T.Boutsenas: “Ferrari” naudingas naujas reglamentas (43)

T.Boutsenas: “Ferrari” naudingas naujas reglamentas
logo 2003 Sausio 27 d. 16:55, 1983_1993
45-ių metų „Formulės-1“ veteranas Thierry Boutsenas laikomas vienu sėkmingiausių belgų pilotu po Jacky Ickx’so. Nuo 1983 iki 1993 metų jis dalyvavo 164-riose GP, iškovojo tris pirmas vietas „Williams“ komandai.
Piloto karjera pasibaigė 1999-tais metais po sunkios nugaros traumos „Le Mans Series“ lenktynėse. Dabar Thierry gyvena Monake ir verčiasi nedidelių lėktuvų prekyba, žinoma, seka visus „Formulės-1“ įvykius. Štai keletas jo atsakymų į žurnalistų klausimus:
Klausimas: Kaip vertinate FIA reformas, kurios įsigalios jau 2003-čių metų sezone?
Thierry Boutsenas: Reglamento pakeitimai buvo tik bandymas sumažinti išlaidas ir padidinti populiarumą. „Formulė-1“ yra krizėje ir tokios priemonės buvo būtinos. Aš tik manau, kad šie pakeitimai nėra tokie reikšmingi, kaip galėjo būti.
Klausimas: Dauguma pilotų nežino, kaip pilotuoti bolidą be elektronikos sistemų pagalbos ar radijo ryšio su boksais. Ar jūs tikitės didelių pasikeitimų?
Thierry Boutsenas: Pilotai privalo mokėti pilotuoti bet kokį bolidą, tiek su elektronikos pagalba, tiek be jos. Adaptacijai turi pakakti ne daugiau penkių minučių. Žymiai svarbiau optimalus bolido sureguliavimas. Šiuo atžvilgiu pilotų sugebėjimai skiriasi.
Klausimas: Jūs pažįstate Michaelį Schumacherį nuo tų laikų, kai kartu lenktyniavote „Formulėje-1“. Ar pasikeitimai bus jam naudingi?
Thierry Boutsenas: Įsitikinęs, Michaelis Schumacheris – bolido reguliavimo ekspertas. Jis ir jo komanda būtinai pasinaudos reglamento pakeitimais, nes sugebės prisitaikyti greičiau nei kiti.
Klausimas: Ar galima teigti, kad FIA įvykdė „pučą“ prieš „Ferrari“ komandą, norint sugrąžinti interesą „Formule-1”?
Thierry Boutsenas: Aš taip nemanau. Taisyklės vienodos visiems. „Ferrari“ panašiai reagavo, kaip ir kitos komandos. Niekada nebuvo reglamento, tinkančio konkrečiai kuriai nors komandai, tačiau visada buvo komandos, greičiau ir geriau prisitaikančios prie naujų taisyklių.
Klausimas: Savo laikais jūs lenktyniavote be pagalbinių elektronikos sistemų. Kiek svarbios pilotui šios sistemos?
Thierry Boutsenas: Pilotui nereikalingos jokios pagalbinės sistemos. Visos pagalbos tik gerina piloto pasirodymo rezultatus.
Klausimas: Jei Michaelis Schumacheris iškovos čempiono titulą 2003-čiais metais, ar jis galės atsakyti kritikams, teigiantiems, kad jis laimėdavo, kai bolidai buvo dar pakankamai nesudėtingi?
Thierry Boutsenas: Įsitikinęs, Michaelis Šumacheris – geriausias savo kartos pilotas. Todėl, nepriklausomai nuo techninės įrangos, leistinos reglamento, aktyvios ar pasyvios pakabos, elektroninių sistemų naudojimo ar ne, jis laimi. Manau, jis dar pakankamai ilgai išsaugos lyderio poziciją.

Komentarai (43)
shumaz2003
| 02/02 09:21 Atsakyti
Tiere Boutsenas beje labai tiksliai pasake kad MS labai greitai sugeba adaptuotis prie nauju salygu ko nesugeba padaryti jokis kitas driveris, prisiminkime sepanga ar indianapoli ten MS iskart paeme pole position ir tik 1999m komandines taktikos deka teko pergale atoduoti EI
shumaz2003
| 02/02 09:17 Atsakyti
HORN>MS ne maza dalis o puse visos Ferrari, kita puse pinigai.Jaques>biski atmintis slubuoja tau bet as tave pataisysiu tai buvo ne austrijoj kur MSalo biski aplauze savo priekini sparne ir poto tik gale vilkosi, bet tai buvo Hockenhaime greitajame senajame Hockenhaime....
HORN
| 01/29 19:23 Atsakyti
Wiagra> Ar zinai, kiek zmoniu atejo 1996 metais kartu su Shumiu i Ferrari ir kiek $ tam buvo skirta. Ferrari atveju komanda buvo suburta idealiai, o pvz.: BAR (kurie bande padaryti analogishkai) nepavyko surinkti gero kolektyvo, todel rezultatai visishkai skirtingi. Visu pirma nuopelnu vertas tas, kuris ir surinko tokia puikia komanda - Ferrari. Tad MS yra tik mazoji viso to dalis, koks Dievas jis bebutu...
HORN
| 01/29 19:20 Atsakyti
Alfonsas> O tai koks Fisichella ar Villeneuve neissako, kas bolidui blogai? Ka jie prast pilotai? Taigi, kad tiek GF tiek JV neturi kam issakyti, kas bolidui blogai. Nera zmogaus komandoje, kuris suprastu, kaip issakytas problemas isspresti...
Wiagra
| 01/29 16:30 Atsakyti
Shumis tikriausiai ekstrasensas- kur be nueitu, su ta komanda championu tampa.? Tad logiskai mastant ne komanda geriausia buna o jis, kuris ir padaro komanda geriausia, o va tada tai tikrai viens be kito negali .
Alfonsas
| 01/29 11:18 Atsakyti
HORN>>> man labai idomu kas gi issako tas bolido problemas jeigu ne pats pilotas,manau pasodinus,bet ka i bolida jis nelabai pasakys kas jame gerai,o kas ne????
Jacques
| 01/28 22:58 Atsakyti
Ufonautikas>o kas ar ne Mika Salo atidave pergale berods Austrijoj Edziui?
HORN
| 01/28 22:47 Atsakyti
Pilotas> Ka cia dabar vartai: "bo tuoj nusirisi iki HORN lygio"? O del MS ir Ferrari pajegumo, tai jus irgi perdedat. Niekas nesako, kad MS prastas. Aisq, kad jis vienas is keletos gereusiu. Bet esme ta, kad visu pastaruju metu pergaliu labiausiai vertas tas, kuris nuo 1996 metu surinko Ferrari komanda, ja valde, keite. Prie bolido dirba begales zmoniu ir tu gali buti bet koks dievas, bet jei komandoje nera kam issakyti bolido problemas, jis ir geres atitinkamai. Taigi, ne MS labiausiai vertas shiu pergaliu...
MS
| 01/28 22:40 Atsakyti
Eilini karta tenka isitikinti, kad MS savo kartos geriausias...
SEAT
| 01/28 19:06 Atsakyti
Dieve padek MS nelaimeti chempionato!
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas