„Super Aguri“ lenktyniauja su laiku

„Super Aguri“ lenktyniauja su laiku
logo 2006 Kovo 01 d. 22:09, Super Aguri
„Formulės-1“ naujokų „Super Aguri“ vadovybė pripažino, kad lenktyniavimui paruošti visiškai naujo bolido iki San Marino GP gali ir nespėti.
Šiuo metu ekipa intensyviai ruošia 2002 metų „Arrows“ bolidą pirmosioms lenktynėms, taigi naujojo „SA06“ automobilio kūrimas yra kiek sulėtėjęs. Dėl to tampa nebeaišku ar japonai suspės priversti į trasą išriedėti naująjį savo kūrinį iki pirmųjų lenktynių Europoje.
„Tai labai tikėtina (kad nepavyks pristatyti bolido Imoloje – red. past.), nes dabar turime skirti daugiau laiko „SA05“ (senajam „Arrows bolidui – red. past.).
Turėjome atlikti daug modifikacijų, kad išlaikytume smūgių bandymus. Taip pat reikėjo prisitaikyti prie visų naujų saugumo ir aerodinamikos taisyklių. Visa tai sudarė daug darbo ir reiškė, kad tik keli žmonės galėjo dirbti su 2006-ųjų bolidu.
Bet vis dar nenoriu teigti, kad naujojo bolido Imoloje tikrai nebus, pažiūrėsime. Vis dar stengiamės tą pasiekti“, - kalbėjo ekipos generalinis direktorius Danielis Audetto.
Sukūrus naująjį automobilį, tikėtina, kad jis iš pradžių tebus vienas ir kažkuris iš pilotų turės vis dar tenkintis senuoju.
„Esant galimybei norime abiems pilotams suteikti tas pačias sąlygas. Tačiau jei turėsime bent vieną galimą naudoti bolidą Takumai Sato, tai ir padarysime“, - apie ekipos pilotų prioritetus prabilo Danielis.
Direktorius taip pat pareiškė, kad komanda iš senosios „Arrows“ važiuoklės nesitiki nieko ir net negaminę trečiojo bolido, skirto naudoti penktadieniais, koncentruosis į „SA06“ kūrimą.
„Mes linkę koncetruotis į 2006-ųjų automobilį be jokio spaudimo ir streso. Nedaug ką galime išspausti iš „SA05“, taigi būti paskutiniems šešiomis ar penkiomis sekundėmis neturi jokios reikšmės. Norime išnaudoti sezono pradžią mokymuisi: atlikti gerus sustojimus boksuose, išmokti strategijos gudrybių bei suteikti kiekvienam komandos nariui pasitikėjimo savimi. Tai bus panašu į treniruotes.
Tačiau nesame nevykėliai. Mes labai profesionalūs ir išnaudosime viską, kas įmanoma iš šio mokymosi laikotarpio“, - teigė jis.
„Super Aguri“ lenktynėse atstovaus du japonai Takuma Sato ir Yuji Ide. Šiandien ekipa paskelbė ir apie trečiąjį – rezervinį pilotą. Juo tapo buvęs „Renault“ bandytojas Franckas Montagny.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144