Susisiekimo ministerija antradienį pranešė, jog suorganizavo svarbų susitikimą tarp ryšio operatorių, kelių infrastruktūros valdytojų ir atsakingų valstybės įstaigų atstovų dėl 5G ryšio plėtros „Via Baltica“ ir „Rail Baltica“ magistralėse.
Pranešime teigiama, jog Lietuvai kaip ir Europos Sąjungai yra ypatingai svarbu ateityje plėtoti 5G ryšį. Tuo tarpu kokybiškas internetas yra svarbus siekiant sukurti konkurenciją tarp įmonių ir įtraukti kaip įmanoma daugiau žmonių į socialinį gyvenimą.
Išanalizavus dabartinę infrastruktūrą buvo nutarta, jog norint užtikrinti gerą 5G ryšį šiose tarptautinėse magistralėse reikia pastatyti maždaug apie 80 ryšio bokštų ir nutiesti apie 330 kilometrų šviesolaidinių kabelių linijų.
Šiuo metu yra iškeltas tikslas, jog iki 2025-ųjų metų būtų „Via Baltica“, „Rail Baltica“ magistralėse užtikrintas 5G ryšio nenutrūkstamas paslaugų suteikimas. Jos turėtų būti pradėtos teikti nuo 2025-ųjų metų gruodžio 31-os dienos.
O kam ten išvis reikalingas inetas? Visur garsiai askaluojama apie saugumą kelyje, telefonų naudojimasį prie vairo, tai reiktų išvis jį kely blokuoti. Keleiviam nebus ką veikti? Pats augau ir buvau keleivis ant galinės sėdynės, maximum ką turėjau tai WAP, su juo tais laikais nei į snukiaknygę užeit galėdavai, nei kažkokį kitą socialinį tinklą skrolinti. Užaugau, nenumiriau, o ir važiuojant su tėvais bendraudavau, o ne nosį įmerkęs į ekraną buvau. Gyvas bendravimas labiau padeda vairuotojui neužmigti. Navigacijos veikia GPS, joms nereikalingas inetas. Vežėjams reikia adresą rasti taško B? Lai susiranda prieš kelionę ir įsimeta pointą.
Tegu pirma padaro sviesolaidi Vilniaus krastiniuose rajonuose, o poto veda ji kazkokiais tusciais laukais palei autostrada kur niekam ten jo nereikia. Matyt kai kurie ISP gerai sutare su kazkuom susisiekimo ministerijoje