sporto funksionierius(ar koks velnias)

2012 Gruodžio 18 d. 15:33

Jei aš būčiau atsakingas už f-1 tech. reglamentą...
Mano reglamentas:
pono Moslio sukurtas nesąmones tiesiog panaikinčiau.
Išskyrus:
* Plokščią dugną, jokio žemės efekto.
* Išties, varikliai turi atidirbti porą lenktynių.
* Priekinių sparnų aukštis būtų ribojamas, kad nebūtų išsipisinėjama su aerodinamika.(visokie sparneliai)
* Negalimi dvigubi, trigubi ir etc. difusoriai.
* Galinio sparno ilgis būtų apibrėštas.
* KERS galia ribojama, bet naudojimas ne.
* DRS naudojimas neribojamas, skylės dydis apribotas tik.
* Jokių TCS'u
* Žodžiu būtų iš principo panaikinamas 1998m. 2009m. raglamantai.
* Mažinčiau aerodinamikos reikšmę.

// Varikliai
* Grąžinčiau atmosferikus, ir priešpastatyčiau prieš turbininius.
Siekiant išvengti dominacijos:
* Atmosferiniai varikliai ne daugiau kaip 3l ir 12 cilindrų, V ar W forma(nu čia nk naujo)

Pliusai:
1. Patikimumas, matyt. Nes iš litro spaudžiama mažiau galios.

* Turbiniai ne daugiau kaip 1,5l.
/Jei turbininio variklio forma V, tai variklis negali turėti daugiau nei 4 cilindrus.(Man atrodo kad V6 pranašesni už V4)
Pliusai:
1. Velniškai kompaktiškas. :)

/Jei turbininio variklio forma I, tai cilindrų skaičius ribojamas iki 6.
Pliusai:
1. Kompaktiškas, tam tikri pranašumai prieš V. :)

* Varikliai turėtų atlaikyti 3-4 lenktynes(Kaip suprantu, turbininiams variliams tai būtų peilis)

//PADANGOS
Iš tekėjo pareikalaučiau pagaminti padangas atlaikančias visas lenktynes, nu ir žinoma, kitus rušis. Jos iš principo turūtų būti paprastos

//Kuras ir ekologija
* Kuro kiekis būtų ribojamas(žmogiškai ir logiškai žinoma)
* Mažinamas oktanas(ne dyzeliai)
Nu žodžiu, varikliai ekologijos vardan būtų dusinami biški, bet jų tobulinimas visiškai neribojamas.

//Išlaidos
* įvedu lubas, ir jus pasikarkit po to... :D

Jokie variklių setup'ai, sūkiai nebūtų ribojami.

P.s Tikiuosi jūsų neprajuokinau, geros dienos.
P.p.s Parašykite ir savo nuomonę. Įdomu ką pakomentuotų dr. lauda ar zeto

2012 Gruodžio 18 d. 15:35

* Galimas kuro papildymas

2012 Gruodžio 18 d. 20:55

Ateina pas Pelėdą du peliukai skųstis:
- Pelėda, tu viską išmanai, patark mums. Mus visokie plėšrūnai ėda, medžioja, o mes bejėgiai, niekaip apsigint negalim.
Pelėda ir sako:
- Taigi labai paprasta: jus ėda todėl, kad jūs bejėgiai ir lengvai pagaunami. Tapkite ežiukais ir niekas jūsų nepuls.
Peliukai labai padėkoja ir eina namo džiaugsmingi. Tik staiga vienas ir sako:
- Klausyk, o kaip mes tapsime ežiukais?

2012 Gruodžio 18 d. 22:44

Rotoriniai varikliai - lengvi, kompaktiski, galingi, bet neekologiski ir gamini beveik tik mazdos. Bet butu idomu pasiziureti, kaip tai atrodytu f-1.

2012 Gruodžio 19 d. 20:47

Prie ruso buvo geriau...

2012 Gruodžio 20 d. 13:13

Taip, taip, f-1 žiūrovų sumažėjo 5 kartus, faktas. Vat yra toks komentatorius f-1 žiūrovas, kuris atspindi dabartinių žiūrovų... nežinau ką net... Nesurengus jiems šou- jiems bus neįdomu, jie neturės ką pakomentuot. O man reikia tikrų lenktynių!

2013 Sausio 04 d. 11:30

leksas>>> uztektu grazinti garsiai riaumojancius V10 variklius ir ju galia i trasas ir kaipmat fanu padaugetu.

2013 Sausio 05 d. 00:19

Nesenai youtube žiurėjau 2004m lenktynes. Net keista buvo matyt, kad po incidentų jokių baudų, nes svarstymų. Ilgiuos senų laikų..

F-1.lt pulsas