„Jaguar“ komandos vadovas Tony Purnellas pasiūlė naują kvalifikacijos tvarką, kuriai yra linkę pritarti nemažai kitų komandų vadovų.
Pasiūlymo tikslas – suteikti TV žiūrovams ir lenktynių stebėtojams trasose daugiau veiksmo penktadienį ir šeštadienį.
Penktadienis prasidėtų kaip ir dabar – laisvosiomis treniruotėmis, su galimybe kai kurioms ar visoms ekipoms naudoti trečiuosius bolidus. Po to būtų surengtos kvalifikacinės penktadienio 10 ratų mini lenktynės-kvalifikacija, o lenktyninkų starto tvarka jose būtų nustatyta burtais. Tokios pat trumpos lenktynės-kvalifikacija būtų surengtos ir šeštadienį, o pilotai jose startuotų tvarka, atvirkščia tai, kuria pradėjo penktadienio kvalifikaciją.
Lenktyninkų starto tvarką nustatytų vietų penktadienio ir šeštadienio lenktynėse-kvalifikacijose suma. Mažiausią vietų sumos skaičių turintis pilotas startuotų pirmas ir t.t. Jei du ar daugiau pilotų surinktų vienodą vietų sumos skaičių, aukščiau startuotų lenktyninkas, greičiausiai įveikęs vieną iš lenktynių-kvalifikacijų ratų.
Tokia kvalifikacijos tvarka neabejotinai pagyvintų dabartinę itin nuobodžią kvalifikaciją, nes atsitiktine tvarka tokių mini lenktynių-kvalifikacijų starte išsidėstę bolidai neabejotinai sukeltų puikų reginį trasoje.
Kartu ir būtų išlaikytas dabar suteiktas papildomas eterio laikas silpnesnėms komandoms, nes šios mini lenktynėse-kvalifikacijose, palankiai susiklosčius burtams, turėtų galimybę startuoti priekyje ir būti dėmesio centre.
Vienintelė problema – padidėjusi incidentų, avarijų galimybė. Tačiau T.Purnellas teigia, kad išaugęs žiūrovų skaičius atpirktų galimas padidėjusias komandų išlaidas galimam bolidų taisymui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).