T. Wolffas: dėl kovos su bolido svyravimu „Mercedes“ atsiliko 10 mėnesių

T. Wolffas: dėl kovos su bolido svyravimu „Mercedes“ atsiliko 10 mėnesių
logo 2022 Lapkričio 08 d. 13:58, Pirelli

Jau pirmąją žiemos bandymų dieną tapo aišku, kad pagal naują reglamentą sukonstruoti bolidai stipriai kenčia nuo vertikalaus šokinėjimo važiuojant tiesiąją dideliu greičiu – tai yra atvirkštinis žemės efekto reiškinys.

Ypatingai sudėtinga situacija susiklostė „Mercedes“ komandoje – pasaulio čempionai, iškovoję 8 komandinius titulus paeiliui, iš karto nusirito į peletono vidurį ir buvo priversti mesti visas pajėgas kovai su šiuo negatyviu reiškiniu.

W13 važiuoklės atnaujinimo paketas, paruoštas Ispanijos GP etapui, pakeitė situaciją į gerąją pusę - „Mercedes“ paskubėjo pranešti apie pergalę prieš svyravimą, tačiau jis pasireiškė ir gerokai vėliau – net neseniai vykusiame etape Singapūre.

Komandos technikos direktorius Mike'as Elliottas papasakojo, problemos esmė buvo paslėpta gana giliai ir jam su kolegomis toli gražu ne iš karto pavyko prisikapstyti iki jos.

Etape Meksikoje ekipos vadovas Toto Wolffas buvo paklaustas, ar jis yra įsitikinęs, jog 2023 metais šokinėjimas netrukdys komandos pilotams.

„Mes galvojame, kad dabar jau tiksliai supratome, kodėl atsiliekame nuo varžovų, - kalbėjo T. Wolffas. - Gaila, bet varžovai galės perkelti savo mašinų stipriąsias puses į kitą sezoną, o mes praradome nuo 8 iki 10 mėnesių, per kuriuos galėjome užsiimti modernizacija, bet reikėjo aiškinti su bolido svyravimo problema. Taigi, mūsų laukia labai sudėtinga užduotis.

Bet čia mes visi žaidžiame ilgai trunkančius žaidimus. Tai susiję tiek su lenktynininkais, tiek ir komandomis. Apie sportinę formą negalima spręsti pagal vieną savaitgalį, nei pagal vieną sezoną. Klausimas yra tas, ar tu sugebėsi laimėti pasaulio čempionatus ilgalaikėje perspektyvoje“.

Techninio šabo vadovas Jamesas Vowlesas pateikė pavyzdį apie itin silpną „Ferrari“ pasirodymą Meksikoje – jo žodžiais, tai byloja apie pablogėjusią italų komandos formą.

„Likusiuose etapuose jie tikrai nebus labai toli paskui mus, kaip Meksikoje, - aiškino specialistas.- Tiek Brazilijoje, tiek Abu Dabyje jie bus kur kas arčiau ir ten galima tikėtis itin artimos kovos.

Tuo tarpu „Red Bull“ toliau išlieka priekyje. Meksikoje mes nuo jų kvalifikacijoje atsilikome 0, 3 sek., likusiuos etapuose irgi bus kelios dešimtosios.

Mes prie jų artėjame, jei lyginsime su sezono pradžia, kuomet mes sunkiai patekdavome į antrą kvalifikacijos segmentą. Dabar mes esame gana arti pirmosios pergalės šiais metais, tai yra ryški pažanga.

Brazilijos etape mūsų abu pilotai įprastai atrodo gana stipriai. Be to, San Paule bus sprintas, kuriame galima uždirbti papildomų taškų. Kai varžovams nusileidi tik kelias dešimtąsias, yra šansų pakovoti dėl pačių aukščiausių pozicijų“.

Neseniai „Red Bull“ vyriausiasis konstruktorius Adrianas Newey kalbėjo, kad jų komanda iš anksto suprato, kad naujasis techninis reglamentas yra potencialiai pavojingas iššaukti mašinos svyravimą, todėl su šokinėjimu „Red Bull“ susitvarkė dar žiemos bandymų metu.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553