Nuo „Formulės-1“ 2023 metų sezono pabaigos prabėgo savaitė. Atėjo pats metas pasidaryti išvadas iš sezono, kuriame tiesiog dominavo „Red Bull“ komanda su Maxu Verstappenu priešakyje.
Tiesa, olando komandos draugo Sergio Perezo kelias 2023 metų sezone nebuvo toks rožėmis klotas. Jis, pagal padarytus nuostolius per savo avarijas, rikiuojasi trečioje vietoje „destruktorių“ čempionate („destruktoriai“ – aliuzija į Konstruktorių taurę).
„Reddit“ vartotojas „basspro24chevy“ po sezono pabaigos paskaičiavo, kurių lenktynininkų avarijos komandoms kainavo skaudžiausiai.
Jau po Singapūro pirmą vietą „destruktorių taurėje“ užėmęs Loganas Sargeantas savo formą kiek pagerino, iškovojo pirmą karjeros tašką, tačiau savo vietą išsaugojo. Jo incidentai „Williams“ komandai kainavo 4 milijonus ir 333 tūkstančius dolerių.
Dvi nesėkmes iš eilės pačioje sezono pabaigoje turėjęs Carlosas Sainzas pridarė nemenkų nuostolių „Ferrari“ ekipai. Jis sąraše yra antras.
Kaip ir Loganas Sargeantas, taip ir Lance'as Strollas paskutinį sezono trečdalį apturėjo solidesnį. Kanadietis po etapo Japonijoje vos kartą turėjo rimtesnį incidentą, kainuodamas „Aston Martin“ ekipai 225 tūkst. už įvykį Meksikoje. Jo užimta vieta – penkta.
Lentelės apačioje esantys George'as Russellas ir Maxas Verstappenas toliau saugiai važiavo. Pastarasis tapo trečiuoju lenktynininku per visą „Formulės-1“ istoriją, šalia Michaelio Schumacherio (2002) ir Lewiso Hamiltono (2019), kuriam pavyko įveikti visus sezono ratus.
Russellas savo bolidą, tiesa, sudaužė per bandymus, vykusius po sezono. Prie solidaus ir nenuostolingo „Mercedes“ sezono prisidėjo Lewisas Hamiltonas, kuris šioje statistinėje grafoje – penktas nuo galo.
Fernando Alonso ir Valtteri Bottas taip pat neviršijo 1 mln. dolerių nuostolių ribos.
Lenktynininkų rikiuotė pagal išlaidas:
Komandų rikiuotė:
Praeitus du sezonus daugiausiai nuostolių atnešė Mickas Schumacheris. Dar prieš tai šios rikiuotės „čempionais“ tapo Romainas Grosjeanas ir Alexanderis Albonas.
Tarp komandų antrus metus paeiliui daugiausiai nuostolių turi „Williams“, prieš tai buvo du metai, kur didžiausias išlaidas turėjo „Haas“, o vienus metus ir „Red Bull“ buvo tarp nelaimėlių.
Rikiuotė po 15 etapų galima rasti čia.
„Basspro24cheby“ taip pat pateikia preliminarias kainas. Visas bolido pagrindas kainuoja brangiausiai – 675 tūkstančius dolerių. Pavarų dėžė 500 tūkst. dolerių. Priekinis sparnas 125 tūkst. dolerių. Važiuoklė nuo 100 iki 275 tūkst. dolerių. Ratas – 5 tūkst. dolerių. Stabdžių detalės – tarp 10 ir 25 tūkst. eurų.