Norint padaryti kvalifikaciją dar labiau gražesnę ir nenuspėjamą, pasiūlyta aštuoniems greičiausiems pilotams duoti papildomo laiko trasoje.
Nuo 2006 metų „Formulėje-1“ yra naudojama kvalifikacija iš trijų dalių, kurioje patys lėčiausi pilotai palaipsniui iškrinta iš kovos, o finalinėje stadijoje 10 greičiausių išsiaiškina starto pozicijas.
Dabar F-1 vadovybė svarsto idėją įvesti dar vieną segmentą, ketvirtąjį. Planuojama, kad į jį pateks aštuoni patys stipriausi.
Ši idėja jau buvo svarstoma Strateginės grupės posėdyje ir, pasak F-1 lenktynių direktoriaus Charlie Whitingo, jos įvedimas turėtų padidinti kvalifikacijos nenuspėjamumą ir išspręsti vieną iš dabartinio formato problemų, kai startuoti iš dešimtuko galo su minkštesnėmis padangomis yra mažiau naudinga nei iš 11-12 pozicijų su kietesnėmis.
„Ši idėja atėjo iš pačios „Formulės-1“. – pasakojo Charlie Whitingas. Čempionato vadovai atliko daug sirgalių apklausų ir jų nuomone, tai yra būtent tai, ką sirgaliai nori matyti. Kiek trumpesni segmentai, mažesni tarpai tarp jų. Keturi iškrenta po pirmojo, ar keturi – po antrojo ir dar keturi. Lieka aštuoni pilotai finale.
Asmeniškai man tai atrodo įdomia idėja. Bet sprendimą priimsiu ne aš“.
Vienu iš klausimų įvedus ketvirtąją kvalifikacijos dalį bus padangų naudojimas. Laukiama, kad tik finalinės kvalifikacijos dalies dalyviams reikės startuoti su tomis padangomis, kokias jie naudojo trečiojoje dalyje. Todėl laisvai pasirinkti padangas galės ne 10, o 12 pilotų.
„Mums reikia tiksliai išsiaiškinti, kokie bus reikalavimai padangoms, - paaiškino Whitingas. – Dabar neatsimenu, kokia planuojama ketvirto segmento trukmė, bet atrodo, kad 10 minučių. Klausimas tas, ar pavyks per tą laiką atlikti du bandymus. Šį momentą dar reikia išsiaiškinti“.