T. Wolffas: F-1 - lyg Čempionų lyga

T. Wolffas: F-1 - lyg Čempionų lyga
logo 2021 Lapkričio 01 d. 14:07, Pexels

Mercedes“ vadovas Toto Wolffas palygino „Formulę-1“ su Čempionų lyga. Austro teigimu, nauji variklių gamintojai neturėtų tikėtis, jog vos įžengę į sportą kovos dėl aukščiausių rezultatų.

Jau kurį laiką diskutuojama apie tai, kokie varikliai F-1 bus naudojami ateityje. Nors gamintojai ir susidomėjusios pusės apie juos diskutuoja seniai, naujas reglamentas iki šiol nėra patvirtintas.

„Mercedes“ netrykšta noru visiškai atsisakyti MGU-H, tuo tarpu VW atstovai, susidomėję F-1, norėtų kuo paprastesnio jėgainės formato.

„Puiku, kad gamintojai domisi ir išreiškia norą įžengti į F-1. Akivaizdu, kad nei vienas iš gamintojų nenori atėjęs į F-1 atsidurti tokioje situacijoje, kai yra visiškai nekonkurencingas. Todėl turime įdiegti sistemas, kurios sumažintų tokių atvejų galimybę“, - kalbėjo T. Wolffas.

Austro teigimu, nauji gamintojai neturėtų tikėtis didelės sėkmės jau pirmaisiais dalyvavimo čempionate metais.

„Formulė-1“ yra Čempionų lyga ir niekas neturėtų tikėtis, jog vos patekus į Čempionų lygą, iš karto pateks į finalą ir grįš namo su didžiausiu trofėjumi. Mes čempionate praleidome ne vienerius metus, investavome daug pinigų, prakaito, kraujo ir susidūrėme su siaubingais rezultatais tam, kad atsidurtume ten, kur dabar esame.“

„Prisiminkite „Mercedes“ istoriją, pirmuosius penkerius metus, kai buvome gamyklinė komanda. Prisiminkite prastas „Honda“, „Renault“ dienas. Visi turėjo kovoti, kad galiausiai laimėtų lenktynes ir taptų čempionais. Kalbame apie balansą, kurį turime išlaikyti, kad galėtume pritraukti jėgainių gamintojus. Visi turi suprasti, kad negali tiesiog ateiti ir triumfuoti. Viskam reikia laiko.“

T. Wolffas prisiminė kitų gamintojų atvejus bei pridūrė, kad pinigai ne visada padeda išspręsti problemas.

„Praeityje daugelis gamintojų to nesuprato. Jei pažvelgtumėte į „Toyota“, BMW ir „Honda“, visi tie pinigai, visi ištekliai neturi didelės reikšmės, jei projektui neskiriama pakankamai laiko. Dalis naujų dalyvių, ar tai būtų komanda, ar variklių gamintojas, nesupranta, kad tam reikia laiko. Dėl to, jog nėra lengva nugalėti, šis sportas yra toks patrauklus.“

Kalbėdamas apie naują variklių reglamentą, T. Wolffas teigė, kad yra labai daug detalių, kurias dar reikia galutinai suderinti.

„Visi sutariame dėl tvarumo koncepcijos, tačiau reikia apibrėžti tam tikras detales bei įvairius parametrus. Koncepcija yra aiški ir mes jau esame toli pažengę diskusijose dėl naujo reglamento, tačiau dar liko nesudėtų taškų.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983