Suzuka iš techninės pusės

Suzuka iš techninės pusės
logo 2002 Spalio 09 d. 09:21, .
Suzukos trasa, kurioje įvyks paskutinės šio sezono lenktynės, kartu su Spa yra laikoma klasikine trasa, kurioje yra visokio tipo tiesiųjų ir posūkių.
Suzuka yra gana reikli varikliams, nes vidutinis variklio apsukų skaičius visame rate yra didžiausias iš visų šiemetinių F-1 trasų. Tiesa, Casio-Triange posūkyje, kuris įveikiamas maždaug 60 km/h greičiu, apsukos krenta iki 5800 aps/min - iki žemesnės ribos apsukos nukrenta tik Monake. Dauguma greitų posūkių yra įveikiami nuspaudus akceleratorių, o tai turi daug įtakos variklių patikimumui. 58% rato yra įveikiama pilnai nuspaudus akceleratorių, taip pat Suzuka yra trečia po Spa ir Indianapolio, kuomet nepertraukiant yra pilnai nuspaustas akceleratorius. Maksimalus greitis trasoje yra maždaug 320 km/h.
Bolidai retai Suzukoje pasitraukia iš lenktynių dėl stabdžių gedimo, nes prieš daugumą trasos posūkių nėra stabdoma stabdžiais - tiesiog nežymiai ar pilnai atleidžiamas akceleratorius.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983