Turbūt daugelis iš jūsų sutiksite su tuo, kad Hungaroringo trasa įdomumu nusileidžia kitoms „Formulės-1“ kalendoriuje esančioms trasoms. Lenkimų čia per visas lenktynes gali išvysti tik vieną kitą, lietaus tikimybė itin maža (per daugiau nei 20 metų lijo vos porą kartų), vairavimo sąlygos sudėtingos, o reikalavimai technikai – aukšti.
Ir nors dažniausiai
lenktynės čia pavirsdavo bolidų procesija, nereikia pamiršti, kad Vengrijos GP – pirmasis ir kol kas vienintelis etapas, vykstantis už buvusios „geležinės uždangos“ ribų. Vien tuo jis yra išskirtinis.
Be to, šiemet, uždraudus kontrolės sistemą, lenktynėse galima tikėtis bet ko. Juk pasak pilotų, traukos kontrolė šioje trasoje iki šiol buvo labai svarbus elementas. Kokią tikrąją svarbą ji turėjo, pamatysime jau sekmadienį, o kol kas trumai prisiminkime, kas įdomaus ar neįprasto atsitiko per pastarąjį dešimtmetį Vengrijos GP metu.
Visą tradicinį Mildos Bazaraitės straipsnį apie pastarųjų metų Vengrijos GP lenktynes skaitykite paspaudę šią nuorodą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).