„AlphaTauri“ lenktynininko keitimas viduryje sezono tapo svarbiausiu pastarojo meto įvykiu „Formulėje-1“. Komanda atleido vilčių nepateisinusį Nycką de Vriesą ir į jo vietą pakvietė patyrusį Danielį Ricciardo.
Australas pirmą kartą prie vairo atsisės jau artimiausiame etape Vengrijoje ir lenktyniaus iki šio sezono pabaigos. Danielis yra pakviestas nuomos sutarties pagrindu.
„Sky Sports F1“ tinklalaidėje populiarus sporto reporteris Tedas Kravitzas kalbėjo apie šį kadrų pasikeitimą.
„Sprendimas paimti Ricciardo buvo priimtas iš karto po „Pirelli“ padangų bandymų, kur Danielis vairavo šių metų RB19 bolidą, - kalbėjo britų žurnalistas. - Tačiau tai yra pats stipriausias bolidas visame peletone, o prie AT04 vairo Ricciardo net nesėdėjo.
Bet Danieliui čempionate teks važiuoti su viena iš lėčiausių „AlphaTauri“ mašinų, jei ne su pačia lėčiausia.
„AlphaTauri“ buvo atsivežę atnaujinimų į Silverstouną, tačiau lenktynėse jie pasirodė dar prasčiau, nei be atnaujinimų. Ir tai tikrai nėra gerai, švelniai tariant“.
Žurnalistas pridūrė: „Aš nekalbu, kad jiems reikėjo palikti de Vriesą, toks variantas seniai neveikė. Bet Ricciardo noras lenktyniauti su dar silpnesne technika, nei pernai jis turėjo „McLaren“ komandoje, tapo tikru siurprizu.
Be to, atkreipkite dėmesį į gana keistą Danielio citatą iš oficialaus pranešimo: „Neįtikėtinai džiaugiuosi sugrįždamas prie vairo „Red Bull“ šeimos sudėtyje“. Jis net neužsiminė, kad važiuos už „AlphaTauri“ komandą. Jam visai nesinori apie tai kalbėti, kad jis tikrai džiaugiasi, nes jo bolidas tikrai nebus greitas“.
Kravitzo nuomone, Danielis ryžosi žengti tokį žingsnį nusitaikęs į ateitį – australas net neslepia, kad nori sugrįžti į „Red Bull“ komandą.
„Manau, jis šioje istorijoje pamatė kažkokią ilgalaikę perspektyvą sau, - kalbėjo Tedas. - Dėl to galima kažkiek pakentėti, net jei nepavyks važiuoti kur kas greičiau už N. de Vriesą“.
Dabartinis Serio Perezo kontraktas su „Red Bull“ baigiasi 2024 metų pabaigoje. Ricciardo atsiradimas „AlphaTauri“ keičia jėgų balansą Milton Keynese, tačiau ekspertų vertinimu, bent
jau kol kas meksikiečio vietai komandoje niekas negresia. Tuo tarpu Sergio šansai pasilikti „Red Bull“ nuo 2025 m. vertinami kaip labai maži.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |