjo laikui bėgant, nes asfaltas pasidengdavo atidirbtos gumos sluoksniu. Viskas spręndėsi paskutinėmis minutėmis. Rezultatai buvo labai glausti. Visiems trukdė mašinų grūstis, bet pirmasis dešimtukas sutilpo į keturias dešimtąsias.

Yuki Tsunoda netikėtai parodė greičiausią laiką, o po to Strollo bolidas liko stovėti starto-finišo tiesiojoje po apsisukimo ir smūgio į sieną. Bolidas buvo sudaužytas žiauriai – jis neteko visos priekinės kairės dalies, bet Lance'as išlipo iš jo savarankiškai.

Antra sesija buvo atidėta – reikėjo atstatyti apsauginį barjerą ir surinkti nuolaužas bei išbėgusius techninius skysčius. Lance'as buvo nusiųstas į medicinos centrą apžiūrai, bet greitai sugrįžo į boksus. Iš tolimesnės kovos iškrito Bottas, Piastris, Sargeantas Zhou ir Strollas. Piastris pareiškė, kad dėl avarijos jam teko numesti greitį, kitaip jis būtų patekęs į kitą sesiją.

Antroje sesijoje visi vėl išvažiavo su minkštosiomis padangomis. Verstappenas sutrukdė Tsunodai – šį incidentą teisėjai dar tiria. Paskutinėmis sekundėmis Perezą apsuko 3 posūkyje, jis iškrito iš kvalifikacijos, tą padarė ir 11 laiką parodęs Verstappenas, jį iš dešimtuko išmušė naujokas Lawsonas.

Į kitą dalį nepateko Verstappenas, Gasly, Pererzas. Albonas ir Tsunoda.

Kvalifikacijos finale bolidų grūstis beveik nesutrukdė, o greičiai dar padidėjo. „Ferrari“ sportininkai tik turėjo nuspręsti, kokia tvarka jie užbaigs kvalifikaciją, tačiau tarp jų įsiterpė Russellas su „Mercedes“.

Carlosas Sainzas laimėjo kvalifikaciją, iškovojęs antrą „pole“ paeiliui ir penktą karjeroje. Turint galvoje, kad abu „Red Bull“ sportininkai finišuos už dešimtuko ribų, lenktynės bus labai įdomios.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Darius Linkevicius 1859
2. Beržas 1833
3. Tadas Misevičius 1828
4. regdal 1825
5. gytisz 1821