„Suzuka", Suzuka

Japonijos GP
FAKTAI
Trasos ilgis
5,807 km
Ratų skaičius
53
Lenktynių distancija
307,573 km
TRASA
Japonijos GP „Suzuka", Suzuka

Trasos rato įveikimas su Eddie Irvine'u:

„Prieš pirmąjį posūkį trasa eina kiek žemyn. Čia stabdymas nėra smarkus, tačiau trečia pavara įveikiamo posūkio vidurinioji dalis yra sudėtinga, nes labai slysta bolidas. Išvažiuojant iš šio posūkio jungiama ketvirtoji pavara ir privažiuojami garsieji S-ai. Iš pradžių sukama į kairę, vėliau staigiai į dešinę, čia beveik nestabdoma, tiesiog kiek atleidžiamas akceleratorius."

„Ir toliau važiuojama ketvirta pavara, vėl sukama į kairę ir įjungus trečią pavarą sukama į dešinę. Čia labai slysta bolidos galas. Nuo čia įsibėgėjama, jungiama ketvirta, penkta, vėliau šešta pavara, tada įveikiamas greitasis kairys Dunlop posūkis, vedantis į dvigubą Degner posūkį. Pirmoji Degner dalis lietaus metu yra labai klastinga, antroji dalis įveikiama antra pavara. Labai svarbus yra tikslus išvažiavimas iš šio posūkio."

„Toliau važiuojama po tiltu, jungiama trečia, ketvirta, penkta pavara ir privažiuojamas Hairpin posūkis, prieš kurį stabdymas labai smarkus. Yra du būdai įveikti šį posūkį - važiuoti smailia trajektorija įjungus antrą pavarą, arba posūkio pradžioje įjungti pirmą, tada greit perjungti antrą ir važiuoti lanku. Toliau vėl bolidas įsibėgėja, nuo antros pavaros pereinama prie šeštos ir privažiuojamas puikus Spoon posūkis. Pirmoji Spoon dalis įveikiama ketvirta pavara, o antroji dalis trečia."

„Šiame posūkyje taip pat labai slysta bolido galas, tačiau pačioje Spoon dalies pabaigoje slydimo nebėra. Išvažiavus iš šio posūkio vėl įsibėgėjama, važiuojant šešta pavara priartėjama prie 130R posūkio, šiame posūkyje beveik nestabdoma, tiesiog kiek atleidžiamas akceleratorius. Įveikus 130R posūkį akceleratorius vėl pilnai nuspaudžiamas ir tiesiosios gale labai smarkiai stabdoma prieš kvailoką Casio Triangle apendiksą. Tiesa, šiame posūkyje galima išlošti daug laiko, tačiau lygiai taip nesudėtinga ir prarasti. Iš čia išvažiuojama į starto-finišo tiesiąją. Finišo linija kertama važiuojant penkta pavara.“

Nugalėtojai:

1990: N. Piquet „Benetton”

1991: G. Bergeris „McLaren”

1992: R. Patrese „Williams”

1993: A. Senna „McLaren”

1994: D. Hillas „Williams”

1995: M. Schumacheris „Benetton”

1996: D. Hillas „Williams”

1997: M. Schumacheris „Ferrari”

1998: M. Hakkinenas „McLaren”

1999: M. Hakkinenas „McLaren”

2000: M. Schumacheris „Ferrari”

2001: M. Schumacheris „Ferrari”

2002: M. Schumacheris „Ferrari”

2003: R. Barrichello „Ferrari”

2004: M. Schumacheris „Ferrari”

2005: K. Raikkonenas „McLaren"

2006: F. Alonso „Renault"

2009: S. Vettelis „Red Bull"

2010: S. Vettelis „Red Bull"

2011: J. Buttonas „McLaren"

2012: S. Vettelis „Red Bull"

2013: S. Vettelis „Red Bull"

2014: L. Hamiltonas „Mercedes"

2015: L. Hamiltonas „Mercedes"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: First, 5, Hairpin, 130R, Casio Triangle

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Casio Triangle

TOP naujienos

F-1.lt pulsas